Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

peter

Beste beursman
Beste beursman
Onvoorstelbaar. Ik heb ook goud en zilvermijnen gekocht op uw advies. Alleen the Grey mining niet omdat deze niet te koop was bij broker de giro. Alle andere staan uiteindelijk dik in de min , ook de koopkansen en goudzoekers, terwijl U tot nu toe steeds zeer positief heeft geschreven over goud en zilvermijnen. Waardoor U mij enandere steeds aanzet tot kopen en oneerlijk bent in Uw reacties. Idd 1 mijn die U bij naam noemt. Niet de meerdere mijnen die meer dan 70 % in de min staan. Ik voel me doorbelazerd. U geeft Powell de schuld, klanten zijn onredelijk, maar de beursman!!!

Bestellen

Zelfkritiek

Reactie Beursman:

U bent op 31-1-2019 klant geworden. In 2020 was het rendement van de goudmijnwebsite 412%. Op het door u genoemde De Grey Mining is een rendement van 1850% gemaakt. In 2021 was het rendement van de... U bent op 31-1-2019 klant geworden. In 2020 was het rendement van de goudmijnwebsite 412%. Op het door u genoemde De Grey Mining is een rendement van 1850% gemaakt. In 2021 was het rendement van de goudmijnwebsite -24%. Niet ieder jaar zal grote winsten opleveren. Ook niet ieder aandeel zal spectaculair stijgen. Met beleggen kan het altijd een tijdje tegenzitten en spreiding is belangrijk. U geeft een negatieve beoordeling over ons bedrijf. Maar wij hebben aantoonbaar u de info gegeven waarmee u mooie winsten had kunnen maken. U geeft zelf aan dat u de grote winstmaker De Grey Mining niet heeft gekocht. Wat u met de door ons aangeleverde info doet is uiteraard aan u. Als u er om wat voor reden dan ook voor kiest een aandeel niet te kopen is dat uw keuze. Maar u moet van de beslissingen die u heeft genomen ons niet de schuld gaan geven.

Theo

Veel bla bla. Sta gemiddeld 70% in de min

Probeer ze te ontdekken had met gewone aandelen meer gewonnen of in ieder geval minder verloren

Praat geen onzin

Reactie Beursman:

U bent op 19-4-2020 klant geworden van groep C, de 7 goudmijnaandelen. Dat was net na de coronabeurscrash en al die goudmijnaandelen stonden toen extra laag. Ook het aandeel De Grey Mining moest het... U bent op 19-4-2020 klant geworden van groep C, de 7 goudmijnaandelen. Dat was net na de coronabeurscrash en al die goudmijnaandelen stonden toen extra laag. Ook het aandeel De Grey Mining moest het grootste deel van de stijging van 1850% nog gaan maken. In 2020 was het rendement op alle 7 goudmijnaandelen 412%. In 2021 was er op die 7 goudmijnaandelen een verlies van 24%. Ook de eerste helft van 2022 verliep voor die 7 goudmijnaandelen nog niet lekker. Neemt niet weg dat als u vanaf het klant worden die 7 goudmijnaandelen had gekocht en met zoals wij een buy and hold strategie ze had aangehouden u nooit dat verlies waar u het over heeft had kunnen maken.

Hans

Zeer hoge kwaliteit beleggingsinformatie. Goede achtergronden en alles is verifieerbaar. Voor veel van zijn beleggingen heb je een lange adem moeten hebben maar begint hij sinds begin 2022 toch wel... Zeer hoge kwaliteit beleggingsinformatie. Goede achtergronden en alles is verifieerbaar. Voor veel van zijn beleggingen heb je een lange adem moeten hebben maar begint hij sinds begin 2022 toch wel zijn gelijk te krijgen.

Het gaat echt over traditionele, fundamentele 'value' investing. Neem geen abonnement omdat je wilt weten welke kant de markt het komende jaar op gaat, maar doe dat omdat je een horizon van 5+ jaar hebt. Het woord speculatie kent Beursman (gelukkig) niet.

Zeer informatief. Op dagen dat er weinig beweging is pakt hij wat meer achtergrond informatie uit. Het gaat veel over macro economie maar tussen de dagen door toch ook veel geleerd over individuele... Zeer informatief. Op dagen dat er weinig beweging is pakt hij wat meer achtergrond informatie uit. Het gaat veel over macro economie maar tussen de dagen door toch ook veel geleerd over individuele bedrijven, eb en vloed van verschillende sectoren, centrale banken, etc.

Kom terug op eerder gemaakte voorspellingen, zeker als ze niet uitkomen. Dat draagt denk ik juist bij aan de betrouwbaarheid. De "bubbel" duurt langer dan je had voorspelt, en als je dat negeert (en... Kom terug op eerder gemaakte voorspellingen, zeker als ze niet uitkomen. Dat draagt denk ik juist bij aan de betrouwbaarheid. De "bubbel" duurt langer dan je had voorspelt, en als je dat negeert (en dus gewoon je prognoses aanpast zonder dat te duiden) geeft dat onzekerheid bij je lezers.

Verder is de website wat outdated, zeker op mobiel gebruik.

Ruurd

In anderhalf jaar tijd zo weinig Aktie dat het niets heeft opgeleverd
Ben dus in ieder geval 799 € aan abonnement geld kwijt en nul rendement
Kan niet de bedoeling zijn

In ieder geval duidelijkheid. geven ook toe dat er niets gebeurd is en verlengden daarom het abonnement voor niets. Maar als er dan vervolgens nog niets gebeurd schiet het niet op

In ieder geval ervoor zorgen dat er geld verdiend wordt want dit was de bedoeling

Reactie Beursman:

U bent geen anderhalf jaar klant. U bent op 24-9-2021 klant geworden. Juist op het moment dat de meeste beurzen op toppen stonden. Het is juist dat er vanaf 24-9-2021 aanzienlijk minder... U bent geen anderhalf jaar klant. U bent op 24-9-2021 klant geworden. Juist op het moment dat de meeste beurzen op toppen stonden. Het is juist dat er vanaf 24-9-2021 aanzienlijk minder kooptransacties dan normaal waren. Maar aangezien beurzen begonnen te dalen was het juist om niet te kopen. Hiermee is verlies maken voorkomen. U geeft aan dat we er voor moeten zorgen dat er geld verdiend gaat worden. Maar wij kunnen beurzen niet laten stijgen. Wat we wel proberen is om tijdig een beursdaling te zien aankomen en dan om verlies te voorkomen niet kopen. En dat is uitstekend gelukt.

Julie

Goed advies, waar ik zelf mijn eigen draai aan kan geven, niet alles letterlijk over moet nemen, maar een goede inspiratiebron.

geeft een goed beeld, eenvoudig, geeft inspiratie

leer de klanten dat korte termijn investeringen ook gunstig kunnen zijn op lange termijn

Erik

Ik heb geen ervaring met de betaalde dienstverlening van de Beursman. De dagbrief was informatief en gratis. Het taalgebruik correct. Uiteindelijk is de "goldrush" bewaarheid, zoals door Beursman... Ik heb geen ervaring met de betaalde dienstverlening van de Beursman. De dagbrief was informatief en gratis. Het taalgebruik correct. Uiteindelijk is de "goldrush" bewaarheid, zoals door Beursman voorspeld werd (dit duurde wel even!).

Dagbrief is dit vanaf dit jaar niet meer gratis - snik. Ik vul het overige hier in op max sterren, om verder te kunnen.

zeeman

Ik heb een heleboel reviews van beursman op deze site gelezen.
Ik heb me verbaasd over de toon en inhoud van een aantal slechte reviews.
Ondanks dat ik nooit een review schrijf doe ik het...
Ik heb een heleboel reviews van beursman op deze site gelezen.
Ik heb me verbaasd over de toon en inhoud van een aantal slechte reviews.
Ondanks dat ik nooit een review schrijf doe ik het nu toch om mijn ervaringen te delen en hopelijk wat tips voor potentiële klanten (ik ben zelf al jaren betalend lid, begonnen met ETF’s en nu Goud en Zilver). Verder ben in zeeman en beleg voor de lol, lang leve internet op zee 😊
1) Alle resultaten van beursman (ETF en goud & zilver) zijn verifieerbaar. Verdiep je daar eerst in en realiseer je wat deze man heeft bereikt. 2021 was geen best jaar voor de mijnen en zoekers en dat heeft zijn weerslag op de beoordelingen, dit is niet fair, lees verder:
2) Lees alle informatie op de website(s) van beursman goed door. Er staat een heleboel te lezen ook als je nog geen abbo hebt. Verdiep je ook in andere nieuwsbronnen. Verdiep je in de mijnen zelf, ze hebben allemaal prachtige websites en voeren je naar prachtige oorden. Als je dan nog steeds overtuigd bent dat de fundamenten van goud en zilver uitstekend zijn ….lees door……..
3) Als je zenuwachtig word als je een keer diep in het rood staat geloof je dus niet genoeg in het fundament. Slecht voor je nachtrust en doe het dan dus niet!
4) Vele malen heeft Beursman het gezegd en uitgekauwd: Alle mijnen zijn ‘buy and hold’ posities.
Niet tussentijds verkopen en kopen want je gaat nat. Er zijn uitzonderingen (zonder namen te noemen) die soms wel een regelmatig patroon laten zien. Leuk als tijdverdrijf om hier wat mee te spelen maar het is niet de hoofdstrategie.
5) Zoals altijd bij beleggen: spreiden! Zorg dat je portefeuille evenredig opgebouwd is over alle mijnen en zoekers. Met wat gezond verstand kun je wel wat schuiven naar de zwaarder afgestrafte mijnen voor wat extra rendement (deze review is geschreven in jan 2022). Het blijft heel goed mogelijk dat er een miskoop tussen zit. Niet erg als er 1 presteert zoals ‘De Grey mining’ heeft gedaan (reeds uit de portefeuille).
6) Er zijn mensen die zich blijkbaar ergeren aan de ‘stelligheid’ van beursman. Het klopt dat niet alle verwachtingen (direct) uitkomen. Het zijn echter wel onderbouwde gedachtes en so-be-it!
Hij was ook een roepende in de woestijn dat de inflatie NIET tijdelijk was en heeft gelijk gekregen. Ik vind dat een hele prestatie aangezien er weinig bronnen te vinden waren met dezelfde verwachting. Neem aan dat er geen kristallen bol staat in huize beursman maar zijn gedachtes zijn zeer de moeite waard. Denk zelf ook eens na zeg ik tegen de zeurders! Een goud bullmarkt duurt jaren en bij twijfels kijk eens naar de 20 jaars grafiek waar we nu zitten, dat geeft wat perspectief. Het gaat er gewoon om dat je gedurende dit avontuur blijft geloven in het fundament. Daar zijn de dagelijkse updates erg nuttig voor. Als ik het niet meer geloof (lees ook andere bronnen) stap ik uit, dat is voorlopig niet het geval. Mocht dat wel gebeuren zal ik beursman dit nooit kwalijk nemen.
7) Mensen die wel de behoefte voelen om hem af te kraken : zet jezelf niet voor schut. Als je echt zo verdrietig bent schrijf je frustraties op maar wees een vent en post de review over een jaar of 2, dan weten we waar we staan…
Nog even voor de duidelijkheid: ik ken beursman niet persoonlijk en heb geen enkel belang hierbij (behalve dat meer klanten de koers opdrijven natuurlijk 😊)

zie verhaal

Jan

Slechte beleggingsadviezen maar mooie verhalen. Zo vat ik kort mijn ervaringen samen.

Prachtige analyses en beschouwingen!

Beleggers niet voortdurend een worst voorhouden. Na 2 jaar constateer ik dat buitenkansjes niet worden verzilverd en boorresultaten na vele maanden wachten toch tegenvallen. Resultaat -70% op mijn... Beleggers niet voortdurend een worst voorhouden. Na 2 jaar constateer ik dat buitenkansjes niet worden verzilverd en boorresultaten na vele maanden wachten toch tegenvallen. Resultaat -70% op mijn geïnvesteerde kapitaal. Kan gebeuren natuurlijk maar van de beursman.nl verwacht ik anders. Mailtje richting beursman.nl levert overigens botte antwoorden op. Klantvriendelijkheid is dus ook een verbeterpuntje.

Reactie Beursman:

U bent in 2020 klant van de goudmijnwebsite geworden. In 2020 was het rendement + 412%. 2021 was echter een tegenvallend jaar. We hebben u nooit een bot antwoord gegeven. Nadat uw abonnement vorig... U bent in 2020 klant van de goudmijnwebsite geworden. In 2020 was het rendement + 412%. 2021 was echter een tegenvallend jaar. We hebben u nooit een bot antwoord gegeven. Nadat uw abonnement vorig jaar afliep vroeg u ons om updates over de mijnaandelen. Wij hebben u toen geantwoord dat u klant moest zijn om die in te zien.

Wouter

Zeer informatief en resultaten zijn zoals beschreven. Kijk altijd uit naar de nieuwsbrief

Zeer goed en makkelijk te volgen.

peter

Waardeloos

De beursman schrijft dgls een verhaal. Wat meer lijkt op een sprookje. Goud en zilvermijnen doen het al een jaar zeer slecht, maar de beursman blijft maar positief schrijven om je te motiveren om te... De beursman schrijft dgls een verhaal. Wat meer lijkt op een sprookje. Goud en zilvermijnen doen het al een jaar zeer slecht, maar de beursman blijft maar positief schrijven om je te motiveren om te kopen. Uiteindelijk sta je dik in de min. Alleen bestellen gaat gemakkelijk.