ISBW

Vond het best leuke ervaring zo virtueel lessen, alleen was het moeilijk en lastig te volgen vooral als je huiswerk kreeg kon de leerkracht niet nakijken hoe of wat

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
ISBW

- De virtual classroom is een prima tool om online les te geven. Het zou handig zijn als er enige toelichting is over hoe de verschillende knoppen en functies werken. Soms duurde het erg lang voor... - De virtual classroom is een prima tool om online les te geven. Het zou handig zijn als er enige toelichting is over hoe de verschillende knoppen en functies werken. Soms duurde het erg lang voor een leerling iets gevonden had. Ook zou het prettig zijn als er afspraken worden gemaakt over wat te doen als bij iemand het geluid/microfoon niet werkt. Het zou zeer fijn zijn als de rest van de leerlingen niet eerst 30 minuten moet wachten voor de les begint, omdat er een leerling is die de boel niet voor elkaar heeft.
- Met beide docenten heb ik helaas een negatieve ervaring. De eerste docent gaf feedback ter verbetering, wat zeer fijn was. Alleen werd de feedback niet op een professionele wijze gecommuniceerd wat ik als onprettig heb ervaren. De andere docent reageerde na de laatste lesdag niet meer. Pas na meerdere malen contact met de opleiding te hebben gezocht kreeg ik een response. Ook was de feedback/verkregen antwoorden op mijn vragen beperkt, waardoor ik ook niet goed wist of ik dingen nu goed had gedaan of niet. Een docent zou sturing en antwoord op vragen moeten geven en gedurende de gehele periode van de module bereikbaar zijn, daarvoor ben je docent.
- De docent van de strategie module bracht eigen ervaringen in. Hierdoor was het een zeer leerzame module.
- De module procesmanagement & lean (en bijbehorende materialen zoals het boek) is erg gericht op productie bedrijven, en minder op dienstverlening. Erg jammer en ook lastig, omdat dit betekende dat je zelf op zoek moest naar de nodige informatie.
- De inschatting van de nodige uren voor studievoorbereiding en uitwerking van opdrachten vooraf komt niet overeen met de praktijk. In de praktijk heb je meer uren nodig.
- De opleiding zelf heb ik als leerzaam ervaren. Er zaten zeker ook elementen in van eerdere studies, maar het was leerzaam om de theorie toe te passen op de praktijk en in groepsverband over (sub)onderwerpen te praten.

Reactie ISBW:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Verder is het fijn om te lezen dat je de opleiding als... Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Verder is het fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Bedankt voor je review!

Kaz

Goed om een keer te horen. Geen lastige materie. Ik had gekozen voor een fysieke les en het werd digitaal. Totaal geen communicatie over en heb dat zelf moeten uitzoeken hoe en wat de bedoeling was.... Goed om een keer te horen. Geen lastige materie. Ik had gekozen voor een fysieke les en het werd digitaal. Totaal geen communicatie over en heb dat zelf moeten uitzoeken hoe en wat de bedoeling was. Ook niks gehoord over gewijzigde kosten ivm de digitale lessen.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Kaz! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
ISBW

Opleiding heeft gedurende de coronaperiode plaatsgevonden waardoor we een aantal onderdelen online hebben moeten volgen. Het systeem voor online lessen vanuit ISBW is bijna "slecht" te noemen... Opleiding heeft gedurende de coronaperiode plaatsgevonden waardoor we een aantal onderdelen online hebben moeten volgen. Het systeem voor online lessen vanuit ISBW is bijna "slecht" te noemen waardoor we terug moesten vallen op het gebruik van Zoom. De lessen die we op locatie konden volgen daarover ben ik zeer positief. Voor de rest een prima opleiding en prima docenten.

Reactie ISBW:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee! Verder fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.
Met vriendelijke...

Esther

Lastig om een totaal oordeel te geven over 2 totaal verschillende modules. Verschillend qua inhoud, qua docent en qua life of online.
Mijn eerste docent had de nadruk op het op te leveren...
Mijn eerste docent had de nadruk op het op te leveren eindwerkstuk. Daardoor miste wat mij betreft de gesprekken over ervaringen in de praktijk en de vertaling van theorie met de ervaring van de (ervaren) docent. Daarbij hielp niet dat 2 van de 3 lessen online waren en dat vond ik helemaal niets. Je mist het echte contact, de gesprekjes tussendoor en kijkt de hele dag naar poppetjes op het scherm die enorm klein zijn. Dit is ook ten koste gegaan van mijn motivatie van deze module en moet ik ook nog steeds afmaken. Omdat je geen binding hebt met je medestudenten en de docent heb je eigenlijk ook geen vraagbaak meer.
De 2e module was wel live (helaas moest ik er door coronaperikelen 1 missen) maar dat was echt een wereld van veschil. veel met elkaar aan de slag, veel ervaring uitwisselen en voorbeelden uit de praktijk van de zeer ervaren docent. Daarbij vind ik dan weer dat de eindopdracht niet helemaal passend is. Als je goed beschrijft wat er in het boek staat haal je denk ik de module maar dat maakt je zeker geen coach. Dat iets met een gesprek geen onderdeel is van de module als examen vind ik wat gek.
Ook was deze module eigenlijk te kort. Teveel onderwerpen voor de 3 dagen die je hebt. Een dag meer zou meer ruimte geven om te oefenen en discussiëren.
De locatie was prima, niet inspirerend ofzo, zakelijk. Lunch etc. waren goed verzorgd. Een locatie waar je ook even naar buiten kan tijdens een opdracht zou nog fijner zijn.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, jammer om te lezen dat niet alles naar verwachting is geweest. Verder fijn om te lezen dat de locatie prima was met een goed verzorgde lunch.
Met vriendelijke groet,...

Purdy

De docent heeft zeer veel ervaring, kennis en kunde en in de basis een aansprekende stijl waarmee kennis wordt overgebracht. Wel worden de lessen wat klassiek/traditioneel ingericht. Wanneer je de... De docent heeft zeer veel ervaring, kennis en kunde en in de basis een aansprekende stijl waarmee kennis wordt overgebracht. Wel worden de lessen wat klassiek/traditioneel ingericht. Wanneer je de lessen voorbereid en de voorgeschreven theorie doorleest voorafgaand aan de lessen is er op een aantal dagdelen veel herhaling van de theorie die je al gelezen hebt. Sterker/prettiger zou zijn wanneer de lessen een aanvulling ipv herhaling zouden zijn en/of er meer praktijkgericht les wordt gegeven. Bovendien is in geen enkele les heel duidelijk aan bod gekomen wat nou exact de bedoeling is tav de eindopdracht. Ook deze manier van examinering is theoretisch/klassiek/traditioneel. Andere opleidingsinstituten kennen een meer praktijk/realiteit gerichte examinering, waarbij opgeleverde eindproject direct in de eigen organisatie kunnen worden gebruikt/toegepast. Dat spreekt mij meer aan.
Lokatie is prettig, centraal, goed bereikbaar. Lunchvoorziening is goed.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Purdy! Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...

Siep

Inhoudelijk fijne opleiding waarin ik heel geordend geleerd heb om gewenste doelen gelaagder te formuleren waardoor het resultaat beter gaat worden.
Online zal ik niet snel meer doen. Vond dat...
Online zal ik niet snel meer doen. Vond dat niet stimulerend. Miste interactie met andere leerlingen.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Géanne

Inhoud sloot aan bij mijn wensen, daarnaast vond ik het prettig dat de docent per les ook afstemming zocht met de studenten over de inhoud van de betreffende bijeenkomst. Er was in de groep wel... Inhoud sloot aan bij mijn wensen, daarnaast vond ik het prettig dat de docent per les ook afstemming zocht met de studenten over de inhoud van de betreffende bijeenkomst. Er was in de groep wel enige verdeeldheid, een deel vond het juist prettig om te kijken wat wenselijk was en een ander deel wilde volledige focus op wat volgens het programma behandeld moest worden. Hierin was het soms even zoeken naar balans. Alle lesstof is behandeld. Docent had ook veel praktische voorbeelden.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Géanne! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Verdeeld over twee locatie's waarbij de parkeer faciliteit bij Aristo te wensen overliet. Wel mogelijkheid tot inrijden echter geen plek meer waardoor en nogal wat chaos ontstond. Verder alles goed... Verdeeld over twee locatie's waarbij de parkeer faciliteit bij Aristo te wensen overliet. Wel mogelijkheid tot inrijden echter geen plek meer waardoor en nogal wat chaos ontstond. Verder alles goed geregeld.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Ik vond de training ook wel erg veel gericht op assertiviteit, wat ook zeker nuttig kan zijn. Maar ik nog wel meer informatie en tips verwacht over hoe je bijvoorbeeld een goed lange termijn... Ik vond de training ook wel erg veel gericht op assertiviteit, wat ook zeker nuttig kan zijn. Maar ik nog wel meer informatie en tips verwacht over hoe je bijvoorbeeld een goed lange termijn planning kunt maken.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!