Lieke

De lessen zitten te dicht op elkaar en de stof is teveel of eerder te weinig lesdagen

De opgegeven studietijd thuis is veel meer dan aangegeven

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Lieke! We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
ISBW

De theorie gekoppeld aan de praktijk was zeer interessant.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...

Miranda

Minpunt: steeds veranderende locaties anders dan opgegeven. Geen goede docenten bij lean module. Wel bij de andere twee.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Miranda! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Miranda! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Ingrid

De Virtual Classroom is echt heel fijn. Toch in contact met medestudenten en vanaf het buitenland goed bij te komen.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Ingrid! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Annebeth

Leuk om bezig te zijn met dingen waar je op het werk tegenaan loopt. Waardevol om andere mensen te ontmoeten en te sparren over uitdagingen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Annebeth! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Herman

Zeer prettige docent.

Reactie ISBW:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent, Herman! We zullen je compliment intern doorzetten!

Geert

Voor mij is het een hele goede opleiding geweest. Binnen mijn organisatie heb ik er heel veel aan gehad. De opleiding sluit ook heel goed aan op mijn nieuwe functie. Momenteel ben ik... Voor mij is het een hele goede opleiding geweest. Binnen mijn organisatie heb ik er heel veel aan gehad. De opleiding sluit ook heel goed aan op mijn nieuwe functie. Momenteel ben ik gebouwenbeheerder voor de vluchtelingen. De online opleiding was even nieuw maar wel heel fijn om te volgen. Fijne docenten die Vlug reageren, voldoende lesmateriaal kortom een prima opleiding.

Geert Termeer.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen, Geert! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Rick

Tijdens de lessen wordt te veel nadruk gelegd op de eindopdracht waardoor er minder tijd beschikbaar is voor inhoudelijke lesstof. Mijn doel is kennis vergroten in brede zin en niet het slagen voor... Tijdens de lessen wordt te veel nadruk gelegd op de eindopdracht waardoor er minder tijd beschikbaar is voor inhoudelijke lesstof. Mijn doel is kennis vergroten in brede zin en niet het slagen voor de eindopdracht.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
ISBW

Fijne lessen! Locatie kon beter! Veel geleerd!

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Esther

Lesstof en oefeningen e-Connect goed te volgen. Tot nu toe veel kennis opgedaan en mezelf kunnen ontwikkelen wat niet ongezien is gebleven in de werkomgeving. Wegens omstandigheden niet altijd alle... Lesstof en oefeningen e-Connect goed te volgen. Tot nu toe veel kennis opgedaan en mezelf kunnen ontwikkelen wat niet ongezien is gebleven in de werkomgeving. Wegens omstandigheden niet altijd alle modules tijdig kunnen inleveren waardoor herexamen met extra kosten volgt, dat vindt ik wel erg jammer dat dit zo commercieel is.

Reactie ISBW:

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Esther! Wat betreft de kosten kunnen we ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Bedankt voor het delen van je feedback.
Met...