Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Reza Dayani

Neutraal

Dagelijkse/wekelijkse updates zijn vaak zeer uitgebreid

Ik ben vooral geïnteresseerd in index trackers. Sinds november 2020 zijn er geen adviezen geweest voor het aankoop van index trackers.
Er is enkel een advies geweest tot aankoop van "VanEck Ethereum ETN". Ik zag ook dat deze ETF amper na een winst van 7% verkocht werd.
Ik merk dat er sinds november 2020 er verschillenden kansen waren om minstens 7% rendement te behalen uit de index trackers. Helaas kwam er geen advies langs jullie kant.
Zoals jullie begrijpen is het voor mij een raadsel waarom 'De Beursman' ook heeft voor "VanEck Ethereum ETN" en niet voor de index trackers.
Dus mijn advies is, het is interessant om ook koopadviezen te geven voor index trackers met beperkte rendementen.

Reactie Beursman:

Onze verwachting was dat beurzen in de loop van 2021 een top gingen zetten en er daarna een bearmarkt zou volgen. Die verwachting is uitgekomen. Het klopt dat er tijdens deze bearmarkt met indextrackers soms kleine rendementen waren te maken. We doen dat echter niet. Ten eerste kopen we een ETF voor de korte en lange termijn (gemiddeld 1 jaar). Omdat de verwachting was dat beurzen na een jaar lager zouden staan dus ook geen aankopen. Ten tweede is het altijd af te raden om tegen de trend en in dit geval een krachtige bearmarkt in te handelen. We wachten op de bodem en gaan dan weer ETF's/indextrackers kopen.

Score voor Beursman: 2/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee