Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

stanny lambrechts

Nog even en ik heb het hele jaar van mijn lidmaatschap zo goed als geen enkele aankooptip ontvangen . Dus duur lidmaatschap.

Reinout

Rust, rede en logica die een stabiel rendement geven. Een prettig anker dat met heldere redeneringen ‘fear of missing out’ laat afkoelen. En daarmee - als je over een langere tijd kijkt - een... Rust, rede en logica die een stabiel rendement geven. Een prettig anker dat met heldere redeneringen ‘fear of missing out’ laat afkoelen. En daarmee - als je over een langere tijd kijkt - een prachtig rendement behaald.

Sterke visie en geen waan van de dag beslissingen

Baboli

Het werkt niet voor mij. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier goede rendementen mee behalen. Ik merk dat ik niet wil handelen maar wil beleggen voor een lange tijd. de afgelopen paar... Het werkt niet voor mij. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier goede rendementen mee behalen. Ik merk dat ik niet wil handelen maar wil beleggen voor een lange tijd. de afgelopen paar maanden heb ik een update gehad waar ik achteraf zelf weinig aan had. Te weinig updates vanwege het feit dat de koersen hoog staan.

De nieuwsbrief geef je aardig inzicht in grote lijnen hoe de koersen bewegen.

Te weinig updates gezien de hoge tarieven die gevraagd worden.

Kouwenberg Trading B.V.

Heel goede ervaring, heb alle 7 de zilveraandelen gekocht in januari 2020, nu na een jaar prima resultaten geboekt.
Duidelijke visie en no noncence analyse van de aanbevolen bedrijven, dus...
Duidelijke visie en no noncence analyse van de aanbevolen bedrijven, dus daadwerkelijke mijnen en de zoekers ervan. Mix is gewoon optimaal.

Duidelijkheid , dagelijkse analyses waar je het mee eens kunt zijn of niet, je hebt ook zelf verantwoordelijk over je portefeuille, iets wat veel mensen “gewoon” vergeten.

Anton

Ik vind de dagelijkse mail mbt tot uw visie op de beurzen zeer interessant. Ik lees dit iedere dag met veel plezier!

Goede analyses.

Ik zou nog wel iets meer analyse willen zien wat betreft de Amerikaanse beurzen.

Tot op heden positieve ervaringen

Gezien de aard van de website is het gerealiseerde rendement op de aanbevolen beurstransacties primair van belang (en tot op heden goed), maar daarnaast:
- Prettige website;
- Goede...
- Prettige website;
- Goede toelichting op de website over de rationale achter de aangeraden beurstransacties.

Aangeraden beurstransacties worden per email gemeld. Echter is snelle opvolging van een advies relevant. Een duidelijker signaal dat sneller opgemerkt wordt (bijvoorbeeld via sms) zou een prettige... Aangeraden beurstransacties worden per email gemeld. Echter is snelle opvolging van een advies relevant. Een duidelijker signaal dat sneller opgemerkt wordt (bijvoorbeeld via sms) zou een prettige verbetering zijn.

Jos Goosink

Niet tot nauwelijks aanwezig.

Nee

Stuur uw klanten minimaal één keer per maand een bericht met uw visie op wat er gebeurt op de beurzen. Ook als er geen beleggings-actie aan uw kant heeft plaats gevonden. Dan hebben uw klanten... Stuur uw klanten minimaal één keer per maand een bericht met uw visie op wat er gebeurt op de beurzen. Ook als er geen beleggings-actie aan uw kant heeft plaats gevonden. Dan hebben uw klanten tenminste nog het idee dat ze bestaan. Nu heb ik al weer 4 maanden geen bericht gehad. Een melding als "er zijn nu eenmaal tijden dat er geen zinvolle beleggingen gedaan worden" is over zo'n lange periode niet acceptabel. Ik zal mijn abonnement dan ook niet verlengen. Zelf heb ik het in deze periode op de beurs heel behoorlijk gedaan.

Reactie Beursman:

1 keer per maand? Er is iedere week een weekverwachting en dagelijks een update. Daarin is te lezen hoe het op de beurzen verloopt en wat er is te verwachten. De opzet van de ETF website is om te... 1 keer per maand? Er is iedere week een weekverwachting en dagelijks een update. Daarin is te lezen hoe het op de beurzen verloopt en wat er is te verwachten. De opzet van de ETF website is om te kopen na een daling en te verkopen na een stijging. Dan kan het even duren alvorens er een aankoop komt. In 2020 zijn er in totaal 41 aankopen gedaan. De goudmijn- en zilvermijnwebsites hebben een andere werkwijze dan de ETF website. De mijnenwebsites werken met een portefeuille. Nieuwe klanten kunnen de mijnaandelen direct bij hun eigen broker aankopen.

Administratiekantoor KENS

De nieuwsbrief is goed informatief

Er wordt duidelijk verschil in markten gemaakt

De nadruk op goud en zilver is wel erg sterk

Nvt

Beursman schrijft goede dagelijkse berichten over de financiële markten en heeft een duidelijk visie die ik kan volgen en mij inzicht heeft gegeven in de werking van de markt. Dank daarvoor! Helaas... Beursman schrijft goede dagelijkse berichten over de financiële markten en heeft een duidelijk visie die ik kan volgen en mij inzicht heeft gegeven in de werking van de markt. Dank daarvoor! Helaas ben ik vorig jaar ingestapt op de goudmijnen en grote verliezen geleden. Meneer heeft geen glazen bol, dat begrijp ik wel. Wat ik wel kwalijk vind is dat meneer mij op geen enkele manier heeft proberen te beschermen tegen een dalende goudprijs en dus dalende koersen. Doormiddel van ‘koopkansen’ na weer een daling, werd ik bovendien aangespoord om nog meer aandelen te kopen. Een dure les.
Goud gaat weer omhoog, daar ben ik ook van overtuigd. Maar eerst moet de dalende trend afgemaakt worden. Die heeft de bodem nog niet bereikt. Voor mijn beleggingen zoek ik mijn advies elders.

Nieuwsbrieven

Nuanceer je advies en bescherm je klanten.

Reactie Beursman:

Een belegger moet je niet afrekenen op korte termijn tussenstanden. Beleggen doe je voor de lange termijn. Of een belegger het goed of slecht doet beoordeel je op basis van zijn jaarresultaten. Het... Een belegger moet je niet afrekenen op korte termijn tussenstanden. Beleggen doe je voor de lange termijn. Of een belegger het goed of slecht doet beoordeel je op basis van zijn jaarresultaten. Het resultaat met de goudmijnenwebsite was in 2020 een +412%. Wij zijn heel erg blij met dat resultaat. En toch krijgen we klachten. Dus wat is het probleem? Tijdens de lockdowns zijn er veel mensen gaan beleggen. Maar wel met de mindset van korte termijn speculanten. Effe snel veel geld op de beurs verdienen is wat men wil. Daar past onze buy and hold beleggingsstrategie niet bij. Met een buy and hold strategie kijk je naar de fundamenten en ligt de focus op de langere termijn. Op basis van fundamenten nemen we posities in. Dan kan het best dat aandelen tijdelijk in het rood staan. Maar zolang de fundamenten goed blijven is dat voor ons alleen maar een reden om eventueel bij te kopen.

Wiley C-Koyote

Na de Corona dip en de onzekerheid voor de particuliere belegger een combinatie pakket aangeschaft in ETF's met brede selectie. Echter is het rendement met de gigantische Bull run van de afgelopen... Na de Corona dip en de onzekerheid voor de particuliere belegger een combinatie pakket aangeschaft in ETF's met brede selectie. Echter is het rendement met de gigantische Bull run van de afgelopen maanden bijna 1K terwijl we op advies 15K hebben gereserveerd bij de bestelling. Met mijn eigen 'onkunde' heb ik bijna 13K, dertienduizend, bij elkaar gegrabbeld...met het restgeld dat niets stond te doen. Het aantal koop acties is bedroevend geweest tijdens de grootste bull-run uit de geschiedenis.
Deze man geeft mooie verhaaltjes voor bij het slapen gaan. Hij is een oude dinosaurus die niet weet hoe om te gaan in deze bijzondere beurssituatie. Hij blijft heel dogmatisch het zelfde verhaal vertellen en zit er meer naast dan dat hij toegeeft. Na 3 maaden lees je het niet meer. Voorbeeld: Meneer de beurs man, ik heb nog contact gezocht, waarom heeft u geen nikkel-ETF!? De huidige EV industrie hunkert naar nikkel om batterijen te maken. Er is de komende 5 jaar geen alternatief. "Koopkans" zou ik dat noemen. Korte termijn 3 maanden 15% lange termijn, 1 jaar, 100%....

Schrijverschap

Kijk eens om je heen.
En die website, dat lijkt wel 1990!
Zwarte kousen?

Reactie Beursman:

Wat u allemaal aan het beweren bent is aantoonbaar onjuist. 2020 het jaar waarin u klant was is voor de ETF website uitstekend verlopen. Er is meteen na de beurscrash massaal gekocht. De rendementen... Wat u allemaal aan het beweren bent is aantoonbaar onjuist. 2020 het jaar waarin u klant was is voor de ETF website uitstekend verlopen. Er is meteen na de beurscrash massaal gekocht. De rendementen over 2020 waren uitstekend. Dat bewijs staat gewoon op onze ETF website. Alle transacties ouder dan 1 maand zijn voor iedereen gratis te bekijken. Rechts op onze ETF website zijn de resultaten van de afgelopen jaren en ook die van 2020 inclusief toelichting te bekijken. We beleggen inderdaad niet in een nikkel ETF. Oude dinosaurus? Zwarte kousen? Bent u niet in de war met Warren Buffett?