De groot

Snelle reactie en een goed eerste contact gehad. Goed gevoel dat we hem in de arm hebben genomen. Oplevering volgens de WBV was oké. Het was het app.van mijn zus en wij hadden er verder geen... Snelle reactie en een goed eerste contact gehad. Goed gevoel dat we hem in de arm hebben genomen. Oplevering volgens de WBV was oké. Het was het app.van mijn zus en wij hadden er verder geen omkijken naar.Kan dit bedrijf aanbevelen.

Nee hoor.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u na het eerste contact er geen omkijken meer naar had en de woningbouwvereniging de oplevering oké vond is hetgeen wat wij graag lezen. Dank hiervoor.

Yvonne Kluijt

Door zorgvuldige communicatie al meteen vertrouwen in het bedrijf en het huis was vervolgens ook heel netjes opgeleverd.

geen verbeterpunten

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u door onze communicatie al meteen vertrouwen heeft gekregen is onze organisatie is een mooi compliment.
Dank voor uw review.

Anna Gijsbers

We zijn zeer tevreden met de gang van zaken rondom de ontruiming van het appartement in Berg en Dal. Zowel het voorgesprek als de afspraken rondom de ontruiming zelf verliepen plezierig en correct.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u onze dienstverlening plezierig en correct heeft erevaren is een mooie opsteker. Dank hiervoor.

Oikonomia Financiele Zorg

Het is erg fijn samen werken met Mark van den Honert. Is zeer vriendelijk, werkt netjes en komt zijn afspraken na. Mocht een opdracht tegen zitten dan wordt er goed en duidelijk gecommuniceerd en... Het is erg fijn samen werken met Mark van den Honert. Is zeer vriendelijk, werkt netjes en komt zijn afspraken na. Mocht een opdracht tegen zitten dan wordt er goed en duidelijk gecommuniceerd en volgt er altijd een prima oplossing.

Geen verbeterpunten

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Ondanks dat er tegenslag was is het goed te lezen dat wij de situatie voor u goed hebben kunnen oplossen. Dank voor uw positieve review.

Mensink & Stout

Goede communicatie en vlotte reactie.

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een mooie bondige review. Dank hiervoor.

Oswald Knaap

Wat een fijn bedrijf! Van begin ('intake'gesprek en opname spullen) tot eind (bezemschoon opleveren) is alles prima geregeld en prima verlopen. Heel aardige medewerkers die zorgvuldig met mijn... Wat een fijn bedrijf! Van begin ('intake'gesprek en opname spullen) tot eind (bezemschoon opleveren) is alles prima geregeld en prima verlopen. Heel aardige medewerkers die zorgvuldig met mijn spullen omgingen en in een prettige sfeer aan het werk waren. En er was, wat ik totaal niet had verwacht bij een verhuizing, tijd voor een moment van persoonlijke aandacht, omdat de verhuizing ook een emotionele kant voor me had.
Afronding super, ik ben 100% tevreden!!!

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten wat mij betreft.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een 100% mooie review. Heel hartelijk dank hiervoor.

Anneke

Woningontruining Regionaal levert geweldige service vanaf het begin tot het eind. Communicatie is prettig en snel. De woning zag er na de ontruiming schoon en netjes uit. Op advies van de notaris... Woningontruining Regionaal levert geweldige service vanaf het begin tot het eind. Communicatie is prettig en snel. De woning zag er na de ontruiming schoon en netjes uit. Op advies van de notaris dit bedrijf ingeschakeld. Kan het iedereen aanraden.

Niks

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat wij door u worden aanbevolen waarderen erg. Dank hiervoor.

Van Heesen

Uitstekend. Goed contact en heldere afspraken. Twee keer gebruik van gemaakt en de huizen werden perfect opgeleverd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u al twee keer van ons gebruik heeft gemaakt en wederom tevreden bent is een groot compliment.

Bouwhuis

Een grote woning, hebben we bij jullie laten leegruimen, na de verhuizing met erg veel achtergelaten spullen.
Dit is zo super gedaan! Alles keurig schoongemaakt erna. Eigenlijk kon ik er zo weer intrekken!!! Onze complimenten voor jullie team. Zeker een aanrader voor wie dit niet zelf kan. Dank jullie wel.
Groeten Eric en Heidi Bouwhuis

Verbeterpunten of tips ?

Zag er perfect uit, foto ' s nadien zelfs gekregen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Heel graag gedaan en dat u met het uiteindelijke resultaat content bent is een groot compliment. Dank voor uw review.

D. Verbrugh

Goede communicatie per mail en telefoon. Werkzaamheden zijn netjes en zorgvuldig uitgevoerd

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service en communicatie zo goed bevallen zijn.
Groet,