Bert

Ik heb meerdere modules klassikaal gevolgd, dat heb ik als prettig ervaren. 1 Module heb ik middels virtual classroom gevolgd, maar dat vond ik niet zo prettig. De interactie is dan beduidend minder... Ik heb meerdere modules klassikaal gevolgd, dat heb ik als prettig ervaren. 1 Module heb ik middels virtual classroom gevolgd, maar dat vond ik niet zo prettig. De interactie is dan beduidend minder dan bij een klassikale les.
Verder vind ik het organisatorisch niet echt goed geregeld bij ISBW. Voorbeeld hiervan: wanneer een les door ziekte van de leerkracht was uitgevallen was er geen mogelijkheid meer om deze in te halen op een geschikt moment, dit zou met de vakantieperiode te maken hebben werd mij aangegeven. Helaas heb ik die les dan ook niet kunnen volgen. Ook de bij virtual classroom voor de Businesscase, waarvoor ik was uitgenodigd, was geen leerkracht aanwezig. Dit wordt later nog opgepakt...

Reactie ISBW:

Beste Bert, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en we kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek les krijgt. Wat betreft... Beste Bert, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en we kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek les krijgt. Wat betreft de organisatie zullen we je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service.
ISBW

Teveel focus op termijnen buiten het sociale domein, dat is jammer. Voor de rest inspirerende docenten

Raymond

Opleiding is erg goed. Goede uitleg gehad van de docent en hij maakte het erg leuk om een opleding te volgen.
Vak procesmanagement is best wel groot en veel dus hopelijk een niet te zwaar examen. Locatie was top netjes en schoon en goed om daar te parkeren. Dikke voldoende dus! groetjes Raymond

Reactie ISBW:

Daar zijn we erg blij mee, Raymond! Bedankt voor je beoordeling.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
ISBW

Er word geen rekening gehouden met langdurig uitval ziekte. Boodschap kan niet verzet worden neem maar ziek deel. Kan niet met een hernia, dan heeft u pech. Kan ik de module dab later volgen. Kan... Er word geen rekening gehouden met langdurig uitval ziekte. Boodschap kan niet verzet worden neem maar ziek deel. Kan niet met een hernia, dan heeft u pech. Kan ik de module dab later volgen. Kan maar betaald u het volledige bedrag. Lessen worden verzet of lopen modules door elkaar heen.

Reactie ISBW:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Anita

Wat meer tips en tricks (zoals gesprekken etc.) voor op de werkvloer was fijn geweest. Verder was info prima. Docent was wel wat te vaak gericht op bepaalde personen. Studie naast het volle... Wat meer tips en tricks (zoals gesprekken etc.) voor op de werkvloer was fijn geweest. Verder was info prima. Docent was wel wat te vaak gericht op bepaalde personen. Studie naast het volle werkprogramma is best wel pittig, vooral de eindopdracht schrijven.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Anita! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Ronald

Prima opleiding, perfecte docent, mooie locatie en prima restaurant. Veel tools en actuele info gekregen waar ik wat mee kan.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Milou

Deze opleiding valt tegenvalt. Zeker als je al wat ervaring hebt binnen HR, is dit geen aanvulling.
Ik was zelf erg benieuwd naar de action learning methode. In praktijk viel dit heel erg tegen. De docenten zijn erg gefocust op de scriptie die geschreven moet worden. Waardoor de lessen vooral daarover gaan. I.p.v. inspirerend les geven en het vinden van creatieve oplossingen.

Human resources management- Jammer genoeg niets nieuws geleerd.

HR-businessperformance - mijn verwachting met wat ik zou leren en wat we daadwerkelijk hebben geleerd, lagen ver uit elkaar. Ik had meer inzichten in data/analyse verwacht. Dit heb ik eigenlijk nog steeds niet. Het ging vooral over de theorie van een high performance organisatie en niet hoe je HR data moet analyseren of hoe je KPI's opstelt.

Professioneel communiceren en beïnvloeden - In deze lessen hebben we met elkaar geoefend doormiddel van rollenspellen. Deze module was leuk! Hier heb ik echt inzicht gekregen in wat mijn communicatie oproept bij een ander.

Arbeidsrecht en verzuim - vrijstelling

Daarnaast zijn vanuit ISBW lessen over elkaar heen gepland. Waardoor ik 1 blok volledig door zelfstudie heb moeten afronden. Niet de manier van studeren waarvoor ik gekozen had.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Milou. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Milou. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Dirkina

Veel praktische informatie. Ga ik zeker gebruiken als startende P&O medewerker

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Dirkina! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

John

Prima opleiding, echter de aansluiting die ik zocht was erg uitgebreid. Ik ben weer iets wijzer geworden, en zal deze opleidng niet afronden met een document.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, John. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...