Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Decancq

Ik heb dit jaar voor het eerst ingetekend. Tot nu toe nog geen kooporders /beleggingtips ontvangen. Ik heb er begrip voor dat Beursman blijft afwachten om orders te plaatsen met deze all time high... Ik heb dit jaar voor het eerst ingetekend. Tot nu toe nog geen kooporders /beleggingtips ontvangen. Ik heb er begrip voor dat Beursman blijft afwachten om orders te plaatsen met deze all time high situatie.

de nieuwsbrief vind ik heel interessant. Ik lees hem dagelijks en de globale visie van Beursman wil ik zeker niet missen!

Een tip zou zijn om trimestrieel een email te sturen naar de aparte ledengroepen. bvb ikzelf ben ingeschreven voor ETF's, ik zou het leerrijk vinden om een (3maandelijkse) email te ontvangen waarin... Een tip zou zijn om trimestrieel een email te sturen naar de aparte ledengroepen. bvb ikzelf ben ingeschreven voor ETF's, ik zou het leerrijk vinden om een (3maandelijkse) email te ontvangen waarin Beursman vertelt waarom hij geen Aziatische en/of Amerikaanse....ETF koopt

peter

Beursman maakt dagelijks een rapportage. Vooral bij goud en de zilvermijnen is hij ervan overtuigd dat goud en zilver door hogere inflatie, boorresultaten enz gaan stijgen. Het tegenovergestelde... Beursman maakt dagelijks een rapportage. Vooral bij goud en de zilvermijnen is hij ervan overtuigd dat goud en zilver door hogere inflatie, boorresultaten enz gaan stijgen. Het tegenovergestelde gebeurt, ze dalen flink. Waarschijnlijk is zijn verhaal bedoeld om zijn produkten te verkopen. Hij zit er heel vaak naast met zijn adviezen. Hij kan niet in de toekomst kijken, maar wat reëler adviezen lijkt me wel op zijn plaats.

Gebruiksvriendelijkheid.

Meer terughoudend.

Fred Phlippeau

Interessant bedrijf met dagelijkse beursupdates en een wekelijkse beursupdate met eigen uitgesproken mening.

goede beargumenteerde meningen, duidelijke koop- en verkoopsignalen

wat dieper ingaan op de technische indicatoren. Afgelopen half jaar geen koopsignalen op indices gehad en daarmee wel een grote stijging (deels) gemist.

S.T.

Slechte opvolging vd portefeuilles!!!
Slechte opvolging vd portefeuilles!!!
Ingestapt op enkele zgn beloftevolle goud-en zilveraandelen met als resultaat -62% na 2 jaar!!! Oh ja, je moet lange termijn bekijken lol. Wel ik zie veel andere aandelen in dezelfde sector op winst. Volgende verlenging van de abonnementen worden NIET verlengd!

Betere opvolging en updates vd portefeuille

Reactie Beursman:

U bent op 1-10-2019 klant geworden bij de goudmijnenwebsite. Dat was een paar dagen nadat op 27-9-2019 De Grey Mining is aangekocht. Dat aandeel is nog geen jaar later met een winst van 1850%... U bent op 1-10-2019 klant geworden bij de goudmijnenwebsite. Dat was een paar dagen nadat op 27-9-2019 De Grey Mining is aangekocht. Dat aandeel is nog geen jaar later met een winst van 1850% verkocht. In 2020 was u ook klant. In dat jaar had de goudmijnenwebsite een rendement van 412% en de zilvermijnwebsite 104%. Als u dezelfde portefeuille als die van ons had aangekocht en aangehouden had u nooit het door u aangegeven resultaat kunnen behalen. U heeft dus iets anders gedaan. We vermoeden met een paar aandelen telkens na een stijging kopen en na een daling uitstappen. Onze werkwijze met de goudmijn- en zilvermijnwebsites is echter buy and hold. En inderdaad met de focus op de lange termijn. Want het is tenslotte beleggen en niet korte termijn speculeren. U heeft gelijk dat er vorig jaar en ook begin dit jaar bij de goudzoekers minder updates over boorresultaten zijn geweest. Vanwege corona hadden laboratoria vaak meer dan 4 maanden achterstand. Het was daarom veel langer dan normaal wachten op boorresultaten.

J Vuit

Ik heb nog geen enkel concreet advies mbt aandelen gehad. gaat alleen over goud en zilver.

dagelijkse update is aardig

goede signalering nieuwe adviezen,

KPW

Zilvermijnen, goudmijnen, ETF's A,J,K. Ik had er meer, maar daar ben ik al mee gestopt.

Dagelijkse updates en onderbouwde acties.

In 2020 waren er mooie resultaten in goudmijnen, al kwam dat hoofdzakelijk door één grote klapper. Dit jaar is het kwakkelen. In september 2020 voorspelde de beursman al op niet al te lange termijn... In 2020 waren er mooie resultaten in goudmijnen, al kwam dat hoofdzakelijk door één grote klapper. Dit jaar is het kwakkelen. In september 2020 voorspelde de beursman al op niet al te lange termijn een goudprijs van 2700 dollar en daar zitten we nog steeds op te wachten. Er waren telkens wel redenen voor uitstel. Nu de inflatie begint door te zetten, is er nog steeds geen resultaat. Misschien volgend kwartaal, misschien volgend jaar? Wie zal het zeggen. Intussen lijkt de beursman zich nauwelijks meer met ETF's bezig te houden. Er staan al maanden goud en goudmijn ETF's open die momenteel uiteraard ook niets opleveren. Maar waarom vrijwel geen aandacht voor grondstoffen? Deze zijn dit jaar gemiddeld 20 procent duurder geworden. Zouden daar met tijdig in- en uitstappen geen resultaten met ETF's te behalen zijn geweest?

Reactie Beursman:

In 2020 was het resultaat van onze goudmijnenwebsite 412% op jaarbasis. In de eerste helft van 2021 is het inderdaad nog kwakkelen. De verwachte hogere inflatie is al een feit. Maar... In 2020 was het resultaat van onze goudmijnenwebsite 412% op jaarbasis. In de eerste helft van 2021 is het inderdaad nog kwakkelen. De verwachte hogere inflatie is al een feit. Maar renteverhogingsangst en centrale banken die aangeven dat de hogere inflatie tijdelijk is hebben ervoor gezorgd dat goud nog niet stijgt. Achterstanden bij laboratoria zorgen voor vertraging van de boorresultaten bij de goudzoekers. Voor de lange termijn staan er inderdaad nog goud en goudmijn ETF's open. Maar dat is normaal. We zitten voor de meeste andere ETF's te wachten op een beursdaling. We hebben wel een andere grondstof ETF gekocht. Maar u heeft gelijk achteraf gezien hadden er dat meer kunnen zijn.

Matt

Zoals hieronder aangekaart. Vaak en teveel positief over Goud en zilver. Daar is een reden voor.

Goede schrijver, dagelijkse analyse

Eerlijker advies

Reactie Beursman:

Daar is inderdaad een reden voor. Die reden is dat de inflatie met name in de VS hard stijgt.

C.schouten

Nieuwsbrief veel te optimistisch t.a.v. goud en zilver. Lijkt sterk op eigenbelang om de belangstelling voor abonnementen op hun sites aan te wakkeren. Berichten als goud gaat dit jaar 50 % stijgen... Nieuwsbrief veel te optimistisch t.a.v. goud en zilver. Lijkt sterk op eigenbelang om de belangstelling voor abonnementen op hun sites aan te wakkeren. Berichten als goud gaat dit jaar 50 % stijgen vindt ik misleidend. Beleggen is risico nemen maar beleggers willen door proffessionals zoals Beurman ook
Continu op de risico's gewezen worden. Kijkend naar de Aex dan zitten zij er met hun prognoses ook steeds naast.

Helder geschreven nieuwsbrief. Goede website.

Meer terughoudendheid in hun berichtgeving.

Reactie Beursman:

We zijn al sinds 2018 zeer positief over goud en zilver. Inmiddels staan goud en zilver ook aanzienlijk hoger dan in 2018. Voor 2020 hadden we de verwachting dat goud naar 1900 dollar zou gaan en... We zijn al sinds 2018 zeer positief over goud en zilver. Inmiddels staan goud en zilver ook aanzienlijk hoger dan in 2018. Voor 2020 hadden we de verwachting dat goud naar 1900 dollar zou gaan en zilver naar 30 dollar. Dat is in 2020 heel aardig uitgekomen. De afgelopen maanden was onze verwachting inderdaad dat de AEX zou gaan dalen. Die daling kwam nog niet meteen. Maar de AEX steeg ook niet verder want de beweging was zijwaarts. De beslissing om in afwachting van een daling nog niet te kopen was dus juist. Want rendement was er niet te behalen.

Babolig

Het dagelijkse beursnieuws leuk maar afgelopen half jaar zo goed als geen updates. Desondanks dat als reden goede fundamenten benodigd zijn voor een transactie denk ik dat er meer kansen waren om... Het dagelijkse beursnieuws leuk maar afgelopen half jaar zo goed als geen updates. Desondanks dat als reden goede fundamenten benodigd zijn voor een transactie denk ik dat er meer kansen waren om ritjes te maken. Voor mij niet meer. Ik ben erachter gekomen dat ik buy and hold type belegger ben.

Dagelijks beursnieuws

Te weinig transacties in een heel turbulent jaar mijn inziens.

CvH

Hoog Kees de Kort gehalte; de beurs ziet het altijd verkeerd.... Waarom ? Waarschijnlijk omdat je zelf short gaat of je belang hebt in edele metalen. Te weinig transacties om echt iets aan te hebben.

van dag op dag, wel een bericht, maar geen nieuws

meer transacties; bredere blik dan alleen goud en zilver, ook af en toe een andere bril opzetten

Reactie Beursman:

Dank u voor het Kees de Kort compliment. Want Kees is een uitstekend analist. Wij gaan nooit short. We hebben inderdaad grote belangen bij edelmetalen. Want we hebben naast een ETF website ook een... Dank u voor het Kees de Kort compliment. Want Kees is een uitstekend analist. Wij gaan nooit short. We hebben inderdaad grote belangen bij edelmetalen. Want we hebben naast een ETF website ook een goudmijnen- en zilvermijnenwebsite. Er zijn in de eerste helft van 2021 inderdaad veel minder ETF transacties dan normaal geweest. De strategie met de ETF website is kopen na een daling en verkopen na een stijging. Die daling kwam echter nog niet.