Martin van Gelder Makelaar O.G.

Goede ervaring. Het appartement werd helemaal spic en span schoon opgeleverd.

Geachte heer van Gelder,
Dank voor uw mooie review en het vertrouwen in onze organisatie. Fijn om te lezen dat de woning is opgeleverd naar uw wensen c.q. eisen. Dit stellen wij zeer op prijs....
Geachte heer van Gelder,
Groet,

Harry nooyen

Fijn bedrijf om mee samen te werken
Hebben voor mij veel zorg uit handen genomen
Alles van te voren duidelijk afgesproken en ook zo uitgevoerd
Fijn personeel en bovenal eerlijk

Aanrader

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Mooie fijne review en wij hebben u kunnen ontzorgen. Dank voor uw review.

Carla Van Hassel

Wat een prettig bedrijf en flexibel. Duidelijk en zich ook houdend aan de afspraken. Echt voor ons waren zijn een dikke 10 waard. Goed bereikbaar ook.

Verbeterpunten of tips ?

Alleen maar complimenten van ons.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Goed te lezen dat u onze uitgangpunten in de praktijk zo heeft ervaren. Dank voor uw mooie review.

J. Hoek

Zie bij verbeterpunten. Niets anders dan lof❣️🌟

Verbeterpunten of tips ?

Niets aan verbeterpunten. Geweldig geholpen. Dat wat weg mocht was weg, fijn dat goede spullen naar de kringloop gaan en huis schoon; en veel vertrouwen wederzijds👌

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Als er geen verbeterpunten zijn, dan is onze dienstverlening 100% geweest.
Uw lof zal ik ook aan ons team overbrengen.

Linda

Fijn geregeld. Reageren snel en kwamen op de afgesproken tijd. De ruimte was in een mum van tijd leeg.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u heeft ervaren dat alles goed geregeld was, is een mooi compliment.
Dank voor uw review.

C. Orriens- Kok

Wij zijn super fijn geholpen, Mark komt zijn afspraken erg goed na. Hij en zijn team hebben de ontruiming zeer netjes afgerond, top.

Nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw review is top en dat alles naar wens is verlopen is fijn om te lezen.

V.Vingerhoeds

Prettige, snelle en goede communicatie; afspraken goed nagekomen. Betrouwbaar. Heel blij dat we met jullie in zee zijn gegaan hiervoor!

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wij zijn ook heel blij dat u ons het vertrouwen heeft gegeven om met onze organisatie in zee te gaan. ank voor uw mooie review.

Muller

Uitstekende ervaring. Prettige communicatie, uitvoering conform afspraak. Betrouwbaar. Aan te bevelen dus!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u ons aanbeveelt is een mooi compliment. Dank hiervoor.

De groot

Snelle reactie en een goed eerste contact gehad. Goed gevoel dat we hem in de arm hebben genomen. Oplevering volgens de WBV was oké. Het was het app.van mijn zus en wij hadden er verder geen... Snelle reactie en een goed eerste contact gehad. Goed gevoel dat we hem in de arm hebben genomen. Oplevering volgens de WBV was oké. Het was het app.van mijn zus en wij hadden er verder geen omkijken naar.Kan dit bedrijf aanbevelen.

Nee hoor.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u na het eerste contact er geen omkijken meer naar had en de woningbouwvereniging de oplevering oké vond is hetgeen wat wij graag lezen. Dank hiervoor.

Yvonne Kluijt

Door zorgvuldige communicatie al meteen vertrouwen in het bedrijf en het huis was vervolgens ook heel netjes opgeleverd.

geen verbeterpunten

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u door onze communicatie al meteen vertrouwen heeft gekregen is onze organisatie is een mooi compliment.
Dank voor uw review.