ISBW

Nicole

De training is niet HBO+-waardig en komt niet overeen met wat er op de website beschreven staat. Inmiddels werk ik al een paar jaar als projectmanager en ik had echt gehoopt nieuwe dingen te leren, waardoor ik nog effectiever en beter te werk kan gaan. Dat was helaas niet het geval. De docent vroeg veel voorbeelden uit mijn praktijk om zo de theorie verder aan te stippen. De medestudenten waren allemaal in loondienst en net startend in projectmanagement dus voor hen was alles totaal nieuw.

Ik ben niet tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding en de inhoud van de trainingen.

De docent was top! Heel geduldig en gedreven met het systeem. Probeerde er op zijn manier iets van te maken en vond het heel vervelend dat hij mij niet kon bieden wat ik nodig had. Dat had hij gekund, maar dan was het voor de groep om een te hoog niveau geweest. Hij heeft gedaan wat hij kon.

Reactie ISBW:

Dat spijt ons te lezen. We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Score voor ISBW: 3/5