Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Julie

Goed advies, waar ik zelf mijn eigen draai aan kan geven, niet alles letterlijk over moet nemen, maar een goede inspiratiebron.

geeft een goed beeld, eenvoudig, geeft inspiratie

leer de klanten dat korte termijn investeringen ook gunstig kunnen zijn op lange termijn

Erik

Ik heb geen ervaring met de betaalde dienstverlening van de Beursman. De dagbrief was informatief en gratis. Het taalgebruik correct. Uiteindelijk is de "goldrush" bewaarheid, zoals door Beursman... Ik heb geen ervaring met de betaalde dienstverlening van de Beursman. De dagbrief was informatief en gratis. Het taalgebruik correct. Uiteindelijk is de "goldrush" bewaarheid, zoals door Beursman voorspeld werd (dit duurde wel even!).

Dagbrief is dit vanaf dit jaar niet meer gratis - snik. Ik vul het overige hier in op max sterren, om verder te kunnen.

zeeman

Ik heb een heleboel reviews van beursman op deze site gelezen.
Ik heb me verbaasd over de toon en inhoud van een aantal slechte reviews.
Ondanks dat ik nooit een review schrijf doe ik het...
Ik heb een heleboel reviews van beursman op deze site gelezen.
Ik heb me verbaasd over de toon en inhoud van een aantal slechte reviews.
Ondanks dat ik nooit een review schrijf doe ik het nu toch om mijn ervaringen te delen en hopelijk wat tips voor potentiële klanten (ik ben zelf al jaren betalend lid, begonnen met ETF’s en nu Goud en Zilver). Verder ben in zeeman en beleg voor de lol, lang leve internet op zee 😊
1) Alle resultaten van beursman (ETF en goud & zilver) zijn verifieerbaar. Verdiep je daar eerst in en realiseer je wat deze man heeft bereikt. 2021 was geen best jaar voor de mijnen en zoekers en dat heeft zijn weerslag op de beoordelingen, dit is niet fair, lees verder:
2) Lees alle informatie op de website(s) van beursman goed door. Er staat een heleboel te lezen ook als je nog geen abbo hebt. Verdiep je ook in andere nieuwsbronnen. Verdiep je in de mijnen zelf, ze hebben allemaal prachtige websites en voeren je naar prachtige oorden. Als je dan nog steeds overtuigd bent dat de fundamenten van goud en zilver uitstekend zijn ….lees door……..
3) Als je zenuwachtig word als je een keer diep in het rood staat geloof je dus niet genoeg in het fundament. Slecht voor je nachtrust en doe het dan dus niet!
4) Vele malen heeft Beursman het gezegd en uitgekauwd: Alle mijnen zijn ‘buy and hold’ posities.
Niet tussentijds verkopen en kopen want je gaat nat. Er zijn uitzonderingen (zonder namen te noemen) die soms wel een regelmatig patroon laten zien. Leuk als tijdverdrijf om hier wat mee te spelen maar het is niet de hoofdstrategie.
5) Zoals altijd bij beleggen: spreiden! Zorg dat je portefeuille evenredig opgebouwd is over alle mijnen en zoekers. Met wat gezond verstand kun je wel wat schuiven naar de zwaarder afgestrafte mijnen voor wat extra rendement (deze review is geschreven in jan 2022). Het blijft heel goed mogelijk dat er een miskoop tussen zit. Niet erg als er 1 presteert zoals ‘De Grey mining’ heeft gedaan (reeds uit de portefeuille).
6) Er zijn mensen die zich blijkbaar ergeren aan de ‘stelligheid’ van beursman. Het klopt dat niet alle verwachtingen (direct) uitkomen. Het zijn echter wel onderbouwde gedachtes en so-be-it!
Hij was ook een roepende in de woestijn dat de inflatie NIET tijdelijk was en heeft gelijk gekregen. Ik vind dat een hele prestatie aangezien er weinig bronnen te vinden waren met dezelfde verwachting. Neem aan dat er geen kristallen bol staat in huize beursman maar zijn gedachtes zijn zeer de moeite waard. Denk zelf ook eens na zeg ik tegen de zeurders! Een goud bullmarkt duurt jaren en bij twijfels kijk eens naar de 20 jaars grafiek waar we nu zitten, dat geeft wat perspectief. Het gaat er gewoon om dat je gedurende dit avontuur blijft geloven in het fundament. Daar zijn de dagelijkse updates erg nuttig voor. Als ik het niet meer geloof (lees ook andere bronnen) stap ik uit, dat is voorlopig niet het geval. Mocht dat wel gebeuren zal ik beursman dit nooit kwalijk nemen.
7) Mensen die wel de behoefte voelen om hem af te kraken : zet jezelf niet voor schut. Als je echt zo verdrietig bent schrijf je frustraties op maar wees een vent en post de review over een jaar of 2, dan weten we waar we staan…
Nog even voor de duidelijkheid: ik ken beursman niet persoonlijk en heb geen enkel belang hierbij (behalve dat meer klanten de koers opdrijven natuurlijk 😊)

zie verhaal

Jan

Slechte beleggingsadviezen maar mooie verhalen. Zo vat ik kort mijn ervaringen samen.

Prachtige analyses en beschouwingen!

Beleggers niet voortdurend een worst voorhouden. Na 2 jaar constateer ik dat buitenkansjes niet worden verzilverd en boorresultaten na vele maanden wachten toch tegenvallen. Resultaat -70% op mijn... Beleggers niet voortdurend een worst voorhouden. Na 2 jaar constateer ik dat buitenkansjes niet worden verzilverd en boorresultaten na vele maanden wachten toch tegenvallen. Resultaat -70% op mijn geïnvesteerde kapitaal. Kan gebeuren natuurlijk maar van de beursman.nl verwacht ik anders. Mailtje richting beursman.nl levert overigens botte antwoorden op. Klantvriendelijkheid is dus ook een verbeterpuntje.

Reactie Beursman:

U bent in 2020 klant van de goudmijnwebsite geworden. In 2020 was het rendement + 412%. 2021 was echter een tegenvallend jaar. We hebben u nooit een bot antwoord gegeven. Nadat uw abonnement vorig... U bent in 2020 klant van de goudmijnwebsite geworden. In 2020 was het rendement + 412%. 2021 was echter een tegenvallend jaar. We hebben u nooit een bot antwoord gegeven. Nadat uw abonnement vorig jaar afliep vroeg u ons om updates over de mijnaandelen. Wij hebben u toen geantwoord dat u klant moest zijn om die in te zien.

Wouter

Zeer informatief en resultaten zijn zoals beschreven. Kijk altijd uit naar de nieuwsbrief

Zeer goed en makkelijk te volgen.

peter

Waardeloos

De beursman schrijft dgls een verhaal. Wat meer lijkt op een sprookje. Goud en zilvermijnen doen het al een jaar zeer slecht, maar de beursman blijft maar positief schrijven om je te motiveren om te... De beursman schrijft dgls een verhaal. Wat meer lijkt op een sprookje. Goud en zilvermijnen doen het al een jaar zeer slecht, maar de beursman blijft maar positief schrijven om je te motiveren om te kopen. Uiteindelijk sta je dik in de min. Alleen bestellen gaat gemakkelijk.

Miichiel

Nieuwsbrief komt echt iedere dag zonder uitzondering. Zeer betrouwbaar. Mailtjes naar de info box worden snel beantwoord

Zie boven

Snel duidelijkheid geven wat er nu met mijn abonnement gaat gebeuren. Ik heb aangeven dat ik in de afgelopen 6 maanden 1 of 2 kooptips heb gekregen en ik zou graag wat meer willen spreiden. Afgezet... Snel duidelijkheid geven wat er nu met mijn abonnement gaat gebeuren. Ik heb aangeven dat ik in de afgelopen 6 maanden 1 of 2 kooptips heb gekregen en ik zou graag wat meer willen spreiden. Afgezet tegen de 187 euro die ik nu betaald heb, is dat mijn voor mijn gevoel niet helemaal passend. Ik snap het concept overigens goed, maar een tijdelijke verlengingen zonder kosten zou passend zijn.

H.Plugge

Pp basis van analyses van de markt meestal gpede analyses soms te vroege verwachtingen mbt de richting waarop debeurskoersen zich zullen ontwikkelen.

Analyse envisie

Niet te snel een te hogeverwachting uitspreken bijvoorbeeld binnen een half jaar 10% inflatie in de VS

Roy

Al 3 kwart jaar een abonnement op indextrackers en Europese en wereldwijde sectoren...

Indexen allemaal flink omhoog sindsdien en diverse sectoren (zoals energie en grondstoffen) buitengewoon leuk gepresteerd...

Hoeveel aankooptips ontvangen? Precies 0... weggegooid geld dus...

Toegankelijke nieuwsbrief

Ik heb het gevoel dat de handel niet wordt afgestemd op ontwikkelingen in de markt, maar dat de interpretatie van ontwikkelingen worden afgestemd op het eigen gelijk...

rik tremerie

Volledig waardeloos

leuk business concept - simpel - kan een gat vullen in de markt - goede marketing

armchair economics - altijd hetzelfde verhaal - amper actionable trade ideas - totaal geen ideeën ondanks een groot verhaal over de performance van KT en LT trades - als er dan een trade idea komt... armchair economics - altijd hetzelfde verhaal - amper actionable trade ideas - totaal geen ideeën ondanks een groot verhaal over de performance van KT en LT trades - als er dan een trade idea komt is het 9 op 10 keer mbt edele metalen - heel teleurstellend