Beursman

Tevreden over bestelling
7.3/10
7.7/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.9/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.7/10

Prima dagelijkse uitleg vaak wel achteraf

Geef inzage in portefeuille Beursman

Dagrapport maar vooral het maandrapport is uitstekend.

de doordachte analyses

enkele weken geleden pas ingetekend, nog geen directe aankoop aanbevelingen ontvangen

Harald ter Haar

Beursman is duidelijk fel anti-Trump. Mag, maar dan moet je vind ik wel de professionalietit hebben dat buiten de analyses en commentaren te houden. Of nog belangrijker, deze er niet door te laten...

Heldere analyses en commentaren.

Houd de politiek en bijbehorende emotie er buiten.

Reactie Beursman:

Niet anti Trump. In de kern meestal eens met Trump. Maar wel vaak kritiek op zijn manier van aanpak.

Reageert zeer snel en adequaat op vragen

Duidelijkheid en snelheid

Het abonnement heeft voor mij weinig zin als beginnend trader

De dag week en maand update zijn voor mij wel belangrijk voor het nemen van mijn beslissingen

Meer updates per dag

P de Vries

Ik zit nu een jaar bi jullie, de eerste 6 maanden beperkt, daarna volledig. Ik heb het gevoel dat ik te laat ben ingestapt. Er waren zeer veel verkopen met winst en nauwelijks aankopen. Dan nog de...

Jullie gaan niet over 1 nacht ijs. Beter geen handel dan handel met verlies

Ik vraag me af of er echt geen beleggingsmogelijkheden waren buiten de index om (de andere categorien c.q. producten)

Reactie Beursman:

Het klopt dat we vorig jaar voor 2018 meer kansen in Europa zagen dan in de VS. Toen de Amerikanen eind 2017 met een belastingverlaging kwamen klopte dat plaatje voor de VS niet meer. Begin 2018 is de visie voor Europa aangepast. Politieke problemen in Europa, hoge Euro en dreigende handelsoorlogen zorgde ervoor dat economische cijfers in de EU wat minder werden. U heeft gelijk dat er het afgelopen half jaar veel meer verkopen dan aankopen waren. Dat komt voort uit de manier waarop we werken. Kopen na een daling en verkopen na een stijging. De afgelopen jaren zijn er veel aankopen geweest. In de eerste helft van 2018 is er heel weinig gekocht. Hoge beurzen in combinatie met toenemende risico's zoals de handelsoorlogen beperkte de koopkansen. Het was overigens de juiste beslissing om bijna niets te kopen. Bijna alle beurzen en ETF's staan nu lager dan begin 2018. Door bijna niets te kopen is verlies maken voorkomen. In de verwachtingen staat een groot algemeen stuk. Onderaan gaan we altijd wat dieper in op de AEX. Daar hebben veel lezers behoefte aan.

Kristof Reekmans

Ik heb nu een maand of twee een abonnement. In deze tijd is er geen enkele ETF aangekocht. Het is op zich wat vreemd dat je iemand betaalt om je te zeggen dat je niets moet kopen. Maar de eerste...

Heel kwaliteitsvolle analyses. Bedachtzaam aankoopbeleid. Professioneel.

Misschien ook tussentijds communiceren via een twitteraccount? Nu is de communicatie éénrichtingsverkeer. Het zou fijn zijn om af en toe ook te kunnen reageren.

Eenvoudige opzet en beperkt risico

Zeer weinig activiteit en geen update waarom er wel of niet gehandeld wordt.

Reactie Beursman:

U heeft gelijk dat er in de eerste maanden van 2018 heel weinig is gehandeld. Had te maken met te hoge risico's. Het was overigens wel juist om bijna niks te kopen want er kwamen dalingen. Minstens 1 keer per week geven we een update over de markt met in het weekend een nieuwe weekverwachting en indien nodig door de week een extra update.

Nu ruim 1 jaar abonnement op op dit moment 3 groepen

leuke wekelijkse analyse van de beleggingswereld

Ik vind de onderbouwing van de aankoop wat algemeen, lijkt alsof er niet scherp gekocht wordt. Het afgelopen jaar zijn er weinig transacties geweest , ik heb begrip voor de onderbouwing Echter in de week beschouwing vaak erg positief over de economische ontwikkelingen en toch niet kopen ( al is het voor de korte 5 % termijn )
Vervolgens grote missers bij grondstoffen ( zoals het niet meenemen van opheffen quota op Europese suikermarkt )

Ben nog niet zo lang bezig, maar heb wel gezien dat je stalen zenuwen moet hebben

Genoeg keuze om een goede spreiding in mijn beleggingen te maken

Als voorbeeld Guggenheim Shipping vind ik wel dat U het eerlijke verhaal moet vertellen; er was wel koerswinst maar dit werd teniet gedaan door koersverlies van de Dollar