ISBW

Inspire online, is geen goed platform. Er zit zelfs een max. aan sheets voor een docent.... Alhoewel ik de module 'Insipirerend leiderschap' erg leuk vond, vraag ik mij af of die qua inhoud niet meer gericht kon worden op non-profit ipv zo algemeen. Denk hierbij aan het betrekken van theorieƫn over culturen, zoals die van Mintzberg. Dus wat past bij non-profit en hoe ga je als leidinggevende daarmee om of borg of verbeter je die? De module strategisch management was ook algemeen van aard, en werd gegeven door iemand niet afkomstig uit de non-profit sector. De onderwerpen gingen dan niet altijd over een maatschappelijk vraagstuk die om een mogelijke oplossingen vraagt. Het neigde meer naar beleidskunde ipv strategisch management: dus hoe stel je jouw afdeling hiertoe in staat als leidinggevende om op termijn beleidszaken te halen (vaak 1 - 4 jaar)?

Reactie ISBW:

Met vriendelijke groeten,