Jetske

Ik vond de theorie niet zo goed aansluiten bij mijn dagelijkse werk.

Reactie ISBW:

Jammer om te lezen dat de theorie niet goed aansluit bij je dagelijkse werk. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Heidi

De inhoud van de online training was goed. Door technische problemen in Vitero erg veel tijd hierdoor kwijt geraakt. De verhouding prijs/kwaliteit is hiermee wat mij betreft ver uit balans.

Reactie ISBW:

Dankjewel voor het delen, Heidi! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Siebrand

Deze opleiding heeft me inzicht opgeleverd in het reilen en zeilen van mijn organisatie als 'bedrijf'. De behandelde stof is relevant, alhoewel hier en daar een tikkie abstract en algemeen. Ook de... Deze opleiding heeft me inzicht opgeleverd in het reilen en zeilen van mijn organisatie als 'bedrijf'. De behandelde stof is relevant, alhoewel hier en daar een tikkie abstract en algemeen. Ook de voorspelbaarheid van de online lessen is hoog.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen, Siebrand! Bedankt voor je feedback.

Richard

De opleiding was van klassikaal , naar online en uiteindelijk E learning geworden. Dit natuurlijk door de corona maatregelen en begrijpelijk. Het nadeel van E learning is dat je geen groeps... De opleiding was van klassikaal , naar online en uiteindelijk E learning geworden. Dit natuurlijk door de corona maatregelen en begrijpelijk. Het nadeel van E learning is dat je geen groeps dynamiek hebt om casus door te nemen of te leren van anderen. Docenten kan je een vraag stellen maar vaak een paar dagen antwoord. Je bent dus volledig op jezelf aangewezen en hebt een indicatie wanneer je module klaar moet zijn. Dit ging mij in de tweede module beter af dan de afgeronde eerste omdat je nu je ritme gevonden hebt om je opdrachten te maken. Opleiding overigens erg leuk en leerzaam zelfs als eenzame student !

Reactie ISBW:

Wat goed te horen, Richard! Bedankt voor het achterlaten van je review!
ISBW

Het was merkbaar dat de docent veel verstand heeft van A&O psychologie. Het was een training arbeids- en sociaal recht. Bij de wat diepgaandere vragen merkte je dat de docent niet over de vereiste... Het was merkbaar dat de docent veel verstand heeft van A&O psychologie. Het was een training arbeids- en sociaal recht. Bij de wat diepgaandere vragen merkte je dat de docent niet over de vereiste vakkennis beschikt. Vooral bij de wat zachtere onderwerpen merkte je dat de docent veel achterliggende info kon geven.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Leonora

Inhoudelijk een prima opleiding, Goede duidelijke uitleg en veel interactie. Helaas was het een online opleiding en kwamen de docent en mede studenten niet in beeld. Dit is een gemiste kans, door... Inhoudelijk een prima opleiding, Goede duidelijke uitleg en veel interactie. Helaas was het een online opleiding en kwamen de docent en mede studenten niet in beeld. Dit is een gemiste kans, door elkaar niet alleen te horen maar ook te zien, ontstaat veel meer energie.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Leonora! Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met...

Bert

Ik had gevraagd om klassikaal les of Virtual classroom, maar doordat er te weinig studenten waren kon dat niet doorgaan. Nu online les gehad en dat is zoals al eerder aangegeven niet mijn ding.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Linda

Het lesmateriaal sluit goed aan bij mijn huidige werk. Goed om dingen te horen in de les waarop ik door kon vragen op het werk en uit kon zoeken hoe dat bij ons gaat.
De docent legde de stof...
De docent legde de stof goed uit, nam de tijd voor vragen en vroeg ook regelmatig of dit voor ons de goede manier was van lesgeven of dat hij iets aan moest passen.
Mijn voorkeur was les op locatie. Het was even wennen, maar in principe werkte virtual classroom goed. Ik miste wel de interactie en meer gesprekken die je op locatie zou hebben.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Linda! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jacqueline

De trainingen pasten heel goed bij mijn praktijk, de een wat meer dan de ander. Voor mij was het erg intensief omdat ik wat meer moeite, door mijn leeftijd, heb met leren. Ik moest er echt de tijd... De trainingen pasten heel goed bij mijn praktijk, de een wat meer dan de ander. Voor mij was het erg intensief omdat ik wat meer moeite, door mijn leeftijd, heb met leren. Ik moest er echt de tijd voor nemen daardoor ieder weekend in de boeken. Naast 4 dagen werken was deze last te zwaar voor mij. Wat dan fijn is dat je 1 x per 4 weken naar les gaat. Hierdoor kon ik zelf mijn tijd indelen om te leren. De leerkrachten zijn heel verschillend maar zijn allemaal zeer welwillend om je naar een positieve opdracht te begeleiden. Ik zag erg op tegen de virtual classroom maar dat is me zeer goed bevallen. Weinig chaos, rustig. Makkelijker te volgen dan in een klas. Ik heb er ontzettend veel van geleerd wat toepasbaar is in praktijk.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Jacqueline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Jacqueline! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
ISBW

Docenten kunnen goed uitleggen en hebben veel geduld. De opdrachten zijn goed te doen en wanneer je dit bijhoudt zijn de soms best ingewikkelde eindopdrachten goed te maken. Ik heb alleen een... Docenten kunnen goed uitleggen en hebben veel geduld. De opdrachten zijn goed te doen en wanneer je dit bijhoudt zijn de soms best ingewikkelde eindopdrachten goed te maken. Ik heb alleen een kritische noot mbt de module management in zorg en welzijn, ik snap niet zo goed dat er niet voor literatuur is gekozen specifiek toegericht op zorg en welzijn maar op management in het algemeen. Dit is namelijk de enige module van de studie die zich specifiek richt op management in zorg en welzijn. Verder ben ik zeer content.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainers/docenten goed zijn bevallen! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.