Eversdijk

Ik heb te maken gehad met WR C.V.S en dat is heel goed bevallen. De persoonlijke aanpak, even rustig alles doorlopen en bespreekbaar maken zorgt ervoor dat je vanaf de intake al voelt dat je in goede handen bent. Ook de flexibiliteit en bereikbaarheid waardeerde ik enorm. We konden nog wat schuiven met de aanpak alles was aanspreekbaar. Rogier is heel fijn om mee te schakelen. Ook de oplevering door Hans van Swieten (directeur) hebben we heel goed ervaren. Alles mooi fris en netjes. Wij hebben een paar andere offertes opgevraagd - maar het wordt snel duidelijk dat dit veel professioneler is dan meeste aanbieders. De prijs dubbel en dwars waard. Ik kan woningontruiming-regionaal van harte aanbevelen.

Verbeterpunten of tips ?

Meer adverteren - het is overduidelijk dat jullie echt weten wat jullie doen. In het 'bos' van andere aanbieders horen jullie echt met kop en schouders er boven uit te steken. Geen verbeterpunten!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Geachte heer Eversdijk,
Dank voor uw prachtige review. Een betere review bestaat er volgens ons niet. De klant staat bij ons als organisatie altijd centraal en wat fijn dat u zich hierin vrij kon bewegen. Uw feedback omtrent het adverteren nemen wij van harte en nemen wij mee in onze bedrijfsvoering.
Groet,
Team Woningontruiming Regionaal

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: