Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Bram

2 pakketten afgenomen. Enige wat ik ontvangen heb zijn verkoop-orders. Nul aankopen gedaan. Natuurlijk is dit markt afhankelijk maar toch duur betaald om 2 pakketten af te nemen en nul aankoop tips... 2 pakketten afgenomen. Enige wat ik ontvangen heb zijn verkoop-orders. Nul aankopen gedaan. Natuurlijk is dit markt afhankelijk maar toch duur betaald om 2 pakketten af te nemen en nul aankoop tips te ontvangen.

De gratis dagbrief is leuk en interessant om te lezen

Na een periode geen aankooptips te geven een verlenging aanbieden tot er tenminste 1 aankoop gedaan kan worden.

Geert Jansen

Positief

Dagelijkse update

Meer info over de maand resultaat van de goud en zilver mijnen

Ewout

Een zeer leerzame website waar de beginnend belegger veel informatie kan vinden. Duidelijke informatieve omschrijvingen bij de vele ETF's op de site.
Met veel plezier lees ik dagelijks de...
Met veel plezier lees ik dagelijks de nieuwsbrief. Op zondag is er een weekverwachting. Ik heb nu nog een klein abonnement (ben er pas een maand of zeven mee bezig) omdat ik graag eerst de kat uit de boom kijk maar ik zal dit in de toekomst uitbreiden.
Uiteraard zit beursman er met zijn analyse ook wel eens naast maar dat doen al die andere analisten die ik volg ook.
Bij aan-of verkopen die beursman doet krijg je bericht met een uitleg waarom. Het is dan aan jezelf om te beslissen of je hier in meegaat of niet.
Ik zit er met een wat groter bedrag in en de investering van zo'n abonnement is zeer klein als je het afzet tegen het rendement.
Dit abonnement was heel snel terugverdiend.

- Informatieve website
- Dagelijkse nieuwsbrief en op zondag een weekverwachting
- Bericht bij aan/verkopen met uitleg waarom.
- Mooie verhouding tussen kosten abbo/rendement op...
- Informatieve website
- Dagelijkse nieuwsbrief en op zondag een weekverwachting
- Bericht bij aan/verkopen met uitleg waarom.
- Mooie verhouding tussen kosten abbo/rendement op investeringen.

Antony

Beste beursnan, ik lees uw dagelijkse (uitstekende) analyses met veel plezier, ik kijk er iedere dag naar uit! Chapeau voor de tijd die u erin steekt. Heel verhelderend en heel vaak juist!

Sterke analyses, goed geschreven stukken!

naam

Website ziet er goed uit, maar mijn ervaring vind ik niet goed

Ik vind het duur ten opzicht voor hetgeen er wordt geadviseerd. Ik heb adfg en j voor 1 jaar 283 euro. Ik heb 1 aankoop gedaan voor koffie en dat was het dan. Wat mij betreft is loopt het contract... Ik vind het duur ten opzicht voor hetgeen er wordt geadviseerd. Ik heb adfg en j voor 1 jaar 283 euro. Ik heb 1 aankoop gedaan voor koffie en dat was het dan. Wat mij betreft is loopt het contract zsm af. Ik heb betere abonnementen gehad voor minder geld.

Boerman

In eerste instantie een hoop geld als aankoop, maar het wordt wel waargemaakt. Er wordt niet onnodig risico genomen, er wordt goed naar de markt gekeken en er is een goed evenwicht tussen blijven... In eerste instantie een hoop geld als aankoop, maar het wordt wel waargemaakt. Er wordt niet onnodig risico genomen, er wordt goed naar de markt gekeken en er is een goed evenwicht tussen blijven zitten en cashen zo nu en dan.

Geduld, op het juiste moment toeslaan. Marktverdieping.

Jules Ten Heggeler

Dagelijkse en wekelijkse analyse zijn helder en to The point. Je moet wel zitvlees hebben voor de gekozen mijnen. Heb er echter veelvertrouwen in.

Goede analyse van de markt

Iets meer info over de gekozen mijnen

Douwe

Prima informatie

Heldere communicatie

Ga zo door

Toon van Buchem

Slecht, had eigenlijk al direct spijt van mijn aankoop.

Moerman Kurt

Ik ben gematigd positief, bij de ETF site TE VEEL focus op goud en zilver ipv echte trends

dagelijkse en wekelijkse meldingen

meer de algemene trends volgen voor de korte termijn