Mevr. Vooght

Top bedrijf! Van A tot Z de verhuizing van mijn moeder verzorgd. Ze noemen dit de “VIP verhuizing” en dat was ook echt zo. Inpakservice, verhuizing, uitpakservice en zelfs montageservice waarbij... Top bedrijf! Van A tot Z de verhuizing van mijn moeder verzorgd. Ze noemen dit de “VIP verhuizing” en dat was ook echt zo. Inpakservice, verhuizing, uitpakservice en zelfs montageservice waarbij alle lampen, hangplanken en schilderijen weer opgehangen werden. Na de verhuizing is ook de oude woning leeggeruimd en dusdanig netjes gemaakt dat ik de sleutel zo aan de makelaar kan geven. Mijn moeder zag er enorm tegenop maar is erg gelukkig met dit bedrijf! Een Gouden greep!

Ga zo door!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een gouden review. Hartelijk dank hiervoor.

Hennie van der Heijden

Op de ontruiming is niets aantekenen

Verbeterpunten of tips ?

Het versturen van de eindafrekening

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Op uw positieve review is niet aan te tekenen. Hartelijk dank hiervoor.

A.Lelijveld

Vriendelijke samenwerking, vlotte antwoorden op de e-mail, er wordt meegedacht over zo min mogelijk kosten, nette afhandeling. Kortom goed en betrouwbaar.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Fijn om te lezen dat u de samenwerking als vriendelijk heeft ervaren en ons team als goed en betrouwbaar kwalificeert. Dank hiervoor.

Ans

Erg klantvriendelijk en precies naar wens de ontruiming gedaan

Ga zo door.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw positieve review.

Van der helm

Goede contacten

Nvt

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

5 sterren! Dank voor uw review.

Boerman

Goed. Ik was erg tevreden met de service.

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wij zijn zeer tevreden met uw positieve review, 5 sterren. Dank u wel.

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA
Zeer klantvriendelijk, heel netjes gewerkt, discreet en zorgvuldig. Reageert snel op vragen op email.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wat een geweldige complimenten. Dank voor uw review.

Hendrik

Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag... Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag leeggeruimd is. Ik ben zelf op leeftijd en ben blij dat ik deze zware klus kom uitbesteden.

Nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Meer dan 100% tevreden over uw positieve review. Hartelijk dank hiervoor.

R.M. Wareman

Zeer klantgerichte én zeer klantvriendelijk!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Zeer mooie review, 5 sterren. Hartelijk dank hiervoor.

ron slond

Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men... Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men plotseling een woningontruiming moet regelen, TOP !

Verbeterpunten of tips ?

gewoon op dezelfde voet en met dezelfde service doorgaan.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

TOP review. Hartelijk dank hiervoor.