Vriendelijke medewerkers

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw review. Wij delen dit vanzelfsprekend in onze organisatie en bij ons personeel.

M. Verhoeven

Fijn bedrijf om mee te werken. Komen afspraken na en ontzorgen je van een hoop stress. Huis is zeer netjes opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Zeer correcte mensen in de omgang. Al met al een... Fijn bedrijf om mee te werken. Komen afspraken na en ontzorgen je van een hoop stress. Huis is zeer netjes opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Zeer correcte mensen in de omgang. Al met al een aanrader.

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw review. Fijn om te lezen dat u onze service als zo fijn ervaren heeft.

Dam

Heel klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en houden zich aan gemaakte afspraken.

Verbeterpunten of tips ?

Werktijden transparant maken. Niet alleen begintijd van de werkdag maar ook aangeven wanneer gestopt wordt met de werkzaamheden.

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw review. Wij zullen uw feedback delen bij ons personeel, dank hiervoor.

Nora

2 x ervaring gehad met Woningontruiming Regionaal. Deze waren heel goed. Stefan van Antwerpen nam echt de tijd om alles goed door te praten. Als je nog een vraag had en hem mailde of appte had je... 2 x ervaring gehad met Woningontruiming Regionaal. Deze waren heel goed. Stefan van Antwerpen nam echt de tijd om alles goed door te praten. Als je nog een vraag had en hem mailde of appte had je gelijk antwoord. Niets dan lof over hun. De huizen werden keurig opgeleverd en afspraken goed nagekomen.

Ga zo door.

Geachte mevrouw van Vuren,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service vanuit Regio Delta (Stefan van Antwerpen) u zo goed bevallen is.
Team...
Geachte mevrouw van Vuren,

Hans Boender

Mijn ervaring was uitstekend. Alles was prima geregeld en netjes afgehandeld.

Geen punten

Geachte heer Boender,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service u zo goed bevallen is.

Irene

Hele goede ervaring en prettige communicatie!

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw mooie review.

Marijke Terol

Het was boven verwachting goed en wat een vriendelijke mensen .

Geachte heer/mevrouw,
Wij danken u voor uw review. Wat fijn om te lezen dat uw verwachtingen overtroffen zijn door onze dienstverlening.
Woningontruiming Regionaal

Lot Hirschler

Totaal leeg en netjes opgeleverd. Boven verwachting

Eversdijk

Ik heb te maken gehad met WR C.V.S en dat is heel goed bevallen. De persoonlijke aanpak, even rustig alles doorlopen en bespreekbaar maken zorgt ervoor dat je vanaf de intake al voelt dat je in... Ik heb te maken gehad met WR C.V.S en dat is heel goed bevallen. De persoonlijke aanpak, even rustig alles doorlopen en bespreekbaar maken zorgt ervoor dat je vanaf de intake al voelt dat je in goede handen bent. Ook de flexibiliteit en bereikbaarheid waardeerde ik enorm. We konden nog wat schuiven met de aanpak alles was aanspreekbaar. Rogier is heel fijn om mee te schakelen. Ook de oplevering door Hans van Swieten (directeur) hebben we heel goed ervaren. Alles mooi fris en netjes. Wij hebben een paar andere offertes opgevraagd - maar het wordt snel duidelijk dat dit veel professioneler is dan meeste aanbieders. De prijs dubbel en dwars waard. Ik kan woningontruiming-regionaal van harte aanbevelen.

Verbeterpunten of tips ?

Meer adverteren - het is overduidelijk dat jullie echt weten wat jullie doen. In het 'bos' van andere aanbieders horen jullie echt met kop en schouders er boven uit te steken. Geen verbeterpunten!

Geachte heer Eversdijk,
Geachte heer Eversdijk,
Dank voor uw prachtige review. Een betere review bestaat er volgens ons niet. De klant staat bij ons als organisatie altijd centraal en wat fijn dat u zich hierin vrij kon bewegen. Uw feedback omtrent het adverteren nemen wij van harte en nemen wij mee in onze bedrijfsvoering.

MM

Fantastisch bedrijf die doet wat ze afspreken. De ouderlijke koopwoning is keurig leeggeruimd zodat we de sleutels zo aan de makelaar konden afgeven. De waardevolle boedel is nog naar het... Fantastisch bedrijf die doet wat ze afspreken. De ouderlijke koopwoning is keurig leeggeruimd zodat we de sleutels zo aan de makelaar konden afgeven. De waardevolle boedel is nog naar het veilinghuis gebracht voor ons. De rest van de boedel is meegenomen naar de sorteerhal om weer gerecycled te worden. Dit zouden onze (overleden) ouders een prettige gedachten hebben gevonden. We hebben er verder geen omkijken naar gehad. CVS heeft alles geregeld. Erg blij mee! Wij zullen goede reclame maken !

Ga zo door