Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Florus

Komt dikwijls met de realiteit overeen

Veel beurservaring

Peter Bonnier

Kennis van zaken

Reza Dayani

Neutraal

Dagelijkse/wekelijkse updates zijn vaak zeer uitgebreid

Ik ben vooral geïnteresseerd in index trackers. Sinds november 2020 zijn er geen adviezen geweest voor het aankoop van index trackers.
Er is enkel een advies geweest tot aankoop van "VanEck...
Er is enkel een advies geweest tot aankoop van "VanEck Ethereum ETN". Ik zag ook dat deze ETF amper na een winst van 7% verkocht werd.
Ik merk dat er sinds november 2020 er verschillenden kansen waren om minstens 7% rendement te behalen uit de index trackers. Helaas kwam er geen advies langs jullie kant.
Zoals jullie begrijpen is het voor mij een raadsel waarom 'De Beursman' ook heeft voor "VanEck Ethereum ETN" en niet voor de index trackers.
Dus mijn advies is, het is interessant om ook koopadviezen te geven voor index trackers met beperkte rendementen.

Reactie Beursman:

Onze verwachting was dat beurzen in de loop van 2021 een top gingen zetten en er daarna een bearmarkt zou volgen. Die verwachting is uitgekomen. Het klopt dat er tijdens deze bearmarkt met... Onze verwachting was dat beurzen in de loop van 2021 een top gingen zetten en er daarna een bearmarkt zou volgen. Die verwachting is uitgekomen. Het klopt dat er tijdens deze bearmarkt met indextrackers soms kleine rendementen waren te maken. We doen dat echter niet. Ten eerste kopen we een ETF voor de korte en lange termijn (gemiddeld 1 jaar). Omdat de verwachting was dat beurzen na een jaar lager zouden staan dus ook geen aankopen. Ten tweede is het altijd af te raden om tegen de trend en in dit geval een krachtige bearmarkt in te handelen. We wachten op de bodem en gaan dan weer ETF's/indextrackers kopen.

René

Dagelijkse beurs update. Prima verhaal, duidelijke visie (ik vind het jammer dat veel mensen klagen simpelweg omdat het niet snel genoeg gaat, maar het spel moet gespeeld worden en als je geen visie... Dagelijkse beurs update. Prima verhaal, duidelijke visie (ik vind het jammer dat veel mensen klagen simpelweg omdat het niet snel genoeg gaat, maar het spel moet gespeeld worden en als je geen visie hebt moet je niet beleggen)

Wellicht telkens duidelijk maken: lange termijn visie is up voor goud zilver. Wat je ziet is dagelijks gedoe en spielerei van de markt en de particulieren er uit te drukken.

Erwin

Blij met alle informatie

Goede uitleg over wat er omgaat in de markt

Ik heb nu het goedkoopste abonnement genomen omdat ik eigenlijk allen interesse heb in de dagelijkse updates. Het mooiste zou zijn als dat een apart abonnement kan zijn

Dagelijkse updates en grondstoffen groepen

onafhankelijke kijk, soms verder gaand onderzoek dan de oppervlakkige media, laat zich niet leiden door de meute

meer aandacht voor de 'narrative' en wat dat voor effectieve economische invloed kan hebben, minder focus op goud & zilver (bvb andere opties bekijken in bepaalde situaties)

peter

Beste beursman
Beste beursman
Onvoorstelbaar. Ik heb ook goud en zilvermijnen gekocht op uw advies. Alleen the Grey mining niet omdat deze niet te koop was bij broker de giro. Alle andere staan uiteindelijk dik in de min , ook de koopkansen en goudzoekers, terwijl U tot nu toe steeds zeer positief heeft geschreven over goud en zilvermijnen. Waardoor U mij enandere steeds aanzet tot kopen en oneerlijk bent in Uw reacties. Idd 1 mijn die U bij naam noemt. Niet de meerdere mijnen die meer dan 70 % in de min staan. Ik voel me doorbelazerd. U geeft Powell de schuld, klanten zijn onredelijk, maar de beursman!!!

Bestellen

Zelfkritiek

Reactie Beursman:

U bent op 31-1-2019 klant geworden. In 2020 was het rendement van de goudmijnwebsite 412%. Op het door u genoemde De Grey Mining is een rendement van 1850% gemaakt. In 2021 was het rendement van de... U bent op 31-1-2019 klant geworden. In 2020 was het rendement van de goudmijnwebsite 412%. Op het door u genoemde De Grey Mining is een rendement van 1850% gemaakt. In 2021 was het rendement van de goudmijnwebsite -24%. Niet ieder jaar zal grote winsten opleveren. Ook niet ieder aandeel zal spectaculair stijgen. Met beleggen kan het altijd een tijdje tegenzitten en spreiding is belangrijk. U geeft een negatieve beoordeling over ons bedrijf. Maar wij hebben aantoonbaar u de info gegeven waarmee u mooie winsten had kunnen maken. U geeft zelf aan dat u de grote winstmaker De Grey Mining niet heeft gekocht. Wat u met de door ons aangeleverde info doet is uiteraard aan u. Als u er om wat voor reden dan ook voor kiest een aandeel niet te kopen is dat uw keuze. Maar u moet van de beslissingen die u heeft genomen ons niet de schuld gaan geven.

Theo

Veel bla bla. Sta gemiddeld 70% in de min

Probeer ze te ontdekken had met gewone aandelen meer gewonnen of in ieder geval minder verloren

Praat geen onzin

Reactie Beursman:

U bent op 19-4-2020 klant geworden van groep C, de 7 goudmijnaandelen. Dat was net na de coronabeurscrash en al die goudmijnaandelen stonden toen extra laag. Ook het aandeel De Grey Mining moest het... U bent op 19-4-2020 klant geworden van groep C, de 7 goudmijnaandelen. Dat was net na de coronabeurscrash en al die goudmijnaandelen stonden toen extra laag. Ook het aandeel De Grey Mining moest het grootste deel van de stijging van 1850% nog gaan maken. In 2020 was het rendement op alle 7 goudmijnaandelen 412%. In 2021 was er op die 7 goudmijnaandelen een verlies van 24%. Ook de eerste helft van 2022 verliep voor die 7 goudmijnaandelen nog niet lekker. Neemt niet weg dat als u vanaf het klant worden die 7 goudmijnaandelen had gekocht en met zoals wij een buy and hold strategie ze had aangehouden u nooit dat verlies waar u het over heeft had kunnen maken.

Hans

Zeer hoge kwaliteit beleggingsinformatie. Goede achtergronden en alles is verifieerbaar. Voor veel van zijn beleggingen heb je een lange adem moeten hebben maar begint hij sinds begin 2022 toch wel... Zeer hoge kwaliteit beleggingsinformatie. Goede achtergronden en alles is verifieerbaar. Voor veel van zijn beleggingen heb je een lange adem moeten hebben maar begint hij sinds begin 2022 toch wel zijn gelijk te krijgen.

Het gaat echt over traditionele, fundamentele 'value' investing. Neem geen abonnement omdat je wilt weten welke kant de markt het komende jaar op gaat, maar doe dat omdat je een horizon van 5+ jaar hebt. Het woord speculatie kent Beursman (gelukkig) niet.

Zeer informatief. Op dagen dat er weinig beweging is pakt hij wat meer achtergrond informatie uit. Het gaat veel over macro economie maar tussen de dagen door toch ook veel geleerd over individuele... Zeer informatief. Op dagen dat er weinig beweging is pakt hij wat meer achtergrond informatie uit. Het gaat veel over macro economie maar tussen de dagen door toch ook veel geleerd over individuele bedrijven, eb en vloed van verschillende sectoren, centrale banken, etc.

Kom terug op eerder gemaakte voorspellingen, zeker als ze niet uitkomen. Dat draagt denk ik juist bij aan de betrouwbaarheid. De "bubbel" duurt langer dan je had voorspelt, en als je dat negeert (en... Kom terug op eerder gemaakte voorspellingen, zeker als ze niet uitkomen. Dat draagt denk ik juist bij aan de betrouwbaarheid. De "bubbel" duurt langer dan je had voorspelt, en als je dat negeert (en dus gewoon je prognoses aanpast zonder dat te duiden) geeft dat onzekerheid bij je lezers.

Verder is de website wat outdated, zeker op mobiel gebruik.

Ruurd

In anderhalf jaar tijd zo weinig Aktie dat het niets heeft opgeleverd
Ben dus in ieder geval 799 € aan abonnement geld kwijt en nul rendement
Kan niet de bedoeling zijn

In ieder geval duidelijkheid. geven ook toe dat er niets gebeurd is en verlengden daarom het abonnement voor niets. Maar als er dan vervolgens nog niets gebeurd schiet het niet op

In ieder geval ervoor zorgen dat er geld verdiend wordt want dit was de bedoeling

Reactie Beursman:

U bent geen anderhalf jaar klant. U bent op 24-9-2021 klant geworden. Juist op het moment dat de meeste beurzen op toppen stonden. Het is juist dat er vanaf 24-9-2021 aanzienlijk minder... U bent geen anderhalf jaar klant. U bent op 24-9-2021 klant geworden. Juist op het moment dat de meeste beurzen op toppen stonden. Het is juist dat er vanaf 24-9-2021 aanzienlijk minder kooptransacties dan normaal waren. Maar aangezien beurzen begonnen te dalen was het juist om niet te kopen. Hiermee is verlies maken voorkomen. U geeft aan dat we er voor moeten zorgen dat er geld verdiend gaat worden. Maar wij kunnen beurzen niet laten stijgen. Wat we wel proberen is om tijdig een beursdaling te zien aankomen en dan om verlies te voorkomen niet kopen. En dat is uitstekend gelukt.