Sandra

De manier van lesgeven was zeer prettig. Een nadeel vind ik wel dat actief meedoen in de lessen en de kennis je brengt totaal niet meeweegt met een beoordeling. Maar dat is de manier van opleiden... De manier van lesgeven was zeer prettig. Een nadeel vind ik wel dat actief meedoen in de lessen en de kennis je brengt totaal niet meeweegt met een beoordeling. Maar dat is de manier van opleiden en toetsen en of verslagen daar gaat het uiteindelijk om.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Sandra! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
ISBW

Docenten prima, maar overdracht soms niet altijd even duidelijk.

ISBW

- Kwaliteit van Vitero was vaak erg slecht, met name het geluid bij veel mensen. Bij virtual classroom is het beter dat mensen oortjes met microfoon gebruiken, zeker de docent.
- De opdrachten...
- De opdrachten die je moest maken ter voorbereiding of die je zou gaan behandelen in de les werden bijna nooit besproken of opgepakt helaas.
- De focus lag wel erg veel op de eindopdracht.
- Veel geleerd van de docent, met name de theorie uit het boek was erg interessant.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jan

Goede opleiding zeker toepasbaar op mijn werk goed les gegeven door de docent

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen, Jan! Bedankt voor je feedback.

René

Erg interessante opleiding met een fijne trainer die een goede beheersing had van de lesstof en veel eigen ervaring kon inbrengen

Reactie ISBW:

Beste René, dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
ISBW

Het boek: het groot coachboek had er wel bij gemogen ipv download materiaal online plaatsen. Er wordt heel veel ernaar verwezen.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding!

Leerzame module!

Reactie ISBW:

Daar zijn we erg blij mee! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Jeroen

Leuke training

Reactie ISBW:

Hallo Jeroen, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de training. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Mooie ervaring

Reactie ISBW:

Fijn dat je dit als een mooie ervaring hebt ervaren. Bedankt voor je beoordeling.