Jean-Paul de Poorter

Prima geholpen door Stefan van Antwerpen en zijn team bij de ontruiming van het huis van mijn ouders. Leuk gesprek en heldere offerte vooraf en een tip-top uitvoering tijdens de afgesproken dagen.... Prima geholpen door Stefan van Antwerpen en zijn team bij de ontruiming van het huis van mijn ouders. Leuk gesprek en heldere offerte vooraf en een tip-top uitvoering tijdens de afgesproken dagen. De woningbouwvereniging was ook heel tevreden over het opleveringsniveau. Met Stefan/Delta kun je rustig zaken doen. Afspraken zijn volledig nagekomen. Zeer prettige ervaring. Aanbevolen!

Geachte heer de Poorter,
Dank voor uw mooie review. Goed om te lezen dat de service vanuit regiomanager Stefan en zijn team u zo goed bevallen zijn.

M Hornstra

Prettige communicatie, betrouwbaar in afspraken

Geachte mevrouw Hornstra,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de communicatie prettig was en dat alle vastgelegde afspraken opgevolgd zijn.
Team Woningontruiming...
Geachte mevrouw Hornstra,

Hennink

Zeer klantgericht en super service goed contact en hele vriendelijke medewerker

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service u zo goed bevallen is.

Fam. De Bruijn

Bijzonder goed! Telefonisch contact was goed en alles werd netjes geregeld!

Geen verbeterpunten

Geachte Familie de Bruijn,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service zo goed bevallen is.

Roel

Na de woningontruiming van een verwaarloosde en vervuilde woning gaf de opzichter van de verhuurder bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over de door Woningontruiming CVS verrichte... Na de woningontruiming van een verwaarloosde en vervuilde woning gaf de opzichter van de verhuurder bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over de door Woningontruiming CVS verrichte werkzaamheden (“er is een klein wonder gebeurd hier”). De woning is leeg en schoon opgeleverd conform de opdracht.

Ga zo door!

Geachte heer,
Wij danken u voor uw mooie review. Zeer fijn om te lezen dat het "kleine wonder" welke wij gecreëerd hebben de verwachtingen heeft overtroffen van zowel u als de woningbouwcorporatie.

Delta ontruiming

Daan en zijn schoonzoon van de regio Delta hebben ons geweldig geholpen!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze wisten gelijk wat we nodig hadden.
Hielden rekening met onze wensen, waren...
Daan en zijn schoonzoon van de regio Delta hebben ons geweldig geholpen!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze wisten gelijk wat we nodig hadden.
Hielden rekening met onze wensen, waren snel en accuraat.
Een dikke pluim voor hen!!
Ik beveel hen ten zeker aan!

Jacqueline Kros

Geen! Enkel lof.

Geachte mevrouw Kros,
Wij danken u voor uw mooie review, voor onze organisatie. Fijn om te lezen dat de geboden service vanuit Regio Delta (Daan en Stefan) u zo goed bevallen is....
Geachte mevrouw Kros,

Paul Joosse

Heel prettig intakegesprek, duidelijke offerte, goede communicatie later per mail en Whatsapp. De ontruiming is onder duidelijke afspraken keurig verlopen.

Geachte meneer Joosse,
Dank voor uw mooie review. Wij stellen deze zeer op prijs. Fijn om te lezen dat de geboden service zo goed bevallen is aan uw adres.
Team Woningontruiming...
Geachte meneer Joosse,

erven Henkes, Lies van Heijst

Vriendelijk, efficiënt, ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Keurig achtergelaten. De foto's waren een kadootje.

nee.

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor de mooie review aan ons adres. Fijn om te lezen dat de woning boven verwachting is opgeleverd aan u.

Bert

Onze complimenten voor de wijze waarop Woningontruiming-Regionaal de ontruiming van ons ouderlijk huis heeft gedaan en ook voor de inzet van de medewerkers en hun klantvriendelijkheid.
Alles is...
Alles is zeer nauwkeurig uitgevoerd en de woning is schoon achtergelaten. Precies zoals bij de intake was toegezegd.
Er zijn bij de ontruiming nog enige persoonlijke zaken gevonden en deze zijn aan ons overhandigd. Dit stellen wij zeer op prijs.

Geachte heer,
Wij danken u voor uw mooie review. Een van onze pijlers in onze organisatiecultuur is dat persoonlijke zaken zoals foto's, juwelen et cetera terug gaan naar de klant, fijn om te lezen dat u deze dan ook ontvangen hebt!

h.maal

In 1 woord een fantastisch bedrijf met begrip voor de situaties, zeer aan te bevelen

Verbeterpunten of tips ?

geen verbeter punten ga zo door

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze geboden service zo goed is bevallen, dat u ons zelfs aanbeveelt, een groter compliment is er niet vinden wij, dank hiervoor!