Elwin

De modules communiceren en beïnvloeden en effectief leidinggeven hebben mij een goede basis gegeven in mijn rol als hoofd technische dienst, de module plannen en organiseren sluit echter totaal niet... De modules communiceren en beïnvloeden en effectief leidinggeven hebben mij een goede basis gegeven in mijn rol als hoofd technische dienst, de module plannen en organiseren sluit echter totaal niet aan op mijn functie. Deze is meer gericht op HR en IT. De eerste module heb ik klassikaal gevold en de tweede en derde via de online leeromgeving. Persoonlijk mis ik de interactie met medeleerlingen en de leraar in de online omgeving. Mijn voorkeur zal ten aller tijden uitgaan naar klassikaal. Helaas was dit door covid 19 niet mogelijk.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Elwin!

Marco

De lessen waren goed voorbereid. Docent heeft veel kennis met betrekking tot de lesstof. De (betaalde) parkeerplaatsen op de locatie vind ik te weinig.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Marco!

Marcel

De online lesomgeving (e-connect) mag wat mij betreft duidelijker en beknopter. Informatie is nu niet altijd makkelijk terug te vinden, er zijn veel 'clicks' en ' scrolls' nodig om bij de juiste... De online lesomgeving (e-connect) mag wat mij betreft duidelijker en beknopter. Informatie is nu niet altijd makkelijk terug te vinden, er zijn veel 'clicks' en ' scrolls' nodig om bij de juiste informatie te komen. De informatie die dan vervolgens gevonden wordt is mijns inziens te wollig en uitgebreid, mag meer per onderwerp geconcentreerd worden en met bullets.

De virtual classroom werkte (technisch) overigens prima. De docent heeft zijn best gedaan er iets leuks van te maken. Ik mis echter het contact met de medestudenten en het onderlinge overleg, maar misschien is die behoefte er alleen bij mij. Ik miste die connectie waarbij je elkaar opzoekt voor vragen, antwoorden en ondersteuning bij de opleiding.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Marcel! We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Sylvia

De behandelde stof was erg interessant en de bijhorende opdrachten daagden goed uit om te werken met de theorie en de koppeling te maken naar de praktijk. Ik miste in de online leeromgeving het... De behandelde stof was erg interessant en de bijhorende opdrachten daagden goed uit om te werken met de theorie en de koppeling te maken naar de praktijk. Ik miste in de online leeromgeving het sparren met medestudenten. Er is slechts één student gelijktijdig gestart maar daar was geen contact mee. De begeleidend docent was kundig, gaf snel antwoord op vragen maar weinig betrokken.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Sylvia! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
ISBW

Het was zoeken naar de precieze invullingen van het eindproduct. Dit zorgde voor onrust. Ik ervaarde het als vervelend dat er besloten werd welke onderdelen aanwezig moet zijn in de module-opdracht.... Het was zoeken naar de precieze invullingen van het eindproduct. Dit zorgde voor onrust. Ik ervaarde het als vervelend dat er besloten werd welke onderdelen aanwezig moet zijn in de module-opdracht. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat we het doel voorbij gingen en ik mijn opdracht in een bepaalde vorm moest gieten. Hierdoor minder aansluiting bij mijn beroepspraktijk dan ik had verwacht.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Wendy

Inhoudelijk een echte verdieping voor je als manager, bruikbare eindopdrachten die direct toepasbaar zijn.
Wel afhankelijk van de docent of het uitdagend is, niet elke module alles eruit kunnen halen, maar bij de basis gebleven.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Wendy! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Martine

De module psychologie heb ik grotendeels online moeten volgen ivm lockdown. Dit vond ik niet prettig. De techniek haperde en we hadden doordoor ook te weinig interactie. Deze module leent zich... De module psychologie heb ik grotendeels online moeten volgen ivm lockdown. Dit vond ik niet prettig. De techniek haperde en we hadden doordoor ook te weinig interactie. Deze module leent zich niet goed voor online omgeving vind ik persoonlijk. De laatste les was gelukkig wel klassikaal
De totale opleiding vond ik praktijk gericht, de examenopdrachten zijn pittig te noemen als je geen of weinig ervaring hebt met verslagen schrijven.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review. Jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.

Connie

De docent was erg kundig en wist inhoudelijk veel toe te lichten. Het studiemateriaal was niet op tijd, dus wij misten een goede voorbereiding vwb het voorlezen van bepaalde theorie. De online... De docent was erg kundig en wist inhoudelijk veel toe te lichten. Het studiemateriaal was niet op tijd, dus wij misten een goede voorbereiding vwb het voorlezen van bepaalde theorie. De online omgeving gaf de laatste training veel geluidsproblemen waardoor wij wat vertraging opliepen, gelukkig werd dat snel opgelost.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Connie. Hier zijn we erg blij mee. Jammer om te lezen dat alles niet vlekkeloos is verlopen, we nemen dit met ons mee! Mocht je verder nog vragen hebben,... Bedankt voor het delen van je beoordeling, Connie. Hier zijn we erg blij mee. Jammer om te lezen dat alles niet vlekkeloos is verlopen, we nemen dit met ons mee! Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.

Marloes

Op dit moment is de module nog niet geheel afgerond. Door Covid kon er maar 1 moment live plaatsvinden. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en er werd goed voor je gezorgd.
Qua lesinhoud heb ik...
Qua lesinhoud heb ik het idee dat docenten weet hebben van hun vak en dat ze genoeg tijd en ruimte geven om in te gaan op jouw eigen praktijk. De enige teleurstelling dat ik voor de avondopleiding heb gekozen, maar dit niet door is gegaan. Dit geldt niet alleen voor deze module, maar voor de gehele opleiding. Nu moet ik vanuit het werk vrij regelen, terwijl ik bewust voor de avondopleiding heb gekozen.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat dat vervelend is geweest. Wanneer je voor een bepaald moment kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat dat vervelend is geweest. Wanneer je voor een bepaald moment kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een ander moment of online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Ik heb voor ISBW gekozen omdat ik het goed kon combineren naast mijn 36- urige baan. Ik heb dan ook gekozen voor de zaterdaglessen. Helaas is dat vanuit ISBW niet altijd gelukt waardoor ik kon... Ik heb voor ISBW gekozen omdat ik het goed kon combineren naast mijn 36- urige baan. Ik heb dan ook gekozen voor de zaterdaglessen. Helaas is dat vanuit ISBW niet altijd gelukt waardoor ik kon kiezen voor e- learning, de les volgen in de avonduren of een doordeweekse dag. Bij 1 module heb ik voor e- learning gekozen, maar dat was niet mijn ding. Ik mis hierin de diepgang die je met klassikaal les wel hebt. Ik vond het jammer dat ISBW niet alle lessen door liet gaan op de zaterdag. Je kiest er van te voren toch bewust voor.
De modules online en op locatie waren prima. Ook zeer tevreden over de catering. Online heb ik lessen gevolgd met virtual classroom en zoom. Zoom heeft hierbij wel mijn voorkeur.
De inhoud van de lessen waren prima, maar vooraf veel leeswerk. Er staat 5 a 7 uur voor per module per week en dat heb ik ook ruimschoots gehaald. Dit kwam ook omdat ik gedurende de opleiding 2 modules tegelijkertijd volgde. Erg pittig!
De laatste 2 modules heb ik samen met de businesscase gedaan. Onmogelijk, waardoor ik de businesscase eenmalig heb uitgesteld. De begeleiding bij de businesscase vond ik echt minimaal. Docent gaf weinig informatie en we moesten het maar met de medestudenten uitvogelen. Dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Meer begeleiding was wenselijk geweest.
De inhoud van de opleiding was verder goed. Het kost veel tijd maar het was het investeren waard. Ik heb veel kennis opgedaan en ga dit in mijn werk verder ontwikkelen.
Ik heb leuke contacten opgebouwd met medestudenten. Samen leren en ervaringen uitwisselen heeft voor mij toegevoegde waarde opgeleverd.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je beoordeling en zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit... Bedankt voor je beoordeling en zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.