Piet Vader

Ik ben zeer tevreden over de ontruiming van mijn woning. Van harte aanbevolen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling.

de Vries

Fijne communicatie in een toch wel verdrietige tijd. Kon ook op korte termijn gebeuren. Voor een redelijke prijs.

gewoon zo doorgaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u ondanks de verdrietige tijd onze communicatie als positief heeft ervaren is voor ons een fijn compliment. Dank hiervoor.

Hans Dekkers

Perfect! Zelden mensen meegemaakt die zo hard en zo netjes werken

Gewoon zo doorgaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie compliment. We zullen het doorgeven aan het team.

Otter

Goede en duidelijke afspraken over de ontruiming. Prima team, vriendelijke en vakkundige teamleider. Duidelijke offerte.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

U complimenten zijn voor ons een bevestiging dat onze dienstverlening van A tot Z goed is verlopen. Dank hiervoor.

Van Es

Goede afspraken, netjes uitgevoerd en geen verrassingen achteraf.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Verassingen achteraf geven vaak discussie en wordt voorkomen door een heldere offerte en communicatie. Dank voor uw mooie review.

Han van Duren

Zeer correct, accuraat en klantvriendelijk.
Zeer correct, accuraat en klantvriendelijk.
We hadden een prettig en persoonlijk gesprek mbt. het tot stand komen van de offerte. Er was goede communicatie rond de afhandeling van de ontruiming. Er werd erg netjes gewerkt, afspraken werden volledig nagekomen en alles werd stipt op tijd uitgevoerd. Een net en betrouwbaar bedrijf.

Nvt.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Als wij het predicaat betrouwbaar van een klant ontvangen, dan is onze dienstverlening goed verlopen. Dank voor uw positieve review.

Niek

Op advies hebben we CVS benaderd voor de ontruiming van de woning van een vriend ons. Hoe soepel kan zoiets verlopen, na een initiële opname ontvingen we en offerte. Het geheel van de ontruiming is... Op advies hebben we CVS benaderd voor de ontruiming van de woning van een vriend ons. Hoe soepel kan zoiets verlopen, na een initiële opname ontvingen we en offerte. Het geheel van de ontruiming is conform afspraken verlopen en op tijd! Mocht het nog een keer voorkomen dan raad ik CVS ten zeerste aan!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Mond op mond reclame is de beste reclame die je kan krijgen. Dat wij dit bij u ook hebben kunnen waarmaken is een mooi compliment. Dank hiervoor.

M.van Mil

Mooie offerte na op internet de aanvraag te hebben ingediend. Keurige afspraken , nadien nog contact gehad en dat was correct nagekomen . Op de dag van de ontruiming waren ze keurig op tijd, nette... Mooie offerte na op internet de aanvraag te hebben ingediend. Keurige afspraken , nadien nog contact gehad en dat was correct nagekomen . Op de dag van de ontruiming waren ze keurig op tijd, nette jongens en super achtergelaten.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Super mooi review. Dank hiervoor.

J.Kwakernaat.

Zeer prettige ervaring met bedrijf en medewerkers.
Correct in afspraak en handelen. Resultaat ontruiming 9.5

bij ons geen!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Positief "correcte" review, hartelijk dank hiervoor.

R. Meester

Recent twee keer een opdracht uitgevoerd. Uitstekend gedaan. Goede afspraken , zorgvuldigmet alle privé-zaken omgegaan. Rekening gehouden met omgeving, heel goed afgewerkt.

Geen opmerkingen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Goed te lezen dat bij de uitvoering rekening is gehouden met de omgeving en dat met privé-zaken zorgvuldig is omgegaan. Dank voor deze mooie review.