Beursman

Tevreden over bestelling
6.6/10
7.4/10
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
8.2/10
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
7.6/10
Gebruiksvriendelijkheid website
7.4/10

Joost van der Post

Nog geen ervaring want geen koop advies gehad in een half jaar....

Lijkt kennis te hebben van zaken

Geen betaling bij geen aankoop adviezen...

G.T. Drost

Ik vind de website zeer informatief en heb veel waardering voor de adviezen - zowel gratis als betaald.

De Beursman heeft een duidelijke no-nonsense visie op beleggen en draagt die uit.
De Beursman is klantvriendelijk door onlangs voor te stellen om betaalde adviezen langer door te laten lopen dan de afgesproken periode, omdat er niets te adviseren viel. Stijgende beurzen geven geen koopmomenten. Dát gegeven heeft mij overigens als beginnende belegger óók goed geholpen!
De Beursman geeft snel antwoord op vragen.

Links naar onderdelen van zijn website, vanuit de adviezen.
Links naar onderdelen van zijn website, vanuit de adviezen.
Niet meteen er van uitgaan dat je met een man van doen hebt. Omdat ik alleen mijn initialen vermeldde, word ik nu consequent aangesproken met “Geachte heer…”

Jacobs

Sinds begin 2021 geabonneerd (weliswaar beperkt tot één groep), maar tot nog toe geen enkele tip ontvangen.

geen commentaar

zelfs wanneer er voor een bepaalde groep geen bruikbare tips kunnen gegeven worden, zou men hierover mogen communiceren en toch eventueel een tip geven uit een andere categorie.

Passon

Waardeloos

Om te beginnen; vertienvoudig het aantal trades…

Harry de Jonge

Heb behalve de bevestiging van mijn aankoop niks meer gehoord van dit bedrijf.

Analyse van de markt dmv dagelijkse update, hiervoor is geen abonnement nodig.

Bii een klein abonnement geen rendement als beursman oordeelt dat in andere delen die buiten abonnement vallen meer te halen valt. Dit zou anders moeten.

T D

Trekt op niets, jaarabonnement afgesloten en geen enkel tip gekregen gedurende het ganse jaar (buiten 1 die na 2 dagen weer verkocht werd). Altijd met excuses komen dat hij er niet kan aan doen dat... Trekt op niets, jaarabonnement afgesloten en geen enkel tip gekregen gedurende het ganse jaar (buiten 1 die na 2 dagen weer verkocht werd). Altijd met excuses komen dat hij er niet kan aan doen dat er geen kansen zijn, en dat er wel nog tips zullen komen. Niet dus. Zouden beter hun producten aanpassen zodat zoiets niet kan gebeuren. Weigeren ook gratis te verlengen, want "mensen met veel tips gaan we ook niet inkorten".

Alles

David

Zo lang mogelijk gewacht met het schrijven van een recensie, nadat mijn half jaar abonnement verlopen is. Ik had op 1 groep na een abonnement op alle groepen om koop/verkoop transacties, gedaan... Zo lang mogelijk gewacht met het schrijven van een recensie, nadat mijn half jaar abonnement verlopen is. Ik had op 1 groep na een abonnement op alle groepen om koop/verkoop transacties, gedaan door meneer Beursman, eerder te zien dan op de website zichtbaar is. In dat half jaar is alleen voor groep K door meneer Beursman een aantal keren wat gekocht/verkocht en dus eerder medegedeeld via mail dan op de website zichtbaar is, niet veel dus.

In zijn dagelijkse beursnieuws heeft hij al verklaard dat er de afgelopen tijd weinig/geen koopkansjes waren en er dus ook niet veel werd gekocht/verkocht. Aan de andere kant, zie je dat voor veel groepen er al een hele tijd niets werd aangekocht/verkocht, zelfs voordat ik mijn abonnement een haf jaar geleden aanschafte. Dus ik had de pech dat de beurs "zijwaarts" bewoog maar als er in de andere 10 groepen soms voor meer dan een jaar niets gebeurd, dan heb je toch het idee, waarom die groepen er dan nog op staan en je daar dan een abonnement voor kan afsluiten.

Meneer Beursman zal het wel interpreteren als dat hij ons behoed heeft voor slechte koopjes maar de beurzen zijn het afgelopen jaar alleen maar omhoog gegaan en voor bijna alle groepen is er niets gekocht, waardoor je toch het idee hebt dat dat niet klopt.

Nogmaals, het is mijn eigen keuze om een abonnement af te sluiten en meneer Beursman is geen helderziende maar je hebt toch het idee dat het allemaal mooier wordt voorgesteld.

De wekelijkse en dagelijkse analyses zijn erg interessant, en geeft een hele goede kijk in de factoren die meespelen op wereldwijde schaal met het oog op marktontwikkelingen. En zoals dat gaat met... De wekelijkse en dagelijkse analyses zijn erg interessant, en geeft een hele goede kijk in de factoren die meespelen op wereldwijde schaal met het oog op marktontwikkelingen. En zoals dat gaat met analisten en economen, ieder heeft zijn eigen interpretatie en mening. Door veel analyses van meerder kanten te lezen, zal je als belegger toch je eigen richting moeten bepalen.

Het zou de heer Beursman sieren, dat er een soort coulance-periode is, na het aflopen van een abonnement, als er door een "zijwaartse" beweging weinig tot geen koop-bewegingen zijn. Immers nu heb je... Het zou de heer Beursman sieren, dat er een soort coulance-periode is, na het aflopen van een abonnement, als er door een "zijwaartse" beweging weinig tot geen koop-bewegingen zijn. Immers nu heb je een gevoel dat je iets koopt waar je weinig aan hebt, tenzij je het gaat interpreteren als een verzekering tegen miskoopje m.a.w. het niet-kopen van ETF's.

Sara

Positieve ervaring toen bleek dat de dienst niet passend v me was kreeg ik m’n geld terug.

Detailniveau van de informatie

Beter leesbaar maken van de info, lastig om makkelijk te zoeken op de site, overzichtelijker qua lay-out
Betere toelichting voor welke belegger deze dienst goed geschikt is. Ik vind vd beginnende belegger het taalgebruik soms te ingewikkeld

Wil Artz

Met ETF, afgelopen jaar niet veel actie maar wel logisch. Goud en Zilver wat meer inzicht in die markten gekregen.
Dagelijks bericht lees ik graag.

Dagelijks nieuws heeft goede duiding op wat er gebeurt maar ook wat we redelijkerwijs zouden kunnen verwachten en verklaringen waarom beursen ander reageren dan eerder verwacht. Complimenten!

Misschien een voorbeeldportefeuille in etf’s en/of goud/zilver miners voor lange termijnbeleggers.

Geoffrey

Niet goed

Lijkt een goede overzichtelijke, en actieve site.

Te weinig informatie over aankoop, vervolgstappen en wanneer je wat kunt verwachten. 6 maanden geleden een aankoop gedaan, nog steeds geen aankoop tips ontvangen. Zonde van mijn geld. Dit mag vooraf... Te weinig informatie over aankoop, vervolgstappen en wanneer je wat kunt verwachten. 6 maanden geleden een aankoop gedaan, nog steeds geen aankoop tips ontvangen. Zonde van mijn geld. Dit mag vooraf duidelijk aangegeven worden. Haal deze ETF's desnoods van je site af. Weggegooid geld..