Beursman

Tevreden over bestelling
7.3/10
7.8/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.9/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.6/10

C.F.H. Leijten

Tot op heden zijn de ervaringen goed, de adviezen zijn duidelijk en in een begrijpelijke taal geschreven

korte duidelijke adviezen, geen vage grafieken en statistieken

niet op dit moment

Een aantal keer een vraag gesteld via email en een aantal producten afgenomen

Snelle reactie, behulpzaam, scherpe analyses, informatieve website (ook voor mensen zonder abonnement)

Anke

De nieuwsbrieven per dag/week en maand zijn heel erg fijn. Zeker voor een beginnende belegger is dit zeer handig. De website is gemakkelijk en overzichtig met heldere omschrijvingen.

Sterke punten zijn de nieuwsbrieven en de website.
Ik heb 1 pakket aangekocht. Echter hierin is nog maar 1 aankoop gedaan vanwege de huidige markt; dus hier kan ik nog niet zoveel over zeggen.

Als er in de beschrijvingen iets meer uitgelegd kan worden of de betreffende ETF voor de korte termijn is of voor de lange termijn dan zou dat fijn zijn voor een leek zoals ik. Er is een zilverETF verkocht met 5% winst terwijl in de nieuwsbrief wordt gezegd dat u de zilver en goud ETF nog wel 2-4 jaar wil vasthouden. Dit is voor mij niet duidelijk.

Reactie Beursman:

Dank u. Bij een ETF aankoop is het gelijktijdig een aankoop voor de korte en lange termijn. Het rendementsdoel voor de korte termijn is echter lager waardoor het eerder verkocht wordt. Het lange termijn deel zal met een hoger rendement pas later verkocht worden. Er zit overigens geen verhouding tussen het korte en lange termijn deel. Klanten kunnen kiezen om voor de korte termijn, voor de lange termijn of beiden te gaan. De ETF website heeft 2 strategieën lange en korte termijn. Maar beiden zijn erop gebaseerd om telkens in en uit te stappen. Daarom raden we klanten van de ETF website aan om in en uit te stappen nadat men een transactie e-mail heeft ontvangen. We hebben echter ook goudmijn- en zilvermijnwebsites. Daar is de strategie buy and hold. Meteen instappen en de mijnaandelen minstens 2 tot 4 jaar in bezit houden. Omdat op al onze websites dezelfde verwachtingen en updates staan begrijpen we dat dit wat verwarrend kan overkomen. De ETF website en de goudmijn- en zilvermijnwebsites hebben echter ieder hun eigen strategie.

Na betaling van 90 euro na een maand nog geen enkele e-mail ontvangen........

Reactie Beursman:

U volgt slechts 3 van de 12 groepen. Het is juist dat er in die 3 groepen in de maand nadat u klant bent geworden geen aankopen hebben plaatsgevonden. Wij kopen niet klakkeloos om op die manier onze klanten maar tevreden te houden. Iedere aankoop is een afweging tussen risico en rendement. Achteraf zal dan blijken of wij de juiste keuze hebben gemaakt. De strategie met de ETF website is om telkens laag in te stappen en na een stijging weer te verkopen. Met onze ETF aan- en verkopen trachten we de golfbewegingen in de grafiek te volgen. Hierdoor komen ook onze aan- en verkopen in golfbewegingen. Een tijdje veel en dan weer een tijdje bijna geen. U had waarschijnlijk op een meer constante stroom van aankopen gehoopt. Dat lukt helaas niet want wij achten een beurs of ETF niet altijd koopwaardig. Wij wachten het juiste moment af en slaan dan pas toe. Met onze zilvermijn- en goudmijnaandelen websites volgen we overigens een andere strategie. Die strategie is buy and hold. Dan kunt u nadat u klant bent geworden wel meteen instappen en hoeft u geen kooptransactie e-mails af te wachten. De reden voor die andere strategie is dat ETF’s meer golfbewegingen in de grafiek maken en zilvermijn- en goudmijnaandelen in een bullmarkt jarenlang krachtig blijven doorstijgen.

p van der torre

Heb zo'n 1500 euro uitgegeven als leek omdat ik dacht dat ik aandelen kocht. Jammer dus geld kwijt en na een protest bij beursman en een verzoek tot teruggaaf van het door mij voor niets uitgegeven...

Door een voor mij onoverzichtelijke site ben ik door beursman ca 1500 euro afhandig gemaakt

Reactie Beursman:

Wij hebben in totaal 5 websites. 2 in de Engelse taal. Van de 3 Nederlandstalige gaat er een over ETF’s, een over goudmijnaandelen en een over zilvermijnaandelen. Er is uiteraard een verschil tussen een ETF en een aandeel. Dat verschil wordt volgens ons voldoende duidelijk gemaakt op onze websites. Het is zo dat de afgelopen tijd de aandelen van goud- en zilvermijnen het veel beter hebben gedaan dan de beleggingen in de meeste ETF’s. Aan beleggen zijn risico’s verbonden. De ene belegging kan het tijdelijk veel beter doen dan de andere. Wij hebben er begrip voor dat u liever zilvermijn- en goudmijnaandelen had gekocht. Maar u moet begrijpen dat wij u daarvoor niet gaan compenseren. U bent uw geld ook niet kwijt. U heeft daarvoor in ruil iets waardevols gekregen. Dat wij u geen reactie hebben gegeven is overigens onjuist. Al na een uur hebben wij uw e-mail beantwoord. Alleen dat antwoord beviel u blijkbaar niet.

v.Mensvoort

Als beginneling is het overzichtelijk ,informatief en een steun in de moeilijke materie.

Voorlopig krijg ik enkel de dagelijkse emails en die info is niet steeds even verrijkend.

Nog niet

Wel, ik vraag me af wanneer een eerste tip zal komen en hoe dit dan ook afloopt.
Ik deed ondertussen op eigen houtje reeds meerdere transacties, zonder extra tips.

Gert-Jan

Klant

Focus op inhoud ipv marketing.

Overwegingen goed verwoord.

Regelmaat in hun nieuws update.

Het zou fijn zijn als de indeling vd website iets natuurlijker aan zou voelen.
Ook het nieuws zou in de email kunnen staan ipv een link naar de site.

Ik ervaar dit als kleine dingetjes.

Thomassen

Dagelijks goede update met van belang zijne
ontwikkelingen
Zeer interessant om te lezen, kijk er dagelijks naar uit

Goede ondersteuning bij geplande goud aankopen

Lees dagelijks de nieuwsbrief en waardeer de inhoud zeer

Nog te weinig ervaringen mee