Marloes

Op dit moment is de module nog niet geheel afgerond. Door Covid kon er maar 1 moment live plaatsvinden. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en er werd goed voor je gezorgd.
Qua lesinhoud heb ik...
Qua lesinhoud heb ik het idee dat docenten weet hebben van hun vak en dat ze genoeg tijd en ruimte geven om in te gaan op jouw eigen praktijk. De enige teleurstelling dat ik voor de avondopleiding heb gekozen, maar dit niet door is gegaan. Dit geldt niet alleen voor deze module, maar voor de gehele opleiding. Nu moet ik vanuit het werk vrij regelen, terwijl ik bewust voor de avondopleiding heb gekozen.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat dat vervelend is geweest. Wanneer je voor een bepaald moment kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat dat vervelend is geweest. Wanneer je voor een bepaald moment kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een ander moment of online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Ik heb voor ISBW gekozen omdat ik het goed kon combineren naast mijn 36- urige baan. Ik heb dan ook gekozen voor de zaterdaglessen. Helaas is dat vanuit ISBW niet altijd gelukt waardoor ik kon... Ik heb voor ISBW gekozen omdat ik het goed kon combineren naast mijn 36- urige baan. Ik heb dan ook gekozen voor de zaterdaglessen. Helaas is dat vanuit ISBW niet altijd gelukt waardoor ik kon kiezen voor e- learning, de les volgen in de avonduren of een doordeweekse dag. Bij 1 module heb ik voor e- learning gekozen, maar dat was niet mijn ding. Ik mis hierin de diepgang die je met klassikaal les wel hebt. Ik vond het jammer dat ISBW niet alle lessen door liet gaan op de zaterdag. Je kiest er van te voren toch bewust voor.
De modules online en op locatie waren prima. Ook zeer tevreden over de catering. Online heb ik lessen gevolgd met virtual classroom en zoom. Zoom heeft hierbij wel mijn voorkeur.
De inhoud van de lessen waren prima, maar vooraf veel leeswerk. Er staat 5 a 7 uur voor per module per week en dat heb ik ook ruimschoots gehaald. Dit kwam ook omdat ik gedurende de opleiding 2 modules tegelijkertijd volgde. Erg pittig!
De laatste 2 modules heb ik samen met de businesscase gedaan. Onmogelijk, waardoor ik de businesscase eenmalig heb uitgesteld. De begeleiding bij de businesscase vond ik echt minimaal. Docent gaf weinig informatie en we moesten het maar met de medestudenten uitvogelen. Dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Meer begeleiding was wenselijk geweest.
De inhoud van de opleiding was verder goed. Het kost veel tijd maar het was het investeren waard. Ik heb veel kennis opgedaan en ga dit in mijn werk verder ontwikkelen.
Ik heb leuke contacten opgebouwd met medestudenten. Samen leren en ervaringen uitwisselen heeft voor mij toegevoegde waarde opgeleverd.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je beoordeling en zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit... Bedankt voor je beoordeling en zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Saskia

De opzet van de modules is gericht op klassikaal lesgeven. Met name bij Management voor Zorg en Welzijn speelde dit een rol. De module kwam daardoor minder goed over. Bij Financieel Management had... De opzet van de modules is gericht op klassikaal lesgeven. Met name bij Management voor Zorg en Welzijn speelde dit een rol. De module kwam daardoor minder goed over. Bij Financieel Management had de docent totaal geen verstand van de online leeromgeving en hebben we drie dagen lang naar een blauw scherm gekeken en hoorcollege gevolgd. Dit kwam de kennisoverdracht niet ten goede. Natuurlijk moesten we door de Corona roeien met de riemen die er waren, maar als je lessen online aanbiedt, moeten deze wel van dezelfde kwaliteit zijn als fysiek. Toch waren het alledrie boeiende thema's waar ik graag dieper op in had willen gaan. Helaas speelde de Covid hierin ook een grote rol, doordat de werkdruk flink hoog was. Hierdoor heb ik niet de gewenste tijd in de opleiding kunnen stoppen.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We hopen... Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt! We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Lesinhoud is goed te noemen. Echter is de communicatie tussen beoordelaars van de moduleopdracht ver onder de maat. Ze zijn helaas onbereikbaar. Echter ben ik wel tegemoet gekomen door ISBW... Lesinhoud is goed te noemen. Echter is de communicatie tussen beoordelaars van de moduleopdracht ver onder de maat. Ze zijn helaas onbereikbaar. Echter ben ik wel tegemoet gekomen door ISBW medewerkers. Dus dat is positief.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Merijn

De basis online omgeving van Computrain is in vergelijking met MS Teams ondermaats.
De trainer heeft zelf goede voorzieningen (door meerdere camera's, flipover, kanban bord, etc.) getroffen die de les interactief maken.

Reactie ISBW:

Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee! Verder fijn om te lezen dat de docent hierop kon inspelen en het daardoor interactief werd. Dankjewel voor het... Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee! Verder fijn om te lezen dat de docent hierop kon inspelen en het daardoor interactief werd. Dankjewel voor het delen!
ISBW

Het is jammer dat er geen life bijeenkomsten mogelijk was. Tis niet anders.
Ik had meer theorie gehad willen hebben als naslagwerk. Ik heb er zeker veel v opgestoken.

Reactie ISBW:

Het spijt ons te lezen dat fysiek les niet mogelijk was. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Carola

Management en organisatie was erg droge stof en lag ver voor mij van de praktijk af. Kwaliteitsmanagement was leuk en leerzame. Procesmanagement was ook interessant en lag ook dicht bij de praktijk,... Management en organisatie was erg droge stof en lag ver voor mij van de praktijk af. Kwaliteitsmanagement was leuk en leerzame. Procesmanagement was ook interessant en lag ook dicht bij de praktijk, wel veel moeite met de open vragen toets. Daarnaast wel irritatant dat bij het laatste blok ook meteen de businesscase lessen vallen. Hierdoor is de studietijd hoger per week en lastig te combineren voor iemand die full-time werkt. Daarnaast volgen de businesscase lessen te snel na elkaar waardoor je niet alles eruit kan halen wat erin zit. Ik had liever een appart blok businesscase gehad die niet gelijk loopt met procesmanagement

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Carola! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis. Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Met...

Pleunie

Goed. Sluit goed aan op de praktijk. Soms niet altijd duidelijk omschreven wat bedoeld wordt bij stap 2 voor de inhoud moduleopdracht. Veel voorbereidingsopdrachten zijn overbodig. Het prettigst... Goed. Sluit goed aan op de praktijk. Soms niet altijd duidelijk omschreven wat bedoeld wordt bij stap 2 voor de inhoud moduleopdracht. Veel voorbereidingsopdrachten zijn overbodig. Het prettigst werkt om zoveel mogelijk in de lessen theorie inhoud en praktijkvoorbeelden te geven waar de moduleopdracht aan moet voldoen.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Grieteke

Het lesmateriaal sloot goed aan bij de praktijk de meeste docenten daagde je ook uit om verder te verdiepen en reikte extra handvaten aan.
Ben blij dat ik deze opleiding heb gevold.
De...
Ben blij dat ik deze opleiding heb gevold.
De laatste locatie vond ik erg jammer om dat je zoveel aan pakeer kosten kwijt bent.
Je moest veel investeren aan tijd en onderzoek, wat wel veel invloed heeft gehad op mijn privé omdat ik vier kinderen heb. En me baan.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! We nemen verder je feedback wat betreft het parkeren met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
ISBW

Inhoud opleiding voldoende. Docent heeft weinig toevoeging, besproken stof had ook zelfstandig kunnen worden behandeld.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!