Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Bert-Jan Kuijn

Slecht, heb er niks aan

Dagelijks

Beter informeren wat je kan verwachten als je een pakket koopt

René Backus

Ik heb een half jaar abonnement gekocht. In dit half jaar heb ik geen enkel advies gekregen. 2 keer heb ik hiernaar gevraagd en te horen gekregen dat vanwege marktonzekerheid er geen aankopen worden... Ik heb een half jaar abonnement gekocht. In dit half jaar heb ik geen enkel advies gekregen. 2 keer heb ik hiernaar gevraagd en te horen gekregen dat vanwege marktonzekerheid er geen aankopen worden gedaan.

Geen idee

Ipv enkel te incasseren adviseer ik u het initiatief te nemen over genoemde situatie te communiceren.

Roel

Kwakeljaartje op de beurs, geen enkel signaal gekregen.

De historiek wordt getoond, dan kan je vorige trades onderzoeken.

Misschien beter om per signaal een prijs te vragen ipv bedrag per 6 maanden.

Ron

Elke dag weer benieuwd wat er on de mail staat

Visie

Heb ik niet

fransvandamme1@gmail.com

Nul komma nul!!!!!

Klanten beter informeren (over de sowieso weinige, verlieslatende tips)

H. Massier

Geen enkel koopadvies gehad het afgelopen half jaar voor een pakket (A,D en F). Weg gegooid geld.

De focus ligt vooral op de goud en zilver aandelen/pakketten.
Als er geen koopadviezen zijn verricht, compenseer dit met een verlenging van een half jaar.

Dooms Louis

Nog geen specifieke tips ontvangen voor producten waarvoor ik ingeschreven ben

ken er nog geen

zou graag meer tips ontvangen

Theo

Inmiddels ben ik iets meer dan twee jaar (denk ik) geabonneerd op vrijwel alle adviezen van de Beursman. Natuurlijk was het superjammer dat er zo weinig aan- en verkopen waren. Temeer, omdat ik met... Inmiddels ben ik iets meer dan twee jaar (denk ik) geabonneerd op vrijwel alle adviezen van de Beursman. Natuurlijk was het superjammer dat er zo weinig aan- en verkopen waren. Temeer, omdat ik met de aankopen en verkopen in het begin behoorlijk winstpercentage heb gemaakt. Bijvoorbeeld met de ETF olie, zou ik niet aan gedacht hebben (olieprijs enorm laag toen). Mooie klapper gemaakt. De echt grote klapper was voor De Grey. Begonnen met kopen op 0,04, helaas klein bedrag :). Ik zou die goudzoeker zelf niet gevonden hebben. Heb er nog steeds veel aandelen in. hoewel Beursman een en ander verkocht op ik meen A$ 1,17. Geen slechte keuze. Inmiddels twijfel ik behoorlijk over het waarschijnlijke verloop in goud en zilver. Heb er fors op ingezet. Afwachten. Met de andere ETF's heb ik nog wat minder ervaring omdat er niet heel veel aankopen/verkopen zijn gedaan de afgelopen 1-2 jaar. Logisch wat mij betreft. Wel jammer van het abonnementsgeld.

Consistentie.

1. Kijken of je mensen die en abonnement hebben waarop je een jaar niets doet de eerstkomende twee geadviseerde aankopen (en daaraan verbonden verkopen) kunt mailen. Dat je niets doet als de beurs... 1. Kijken of je mensen die en abonnement hebben waarop je een jaar niets doet de eerstkomende twee geadviseerde aankopen (en daaraan verbonden verkopen) kunt mailen. Dat je niets doet als de beurs daar geen aanleiding toe geeft is logisch.
2. ik gebruik een paswoord manager. Vind het vervelend dat ik de link vanuit mails niet kan gebruiken omdat die dan geblokkeerd wordt.

Jan Berk

Sinds februari deelnemer. Lees hoofdzakelijk de dagelijkse update. Handelen is nog niets van gekomen.

Goed dat die vasthoud aan zijn strategie. Niet gaat kopen om te kopen

Communiceer ook als je een langere tijd niets doet. Niets laten horen maakt onzeker.

Feenstra

Goede mails met info
Slechte commerciele "lokkertjes" om mee te doen

Geen, in deze markten 6 maanden zonder te handelen ????

Waarmaken wat men stelt