Beursman

Tevreden over bestelling
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.8/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.8/10

Zeer goed leesbare en leerzame weekupdates. Beursman weet van wanten en durft standpunten in te nemen in actueel spelende zaken.

Goed ingericht en eenvoudig proces

Appie op de beurs

Ik heb een maand op proef op 2 groepen. Er is aankoop geweest ik vraag me af of ik daarvoor 14 euro betaald heb of zijn er geen mails gestuurd bij transacties??

het concept is goed denk ik

aangeven hoeveel transacties er te verwachten zijn

Gerko de Jong

Ik ben nog maar kort lid van Beursman. In de afgelopen tijd is er weinig gekocht. Ik kijk nu iedere dag op de site van Beursman of er een advies wordt gegeven.

Het is moeilijk om te bepalen of je moet beleggen in een bepaalde sector, omdat je de informatie niet hebt of er mogelijk veranderingen gaan plaats vinden in een sector ( kopen of verkopen ).... Het is moeilijk om te bepalen of je moet beleggen in een bepaalde sector, omdat je de informatie niet hebt of er mogelijk veranderingen gaan plaats vinden in een sector ( kopen of verkopen ). Beursman heeft deze informatie wel.

Ik zou het fijn vinden om zelf een pakket samen te mogen samen stellen. Hoe groter je pakket des te meer korting. Ik moet nu kiezen uit bestaande pakketten en eventueel los bijkopen ( duurder ). Ik zou het fijn vinden om zelf een pakket samen te mogen samen stellen. Hoe groter je pakket des te meer korting. Ik moet nu kiezen uit bestaande pakketten en eventueel los bijkopen ( duurder ).

Verder zou ik het fijn vinden om een mail te krijgen als er informatie is over een sector ( kopen of verkopen ) uit mijn pakket. Kan ik op de site van Beursman kijken of ik interesse heb om te kopen of verkopen en weet ik dat ik niet hoeft te kijken als ik geen mail van jullie hebt ontvangen.

Heb een abonnement op 1 groep trackers om gewoon eens te kijken of die iets voor mij is, maar krijg heel weinig berichten

nee

meer informeren

de Vries

Is nog kort van duur maar de berichtgevingen zijn interessant

Nog te kort lid

Neen

Ja

zit snel op de ontwikkelingen

nee

Interessant om elke keer een beursverwachting te krijgen bij elk gebeuren dat de beurs kan doen schommelen

Vlotte afhandeling van gestelde vragen of info

Info geven over aangekochte ETF s als er een daling is van meer dan 5% - Waarom deze daling tot stand kwam .

Frank

Prima, snelle reacties en duidelijke verantwoording van de genomen beslissingen.

Duidelijke motivatie beslissingen.

Tot op heden heb ik nog relatief weinig spreiding mee gemaakt, in deze periode bijvoorbeeld via diverse ETF's veel focus op olie en aanverwante producten. Maar ik vertrouw er volledig op dat dat het... Tot op heden heb ik nog relatief weinig spreiding mee gemaakt, in deze periode bijvoorbeeld via diverse ETF's veel focus op olie en aanverwante producten. Maar ik vertrouw er volledig op dat dat het komende jaar goed zal komen. Daarnaast niet heel goedkoop. Aan de andere kant, dat is een fondsbeheerder ook niet.

Ik heb de indruk gefundeerde info te krijgen over de markten. Doch wil ik 1 negatief punt aanhalen: als voorbeeld: Junior goldmines werd gekocht (= koers 1), het zakte sterk wegens regenval, u... Ik heb de indruk gefundeerde info te krijgen over de markten. Doch wil ik 1 negatief punt aanhalen: als voorbeeld: Junior goldmines werd gekocht (= koers 1), het zakte sterk wegens regenval, u kocht een eerste keer bij en ik ook (= koers 2). Daarna zakte het nog een flink stuk verder en u kocht een 2e keer bij (=koers 3), ik volgde niet. Na een korte tijd steeg het terug naar niveau koers 2 en verkocht u met "rendement gehaald". Dit vind ik vreemd, want ik zat nog ver negatief en uw eerste aankopen eigenlijk ook. Wat heb ik hier dus mis gedaan?

Veel info op website. Via mail "live" opvolging van de transacties.

Overzicht van je etf's die nog in portefeuille zitten.

JEM Simonis BV

Als beginnend belegger heb ik door Beursman al een aardig inzicht in de wereld van beleggen gekregen.
De week en maand updates vind ik zeer interessant om te lezen en geeft, voor zover ik kan beoordelen, een reeel beeld
van hoe de beleggers reageren op economisch nieuws.
Met voorzichtige stapjes heb ik enkele aankopen gevolgd, hier nog geen winst uit kunnen halen maar ik ben nog maar kort bezig. Ik kijk uit naar de berichten van beursman.

Actuele en goed onderbouwde updates, goede info waarom een aan-of verkoop wordt gedaan, helder- en duidelijkheid in het algemeen.

Dit is wellicht meer persoonlijk, maar ik zou graag wat meer info willen over hoe ik een goede pensioenportefeuille
kan opbouwen. Dit krijg ik nog niet helemaal uitgekristalliseerd uit de site.