Beursman

Tevreden over bestelling
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.8/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.8/10

L.A.S.

Ik heb veel geleerd van Beursman

Duidelijke verwachtingen en analyses. Ze zijn leuk om te lezen.

Vaker kooptips, vb minimaal 1 tip per week of een lijstje met op dat moment koopwaardige ETF's, zodat ook de beginnende belegger (wat sneller) een gespreide portefeuille kan opbouwen.
Ik zou...
Ik zou graag willen weten hoeveel procent van het te beleggen vermogen de Beursman aanraadt om langs de zijlijn te hebben staan om bij te kunnen kopen bij dips.

geert schoutteten

Nog maar pas geabonneerd

onderverdeling in thema's

deel grondstoffen vooral zilver en goud; Mis acties op granen, koffie, andere metalen

Reactie Beursman:

Beleggen blijft een afweging maken tussen risico en rendement. Bij granen en koffie was de beweging in 2019 vooral zijwaarts. Het lijkt op bodemvorming en daardoor op een koopkans. Maar er waren in... Beleggen blijft een afweging maken tussen risico en rendement. Bij granen en koffie was de beweging in 2019 vooral zijwaarts. Het lijkt op bodemvorming en daardoor op een koopkans. Maar er waren in 2019 ook toenemende risico's. De handelsoorlog en de invloed daarvan op de prijsontwikkeling. Een afnemende groei van de wereldeconomie die voor een afnemende vraag zorgt. In veel landen is koffie nog steeds een relatief duur drankje dat het in economisch mindere tijden moeilijk krijgt. De kansen lagen bij goud en zilver. Hier was duidelijk sprake van een bullmarkt. Vandaar veel en succesvolle transacties in goud en zilver.

Duidelijk informatie op de website ook duidelijk wanneer aankkop en verkoop plaats moet vinden. Het rendement dan wel resultaten van de gegeven adviezen is nog niet voor mij te beoordelen. Deelname... Duidelijk informatie op de website ook duidelijk wanneer aankkop en verkoop plaats moet vinden. Het rendement dan wel resultaten van de gegeven adviezen is nog niet voor mij te beoordelen. Deelname is hiervoor te kort. De uitleg over het opsplitsen van van grootte budgetten versus welke abbondement men het beste hiervoor men kan nemen kan in mijn optiek nog beter geduid worden met uitleg gekoppeld aan een voorbeeld. Bijvoorbeeld budget van boven 100.000 euro.

Geen opmerkingen

Zie eerdere opmerking

Als beginnend belegger heb ik alle informatie op Beursman.nl gebruikt om mezelf in te leren in de wereld van het beleggen. Met name het beleggen in ETF's en trackers, die de hoeksteen van mijn... Als beginnend belegger heb ik alle informatie op Beursman.nl gebruikt om mezelf in te leren in de wereld van het beleggen. Met name het beleggen in ETF's en trackers, die de hoeksteen van mijn portefeuille vormen. Ook beleg ik in edelmetalen. Zeer prettig dat alle relevante informatie hier aangeboden wordt. Tot nu toe mooie rendementen behaald.

Alle informatie op de website is overzichtelijk en volledig. De maand- , week- en dagelijkse updates zijn zeer welkom en geven een goed beeld van de ontwikkelingen op de financiele markten.... Alle informatie op de website is overzichtelijk en volledig. De maand- , week- en dagelijkse updates zijn zeer welkom en geven een goed beeld van de ontwikkelingen op de financiele markten. Beschrijving is optimistisch, maar met een kritische blik en analyse. Beursman reageert ook snel op mails.

Prijzen zijn fors, zeker wanneer er maandenlang slechts weinig tot geen aankopen zijn. Voor mijn gevoel ligt de focus van Beursman nu met name op de goud- en zilvermijnen en minder op de reguliere... Prijzen zijn fors, zeker wanneer er maandenlang slechts weinig tot geen aankopen zijn. Voor mijn gevoel ligt de focus van Beursman nu met name op de goud- en zilvermijnen en minder op de reguliere ETF's waardoor kansen worden gemist. Verbeterpunt: voorzie de beschrijvingen op de website (o.a. ETF's) van een datum, zodat voor de belegger zichtbaar is hoe actueel de informatie nog is. Ontwikkelingen gaan snel.

Matig, nog geen echte tips een aanbevelingen ontvangen

Reageren op mail, heb mail met vraag gesteld, maar heb er geen reactie op intvangen

Reactie Beursman:

Uw heeft ons op 13-9-2019 en 29-9-2019 e-mails gestuurd. Wij hebben deze e-mails ook beantwoord. Misschien dat uw spamfilter deze e-mails heeft tegengehouden. Het kan inderdaad af en toe even duren... Uw heeft ons op 13-9-2019 en 29-9-2019 e-mails gestuurd. Wij hebben deze e-mails ook beantwoord. Misschien dat uw spamfilter deze e-mails heeft tegengehouden. Het kan inderdaad af en toe even duren voordat er kooptips komen. Wij vinden een ETF niet altijd koopwaardig en wachten dan betere kansen af. Wij kopen niet om klanten tevreden te houden. Wij kopen pas als we denken dat er een mooi rendement te maken is.

Nico Krijger

Mijn ervaring is slechts 6 weken oud.
de vragen die ik had zijn snel en goed beantwoord.
omdat de markt er zich voor leent waren er slechts twee aankopen.

vanwege de korte ervaring kan ik hier nog niets van melden

op deze korte termijn niet

Goede en veel info

geeft argumenten om dingen wel of niet te doen

als je een pakket koopt een mail met ETF's die nog actief zijn
je moet nu kijken wat verkocht is en gekocht

Sterke analyses van de financiële markten.
Ik smul ervan.

Anne-Marie

Abonnement gekocht op vier pakketten. In de periode een aanbeveling ontvangen. En dat was niet via ING aan te kopen. Wel via DEGIRO. Dus daar ook een rekening geopend. Ondertussen was ik al... Abonnement gekocht op vier pakketten. In de periode een aanbeveling ontvangen. En dat was niet via ING aan te kopen. Wel via DEGIRO. Dus daar ook een rekening geopend. Ondertussen was ik al uitgestapt bij Beleggen via Beheer, maar vindt in Beursman nog zeker geen alternatief als raadgever.

Het pakket was zo aangeschaft, dat was geen probleem. Daarna bleef het stil.

Een helder overzicht voor nieuwe instappers. Die krijgen geen advies wat te doen. Terugkijken op eerdere aankopen van Beursman heeft geen zin, zoal hij ook zelf stelt (overigens is alles van meer... Een helder overzicht voor nieuwe instappers. Die krijgen geen advies wat te doen. Terugkijken op eerdere aankopen van Beursman heeft geen zin, zoal hij ook zelf stelt (overigens is alles van meer dan een maand gratis, dus daar zou je sowieso geen aankoop voor hoeven doen) . De Dienstverlening vind ik tot nut toe absoluut het geld niet waard.

Reactie Beursman:

Alles wat wij aankopen is zowel bij Binck als DeGiro te vinden. Het is juist dat er de afgelopen tijd minder aankopen zijn geweest. Risico's waren te hoog. Daarnaast stonden beurzen bijna op records... Alles wat wij aankopen is zowel bij Binck als DeGiro te vinden. Het is juist dat er de afgelopen tijd minder aankopen zijn geweest. Risico's waren te hoog. Daarnaast stonden beurzen bijna op records of all time highs. Met onze ETF website trachten we na dips te kopen en na een stijging weer te verkopen. Die mogelijkheden waren er de afgelopen tijd niet. De beslissing om bijna niets te kopen was overigens wel juist. Beurzen zijn daarna gaan dalen.

Ik heb mede n.a.v. deze website belegd in 7 met name genoemde aandelen goudmijnen.

Duidelijke, overzichtelijke website. Goed onderbouwde analyses. Geloofwaardige beleggingsstrategie. Kan nog niets zeggen over tevredenheid over de bestelling, vandaar een 6.

Het verbaast me dat er geen aandacht wordt besteed aan bond ETF's (corporate of treasury). Bij een risicovolle aandelenmarkt past dit m.i. goed in een korte of middellange beleggingsstrategie. Kunt... Het verbaast me dat er geen aandacht wordt besteed aan bond ETF's (corporate of treasury). Bij een risicovolle aandelenmarkt past dit m.i. goed in een korte of middellange beleggingsstrategie. Kunt u daar iets over zeggen?

Reactie Beursman:

Beleggen in bonds (obligaties) is een vak apart. Wij hebben die specialisatie niet en daarom beleggen we er ook niet in. Het is juist dat men obligaties gebruikt als tegenhanger van gewone... Beleggen in bonds (obligaties) is een vak apart. Wij hebben die specialisatie niet en daarom beleggen we er ook niet in. Het is juist dat men obligaties gebruikt als tegenhanger van gewone aandelen. In plaats van obligaties gebruiken wij daarvoor goudmijn- en zilvermijnaandelen. Want ook die stijgen bij een dalende rente of ellende in de wereld. Obligaties hebben op dit moment een negatieve rente bubbel risico (Er komt een moment dat de rente zo laag /negatief is dat niemand die geld kostende obligaties nog wil kopen). Goudmijn- en zilvermijnaandelen hebben daar geen last van.