Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

peter

Beste beursman
Onvoorstelbaar. Ik heb ook goud en zilvermijnen gekocht op uw advies. Alleen the Grey mining niet omdat deze niet te koop was bij broker de giro. Alle andere staan uiteindelijk dik in de min , ook de koopkansen en goudzoekers, terwijl U tot nu toe steeds zeer positief heeft geschreven over goud en zilvermijnen. Waardoor U mij enandere steeds aanzet tot kopen en oneerlijk bent in Uw reacties. Idd 1 mijn die U bij naam noemt. Niet de meerdere mijnen die meer dan 70 % in de min staan. Ik voel me doorbelazerd. U geeft Powell de schuld, klanten zijn onredelijk, maar de beursman!!!

Bestellen

Zelfkritiek

Reactie Beursman:

U bent op 31-1-2019 klant geworden. In 2020 was het rendement van de goudmijnwebsite 412%. Op het door u genoemde De Grey Mining is een rendement van 1850% gemaakt. In 2021 was het rendement van de goudmijnwebsite -24%. Niet ieder jaar zal grote winsten opleveren. Ook niet ieder aandeel zal spectaculair stijgen. Met beleggen kan het altijd een tijdje tegenzitten en spreiding is belangrijk. U geeft een negatieve beoordeling over ons bedrijf. Maar wij hebben aantoonbaar u de info gegeven waarmee u mooie winsten had kunnen maken. U geeft zelf aan dat u de grote winstmaker De Grey Mining niet heeft gekocht. Wat u met de door ons aangeleverde info doet is uiteraard aan u. Als u er om wat voor reden dan ook voor kiest een aandeel niet te kopen is dat uw keuze. Maar u moet van de beslissingen die u heeft genomen ons niet de schuld gaan geven.

Score voor Beursman: 1/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee
Aangekocht product: goud en zilvermijnen