Kelly

Nuttige opleiding die aansluit bij de praktijk. Enige verbeterpunt is dat de verschillende docenten bij de verschillende modules iets anders communiceren over de opzet van de afsluitende module... Nuttige opleiding die aansluit bij de praktijk. Enige verbeterpunt is dat de verschillende docenten bij de verschillende modules iets anders communiceren over de opzet van de afsluitende module opdracht. Dat is erg verwarrend.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat de opleiding aansluit op de praktijk. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker... Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat de opleiding aansluit op de praktijk. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
ISBW

Perfecte docent. Vanuit de theorie veel linken naar de (eigen) praktijk kunnen geven. Erg waardevol om gesprekken te oefenen. Lesmateriaal: Interessant boek, wellicht te theoretisch. Beschikbare... Perfecte docent. Vanuit de theorie veel linken naar de (eigen) praktijk kunnen geven. Erg waardevol om gesprekken te oefenen. Lesmateriaal: Interessant boek, wellicht te theoretisch. Beschikbare artikelen in leeromgeving (PDF) waren veelal erg gedateerd.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Verder zullen we je feedback wat betreft het lesmateriaal intern doorzetten. Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen,... Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Verder zullen we je feedback wat betreft het lesmateriaal intern doorzetten. Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Brenda

Toepasbaar in de praktijk, goede modules. Wat betreft de module Strategisch Management, boeken sluiten niet aan op Zorg en Welzijn. Locatie goed bereikbaar en voldoende faciliteiten. Docenten zijn... Toepasbaar in de praktijk, goede modules. Wat betreft de module Strategisch Management, boeken sluiten niet aan op Zorg en Welzijn. Locatie goed bereikbaar en voldoende faciliteiten. Docenten zijn inhoudelijk goed op de hoogte.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback, Brenda! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Wat betreft het lesmateriaal zullen we dit intern doorzetten.
Met vriendelijke...

Jennifer

Fijne Locatie. Had wel eerder willen weten dat er dagparkeerkaartjes te koop zijn. Ik heb nu 2 modules volledige kosten in de garage gehad.
Eten is zeer goed. Beetje koud in het pand vooral in...
Eten is zeer goed. Beetje koud in het pand vooral in het restaurant.
Fysiek lessen fijner dan online. Jammer dat de avond opleidingen in Eindhoven iet door gingen ivm te weinig deelnemers.

Reactie ISBW:

Beste Jennifer, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding en de bijhorende faciliteiten. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag had gezien dat de avond opleiding was... Beste Jennifer, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding en de bijhorende faciliteiten. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag had gezien dat de avond opleiding was doorgegaan in Eindhoven. Bedankt voor je feedback!
ISBW

Mooie aanvulling op de praktijk.
Veel tijd en energie in gestoken wat naast een drukke baan lastig is, maar uiteindelijk wel gewenst.

Reactie ISBW:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons goed voorstellen dat een opleiding naast een drukke baan veel tijd van je vergt. We willen je veel succes toewensen met het... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons goed voorstellen dat een opleiding naast een drukke baan veel tijd van je vergt. We willen je veel succes toewensen met het toepassen van de opgedane kennis.

Hans

Ik heb veel van de opleiding op gestoken

Reactie ISBW:

Beste Hans, wat fijn om te lezen dat je veel van de opleiding hebt opgestoken en je zo tevreden bent. Bedankt voor je feedback!

Roland

De site was op de 1e geplande dag nog niet bijgewerkt en leeg.
De site was op de 1e geplande dag nog niet bijgewerkt en leeg.
Het leerboek was niet geleverd en moest door mij worden opgemerkt bij ISBW. Dat werd later opgestuurd en ik begon dus met een achterstand. Gedurende het doorlopen van het boek heb ik via de website contact gehad met de auteur van het boek. Hij gaf aan niet op de hoogte te zijn dat zijn boek voor deze opleiding gebruikt werd. Komt niet echt heel netjes over van ISBW.

De lessen zijn vrij standaard en ik ervaar hier zeer weinig inspiratie uit. De tekst van de lessen ervaar ik als te makkelijk neergezet en het lijkt dat er weinig aandacht voor is geweest bij het opstellen ervan.

Bij het uitvoeren van de opdrachten had ik de opdrachten van les 6 onderhanden en werd mij al de link opgestuud om de evaluatie in te vullen. Les 6 was gesloten en de opdrachten waren al voorzien van het standaard antwoord en het had geen zin meer mijn uitwerking in te dienen. Echt ontluisterend en onbehoorlijk.

Het enige wat rest is de module opdracht waarvan de tijdslijn is blijven staan ondanks de uitgelopen planning bij de start door het uitblijven van acties vanuit ISBW.

Ik ben ronduit ontevreden dus.

Reactie ISBW:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Benny

Ik vond zowel de slides op de beamer als in het leerboek, vaak niet te lezen.
Ik vond zowel de slides op de beamer als in het leerboek, vaak niet te lezen.
of heel kleine foto's, of heel wazig. zeer storend. daarbij was er veel ruimte voor discussie omtrent antwoorden van oefenvraagstukken m.b.t. het examen. voorbeeld

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van de review, Benny! Goed dat je jouw feedback ten aanzien van de faciliteiten aan ons meegeeft. Dank daarvoor!
ISBW

- voor een posthbo is de lesinhoud erg summier. Opzoeken van wetteksten en oplossen van cases had in een cursus van een halve of 1 dag gekund. Ik heb 2 dure wetboeken en 2 lesboeken. Dit was een... - voor een posthbo is de lesinhoud erg summier. Opzoeken van wetteksten en oplossen van cases had in een cursus van een halve of 1 dag gekund. Ik heb 2 dure wetboeken en 2 lesboeken. Dit was een teleurstellende en erg dure ervaring. Ik begrijp niet dat deze basiscursus de accreditatie voor posthbo heeft gekregen.
- 2600 eur voor 2 maanden digitale les is nogal overdreven. Geen kosten voor de locatie, laptop, stroomvoorziening en werkplek, verwarming, koffie of thee, hoogstens kosten voor leeromgeving en incidentele assistentie van de docent.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Frederiek

Min- punt: de business case opleiding vind online plaats. De groep is circa 25 mensen groot. Deze groepsomvang is veel te groot voor een opleiding. Dit lijkt wel een hoorcollege met af en toe... Min- punt: de business case opleiding vind online plaats. De groep is circa 25 mensen groot. Deze groepsomvang is veel te groot voor een opleiding. Dit lijkt wel een hoorcollege met af en toe vragen van de docent aan de groep. Met gedoe over "hoor je mij" tot gevolg.
Min- punt: Ik heb de voorkeur voor de locatie Amsterdam aangegeven. Ik ben verbaasd dat dit bij alle drie de modules niet mogelijk bleek.
Plus-punt: de modules op locatie waren ontzettend leuk en leerzaam.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Frederiek. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Frederiek. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.