Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Jan de Jong

Waarschuwing: je kan makkelijk 90% verlies maken met hulp van Beursman.nl
Waarschuwing: je kan makkelijk 90% verlies maken met hulp van Beursman.nl
Ik ben kapot van mijn verliezen (ik volg Beursman.nl veel jaren al). Ik wilde eerder met pensioen gaan maar nu blijkt dat ik tot mijn dood moet werken.
Het is een feit dat een van de goudzoekers veel rendement bracht. Toen ik daarna die geld in andere goud/zilverzoekers investeerde zoals beursman adviseerde, verloor ik 80% van dit geld (en ook geld op aandelen die ik al eerder kocht). Bij al die dalingen adviseerde Beursman nog om bij te kopen ! En al die aandelen zijn nog steeds alleen maar aan het dalen.
Van mijn ervaring met mijnen en zoekers werkt dat zo: een goud/zilverzoeker geeft steeds meer aandelen uit waardoor die aandelen fors aan waarde verliezen. Daarna gaat die zoeker omgekeerde split doen, meestaal 10:1 zodat het lijkt alsof niks is verloren. Maar dat betekent dat jouw verlies meer dan tienvoudig is. Dit is geen investering, dit is een russische roulette.
Ik denk dat Beursman weinig ervaring heeft met aandelen van goud en zilver mijnen/zoekers en weinig ervaring met beurzen.
Ik heb dikke verliezen en ik moet nog hoge voorlopige aanslag bij de belastingdienst betalen van geld die ik niet heb omdat ze natuurlijk inschatten dat ik een winst zou maken.

Dagelijkse berichten en analyses

Niet zo optimistisch doen over torenhoge potentiele winsten terwijl 90% van die mijnen aandelen alleen maar torenhoge verliezen leveren.

J. van Amelsvoort

Bij mijnaandelen mag je blij zijn als je nog 1/3 van je investering over hebt. Voorspelling AEX 2023 op 530 ook niet echt een voltreffer.

Kan alleen maar beter

Geen zelfkritiek

Ton verschore

Lezen van alle updates

Goede macro-economische analyse

Ga eens wat vaker in op prestaties van de onderliggende grondstofaandelen ,deze blijven erg achter en lijken wel in een oneindig slecht sentiment te zitten
Zou mooi zijn als beursman eens wat...
Zou mooi zijn als beursman eens wat dieper inging op de redenen waarom
Het is uiteindelijk het verdienmodel van deze website en haar klanten

Doet er niet toe

Ronduit slecht!!!!!!!!!!!!!!
Voor mij de grootste oplichter ooit meegemaakt! Blijft aandelen maar aanprijzen, geeft ze koopkansadviezen met als resultaat: the only way is down.
Blijft zich...
Ronduit slecht!!!!!!!!!!!!!!
Blijft zich verbergen (zoals ik hier ook vele replies vd beursman lees) achter de De Grey Mining, die een moonshot bleek te zijn. Wel, geachte Beursman, uw andere adviezen zijn een Mooncrater! Ga ze hier niet opnoemen, want is tegen de huisregels, maar gemiddeld zit ik op -75%! En nee, ik heb niet alle aandelen die je aanprijst in portefeuille. Het zou maar al te gemakkelijk zijn dit te verkondigen. Ik heb de koopkansen die je zo lang hebt aanbevolen in bezit. Wat je analyses betreft moet ik jammer genoeg vaststellen dat deze ook meer en meer opgeblazen lucht zijn en je op een dag wel zal zeggen "zie je wel", maar tot op heden lees ik steeds hetzelfde. Als de index deze koers aantikt gaan we verder omlaag en zal de daling versnellen lol. Tot op heden steeds ongelijk! Goud ging al 3x door het dak gaan volgens jullie. Dollar ging dalen (ging alleen maar omhoog), geld is op (er wordt alleen maar gekocht), techbubbel op springen (tech omhoog), rente door het dak (gestaag omhoog), enz......
Zelfs 1x je abonnement verlopen is, krijg je geen enkele opvolging meer. Dat je nieuwe adviezen niet ontvangt begrijp ik, maar updates over de adviezen die je had lijkt me het minste wat je kan doen. Dit is bij veel andere analisten wel het geval.
Voor mij dus een DIKKE BUIS over de ganse lijn !!!!!!
Wellicht zal deze beoordeling het niet halen, want zal te negatief zijn lol. En ja, ik WAS lid sedert 2019!

oplichten

eens uw ongelijk toegeven

Reactie Beursman:

U geeft aan dat er met De Grey Mining maar 1 succes zou zijn. Dat is niet waar. De volgende aandelen zijn vanaf 2019 met mooie rendementen verkocht. De Grey Mining +1850%, Dolly Varden +395%,... U geeft aan dat er met De Grey Mining maar 1 succes zou zijn. Dat is niet waar. De volgende aandelen zijn vanaf 2019 met mooie rendementen verkocht. De Grey Mining +1850%, Dolly Varden +395%, Kinross Gold +209%, Golden Minerals +142%, Avino Silver and Gold Mines +90%, Pan American Silver +66%, Americas Gold and Silver Corporation +51%, Agnico Eagle Mines +50%, Vista Gold +31%, Golden Star Recourses +21% en IamGold +12%. U was klant van groep C zowel op de goudmijn- als de zilvermijnwebsite en daarmee inzage in totaal 14 aandelen. U geeft aan alleen de koopkansen (voorheen onze aanduiding voor onderwaardering) te hebben gekocht. Dat waren er 4. Een daarvan staat nog op een heel erg fors verlies, nr2 op een behoorlijk verlies, nr3 op verlies maar het is nog wachten op de waarde van de spin-out (volgende week) dus dat zal meevallen. nr 4 was Dolly Varden en is begin dit jaar met een rendement van +395% verkocht. Wat ervoor zorgt dat die 4 aandelen samen gewoon op winst staan. Goud 3 keer door het dak? Dat zijn uw woorden. Dat hebben wij nooit zo gezegd. Wij hebben altijd aangegeven dat de goudprijs flink zou stijgen. Vorig jaar steeg de goudprijs. De goudprijs steeg dit jaar al met 8,5%. Vanaf 1-10-2019 toen u klant bent geworden is de goudprijs vanaf toen 1512 dollar met 31% gestegen. De dollar is (volgens onze verwachting) gedaald en naar nu al de laagste stand in meer dan een jaar tijd. De dollar daalt al geheel dit jaar. Die ging dus niet zoals u aangeeft omhoog. De rente is wel degelijk fors gestegen. Sinds begin jaren 80 steeg de rente niet zo hard. En ja onze verwachting voor dit jaar is dat beurzen en met name de Nasdaq fors gaan dalen. Het jaar is nog lang niet om. We zijn pas net over de helft. Wij hebben u niet opgelicht. U bent klant geweest van groep C op zowel de goudmijn- als zilvermijnwebsite. Tegen betaling kunnen klanten dan zien in welke aandelen wij beleggen. U heeft betaalt en wij hebben u inzage gegeven in die totaal 14 aandelen. Uit inloggegevens blijkt dat u 526 keer heeft ingelogd en de aandelen dus heeft kunnen bekijken. U bent dus niet opgelicht.

M. Bakker

Heldere analyses en denken buiten de gevestigde kaders

Kan zo geen bedenken

Alexander

Slecht

Zie zijn eigen betoog

Eerlijk zijn. Maar gaat niet gebeuren.

Reactie Beursman:

U noemt iets slecht maar geeft geen enkele onderbouwing. U heeft het over niet eerlijk zijn maar geeft geen voorbeeld. Alle ETF transacties ouder dan een maand zijn voor iedereen dus ook niet... U noemt iets slecht maar geeft geen enkele onderbouwing. U heeft het over niet eerlijk zijn maar geeft geen voorbeeld. Alle ETF transacties ouder dan een maand zijn voor iedereen dus ook niet klanten gratis op onze ETF website in te zien en te lezen. We geven volledige openheid over wat we doen. Na het eind van ieder jaar komen we met een volledig verslag over hoe het afgelopen jaar is verlopen. Zowel verliezen als winsten worden aangegeven en besproken. Deze jaarverslagen van ieder jaar staan op onze websites en zijn voor iedereen ook niet klanten na te lezen.

M Mentz

Goede inzichten, duidelijke communicatie en uitleg.

Snel, makkelijk bestelproces

Design website voelt op sommige punten wat ouderwets. Doet niets af aan de kwaliteit.

David van Nierop

Zeer positief

Zeer boeiende dagelijkse updates over "grotere plaatje" van de de financiele wereld

Nee

JW van Hoogenhuizen

Positief

Deskundig en to the point

Analyses sterk gebaseerd op traditionele economische en financiële kennis. Het gedrag op de beurs is echter door allerlei redenen lang niet meer volledig rationeel. Hoe moet je daar als traditionele... Analyses sterk gebaseerd op traditionele economische en financiële kennis. Het gedrag op de beurs is echter door allerlei redenen lang niet meer volledig rationeel. Hoe moet je daar als traditionele belegger mee omgaan?

Rabobank

Zeer gedegen analyses van de markt die goed te gebruiken zijn. Zou beter zijn als er niet alleen op etf werd gestuurd maar doet dit om risico laag te houden. Helaas daardoor ook geen echt goede... Zeer gedegen analyses van de markt die goed te gebruiken zijn. Zou beter zijn als er niet alleen op etf werd gestuurd maar doet dit om risico laag te houden. Helaas daardoor ook geen echt goede rendementen.

Goede analyse van de markt. Adviseert niet om omzet te maken maar echt op goede koop momenten (alleen niet met goud).

Te veel vast houden aan visie ten aanzien van goud. Zijn daardoor, als je dit volgt, verloren jaren.