Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Paul

Zeer negatief. Ik heb een jaarabonnement gehad in 2017. Weinig adviezen en weinig profijt, bestaande uit paar kleine winsten, adviezen verlies te nemen en posities die niets doen. Overall had ik... Zeer negatief. Ik heb een jaarabonnement gehad in 2017. Weinig adviezen en weinig profijt, bestaande uit paar kleine winsten, adviezen verlies te nemen en posities die niets doen. Overall had ik abonnementsgelden niet terug verdiend, integendeel.
Toch me laten overhalen afgelopen jaar voor abonnement voor goudmijn. En ja hoor, opnieuw verlies. Kort na aankopen nog steeds fors in de min.
Betreffende de dagelijks nieuwbrieven: inhoudelijk goedkoop; de info lees ik ook elders en beursman heeft ook vaak verkeerd. Opvallend is dat hij al een jaar lang dagelijks 'verwacht' dat de AEX een correctie krijgt. Echter; sinds de dip in maart jl is de beurs non-stop stijgende. Door zijn correctieverwachting (met verkeerde argumenten) ben ik aan de zijlijn blijven staan en zo veel geld misgelopen.

GEEN

Leugens. Wanneer ze over rendementen hebben noemen ze een deel van de koersgrafiek, nl daar waar het laagste punt is en op het eind het hoogste punt. Maar zo kan niemand kopen. Bedrog dus

Reactie Beursman:

In 2017 was u klant bij de ETF website. In dat jaar hebben we mooie rendementen behaald. Die resultaten met toelichting zijn op onze ETF website (rechts) na te lezen. Augustus 2020 bent u klant... In 2017 was u klant bij de ETF website. In dat jaar hebben we mooie rendementen behaald. Die resultaten met toelichting zijn op onze ETF website (rechts) na te lezen. Augustus 2020 bent u klant geworden bij onze goudmijnaandelen website. U klaagt over verlies kort na aankoop. Goudmijnaandelen zijn zeer volatiel. Een tijdlang in de min staan is bij iedere belegging en ook bij de goudmijnaandelen mogelijk. Uiteindelijk gaat het om de jaarresultaten. En die waren met de goudmijnaandelen website in 2020 uitstekend. Het is niet waar dat we al een jaar lang dagelijks voor de AEX een correctieverwachting hebben. Vreemd dat u tevens aangeeft overal hetzelfde te hebben gelezen. Het is ook niet zo dat zoals u zegt de AEX non stop stijgt. Vorige week nog was er een aanzienlijke daling. Vorig jaar is er met de ETF website 2 keer in een AEX ETF gehandeld. Aankoop 16-3-2020 en verkoop 14-4-2020 rendement 28%. Aankoop 29-10-2020 en verkoop 13-11-2020 rendement 12,5%. De ETF transacties ouder dan een maand zijn voor iedereen gratis op onze ETF website te bekijken.

Jan

De visie van de beursman nofigt steeds weer uit om te lezen.

De dagelijkse columd

Er worden vaak stoere beweringen gedaan die later niet blijken uit te komen. Voorbeeld: in november werd beweerd dat de goudprijs in januari/ februari op een hoogtepunt zou staan. Niets is minder... Er worden vaak stoere beweringen gedaan die later niet blijken uit te komen. Voorbeeld: in november werd beweerd dat de goudprijs in januari/ februari op een hoogtepunt zou staan. Niets is minder waar. Tip: wees minder stellig.

MDJ

Mooie dagelijkse analyse

De dagelijkse analyse

Zijn "koopkansen" ook echt koopkansen? Achteraf is het altijd makkelijk maar na een half jaar diverse groepen en de goudmijnwebsite te volgen is het resultaat +/- -20%

Betty

Betaald voor 9 maanden groep c te volgen in de goudmijnen. Ik had verwacht dat er meerdere aandelen zouden aan bod komen. Het blijven steeds dezelfde mijnaandelen waar heel sporadisch wat nieuws... Betaald voor 9 maanden groep c te volgen in de goudmijnen. Ik had verwacht dat er meerdere aandelen zouden aan bod komen. Het blijven steeds dezelfde mijnaandelen waar heel sporadisch wat nieuws wordt overgeschreven. Veelal waren deze mijnen dan ook al jaren geleden gekocht in ptf van de beursman, en dan blijft de vraag of ze nog interessant zijn om in te stappen.

Het algemene nieuws is ok

Wat wissel in aanraders van goud aandelen die momenteel koopwaardig zijn en niet al lang achterhaald

Reactie Beursman:

In groep C van de goudmijnwebsite zitten 7 goudmijnaandelen. Dat is overal op onze website te lezen. Het is dan ook een beetje vreemd dat u er meer verwacht. Wat klanten tegen betaling te zien... In groep C van de goudmijnwebsite zitten 7 goudmijnaandelen. Dat is overal op onze website te lezen. Het is dan ook een beetje vreemd dat u er meer verwacht. Wat klanten tegen betaling te zien krijgen is een portefeuille met 7 goudmijnaandelen. Het is beleggen met een buy and hold strategie. We blijven de aandelen aanhouden zolang we een verdere stijging verwachten. Dat kan inderdaad meerdere jaren zijn want zo gaat dat met beleggen. Pas als we geen stijging meer verwachten of de risico’s toenemen volgt een verkoop en wisseling naar een ander aandeel. In 2020 hebben er 3 wisselingen van goudmijnaandeel plaatsgevonden. De opzet is niet om zoveel mogelijk te wisselen maar om een goed jaarrendement te behalen. Dat is in 2020 met een jaarrendement van 412% ook gelukt. Er zijn in 2020 in totaal 27 updates (toevoegingen aan de redenen om het aandeel te kopen) verdeeld over de 7 goudmijnaandelen in portefeuille geweest.

Nicole Vanhulle

Beste, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan u dit verhelpen. Mvg Nicole Vanhulle

Absoluut

Ik zou het niet weten

Reactie Beursman:

Op de inlogpagina kunt u op "Wachtwoord vergeten?" klikken. We sturen dan een nieuw wachtwoord naar uw e-mailadres.

Jan

Goede timing

Hans Dobbelaere

Informerend en inspirerend

snelheid / kort op de bal speken

geen tips

Particulier

Het uiteen zetten van de dagelijkse update. Ik lees dit iedere avond met veel interesse en leer hier veel van.

Misschien is een all-in prijs van alle websites bij elkaar een optie?
Misschien is een all-in prijs van alle websites bij elkaar een optie?
Verder heb ik veel geld betaald voor de 12 etf groepen. Na 6 maanden is daar bijna nog niets uit gekomen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer aangezien ik er veel geld voor heb betaald.

Germ

Vorig jaar 6 maanden lid geweest van de goudmijnen site. Iedere werkdag een interessante en doordachte analyse van de markt die op zich het lezen al waard is, met voorspellingen die vaker wel dan... Vorig jaar 6 maanden lid geweest van de goudmijnen site. Iedere werkdag een interessante en doordachte analyse van de markt die op zich het lezen al waard is, met voorspellingen die vaker wel dan niet uitkomen. Na 6 maanden een mooi rendement behaald, vanwege persoonlijke ethische bezwaren, goudmijnen hebben geen goede milieu reputatie, besloten om niet te verlengen, dit is een persoonlijke heroverweging en daar kan de site niets aan doen.

Helaas te lang getreuzeld met verkopen / iets anders kopen en het behaalde rendement ook weer verloren.
Vorige week opnieuw lid geworden voor 1 jaar, dit keer bij de ETF site en met meer 'gereserveerd' geld.

Nette prijs, goede analyses. Duidelijke schrijfstijl.

Het 'werkwijze + info + tips' deel kan wellicht een herziening qua structuur gebruiken, maar dat is wel nit picking.

Colin Cordemans

Interessante analyses, hoewel de verwachtingen niet altijd uitkomen, maar wie kan de beurs voorspellen??

interessante analyse
vele ETF's worden gevolgd en met inzicht en verstand wordt aangekocht

ik zou graag inzage hebben in de effectieve transacties en dagelijks realtime resultaten (tabellen/grafieken)
meer aankoop opportuniteiten zou het abonnement meer waard maken, maar hier zijn we ook gewoon afhankelijk van de markten..