Hitzert

Heel klantvriendelijk, kwamen extra in dienst omdat het ons beter uit kwam, harde werkers, netjes voor de spullen, attent, scherp geprijsd, komen afspraken na, goed doorgeefluik naar de veiling.

Geen.

Thea

Erg tevreden hoe alles is verlopen. Een duidelijke offerte en ook de ontruiming is goed georganiseerd verlopen. Ook het contact is prettig. Dit bedrijf is een aanrader.

Nee gewoon goed

Arie

Geweldige service! Dit bedrijf komt gewoon zijn afspraken na. Schakelt snel als er dingen anders geregeld moeten worden. Ook de samenwerking met het veilinghuis is ideaal. Je merkt aan alles dat dat... Geweldige service! Dit bedrijf komt gewoon zijn afspraken na. Schakelt snel als er dingen anders geregeld moeten worden. Ook de samenwerking met het veilinghuis is ideaal. Je merkt aan alles dat dat ze heel veel ervaring hebben. Ik kan het iedereen aanraden. 5 sterren dik verdiend

Nee nils

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Geweldige review met 5 sterren. Bedankt.

Barbara Veen

Fantastisch hoe dit team in 1 dag een huis kan ontruimen. Ook aandacht voor de spullen die boven water komen; steeds wordt er even overlegd of het echt weg kan of niet. Vriendelijke mensen en harde... Fantastisch hoe dit team in 1 dag een huis kan ontruimen. Ook aandacht voor de spullen die boven water komen; steeds wordt er even overlegd of het echt weg kan of niet. Vriendelijke mensen en harde werkers. Ik weet niet hoe we het zonder hen hadden moeten doen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Door onze ervaring lukt het ons vaak de woning in 1 keer leeg te ruimen. Goede voorbereiding en een goed team wat de woning leeghaalt. Dank voor de mooie review.

Muriel Littel-Raadman

We konden op hele korte termijn een afspraak maken, het bedrijf had duidelijk ervaring met het snel moeten leegmaken van een woning in een verpleeghuis.
De benadering was zeer vriendelijk en...
De benadering was zeer vriendelijk en respectvol, er was direct een vertrouwde sfeer.
De ontruiming ging zeer efficiënt. Jullie boden daarnaast ons de persoonlijke spullen (6 dozen) in mijn auto te zetten, dat was echt super service. Nadat de kamer leeg was, werd deze netjes aangeveegd en werden de vensterbanken, keukenkastjes en het aanrecht schoongemaakt. Zonder dat we daar om hoefden te vragen. Er werd echt goed meegedacht. Ik zou zo weer gebruik maken van dit bedrijf. Daarnaast een mooi idee dat de spullen naar een goed doel gaan.

Verbeterpunten of tips ?

Nee, alles was perfect geregeld.

DF vd Muyzenberg

Probleemloze ontruiming

Ans

Alle sterren verdiend! Vriendelijk, snel, efficiënt, je hebt het probleem nog niet benoemd of Carry komt al met de oplossing. Antiek, kostbaarheden? De veiling wordt ingeschakeld! Slot vervangen?... Alle sterren verdiend! Vriendelijk, snel, efficiënt, je hebt het probleem nog niet benoemd of Carry komt al met de oplossing. Antiek, kostbaarheden? De veiling wordt ingeschakeld! Slot vervangen? Wordt geregeld! Overhangende heg knippen? Doen we! Communicatie via e-mail of telefoon bij elke stap. Antwoord op elke vraag! Kies je voor ontzorgen? Kies CVS!

Nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Deze review is voor ons een groot compliment. Dank hiervoor.

EdG

Van het begin tot het eind is alles keurig verlopen! Ik ben onder de indruk van de snelheid van het ontruimen. Daarnaast is alles keurig achtergelaten. De lift ook even stofzuigen was voor de... Van het begin tot het eind is alles keurig verlopen! Ik ben onder de indruk van de snelheid van het ontruimen. Daarnaast is alles keurig achtergelaten. De lift ook even stofzuigen was voor de uitvoerder vanzelfsprekend. Evenals het vuil oprapen wat buiten voor de centrale toegangsdeur lag. Al met al zeer tevreden!

Nee

maal

Harry, ontruiming is perfect verlopen zelfs de woningbouw had geen op en aanmerkingen.
toen het huis leeg aangetroffen werd was het even slikken, maar werd goed opgevangen

Verbeterpunten of tips ?

ik zou geen verbeter punten weten

Jan Schmidt

De contacten met de heer Breugem van CvS liepen uitstekend en de afspraken zijn steeds op tijd nagekomen. De ontruiming van de woning is efficiënt en keurig uitgevoerd precies op tijd en volgens de... De contacten met de heer Breugem van CvS liepen uitstekend en de afspraken zijn steeds op tijd nagekomen. De ontruiming van de woning is efficiënt en keurig uitgevoerd precies op tijd en volgens de offerte. De communicatie met de werknemers die de ontruiming uitvoerden verliep prima.
Het feit dat de werknemers van CvS onder leiding van Rogier Breugem zelf de woning op een zondag hebben opgeknapt, toen de schilder die was ingehuurd verstek moest laten gaan, heb ik zeer gewaardeerd.

Geen.