Ed

Vanaf de offerte afspraak tot de ontruiming alles goed verlopen en volgens afspraak
Zeer nette medewerkers
Snelle afhandeling

Geachte heer Pepermans,
Dank voor uw mooie review! Wij zullen de complimenten delen onder ons team.

G. Veenbrink

Contact gezocht omdat Woningontruimi g Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek verliepen prettig met transparante afspraken, goed samengevat op... Contact gezocht omdat Woningontruimi g Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek verliepen prettig met transparante afspraken, goed samengevat op de offerte. Mijn keuze was snel gemaakt was. Op de dag van de ontruiming werd ik blij verrast. Binnen 6 uur was de klus geklaard en naar volle tevredenheid. Samengevat: beloftes werden 100% nagekomen de afhandeling professioneel verricht door een klantvriendelijk team. Ik dank jullie wel om mij volledig te ontzorgen.

Verbeterpunten of tips ?

Ja, het huidige topniveau continueren

Beste heer Veenbrink,
Beste heer Veenbrink,
Dank u wel voor uw prachtige review, we stoppen veel tijd in het optimaliseren van onze website, fijn om te lezen dat u dit als zo goed en professioneel hebt ervaren. We zullen de complimenten overbrengen aan onze collega's.

Maaike

Heel vriendelijke mensen, vanaf een snelle eerste afspraak nog dezelfde dag tot telefoontjes en mailtjes. Ontzorgen is het goede woord, en ook transparant qua afspraken, fotos, en de filmpjes over... Heel vriendelijke mensen, vanaf een snelle eerste afspraak nog dezelfde dag tot telefoontjes en mailtjes. Ontzorgen is het goede woord, en ook transparant qua afspraken, fotos, en de filmpjes over de hantering van de spullen.

niet dat ik weet

Geachte mevrouw Janssen,
Dank voor uw mooie review. Snelheid en transparantie staan bij onze organisatie hoog in het vaandel, fijn om te lezen dat u dit tevens onderschrijft....
Geachte mevrouw Janssen,

Ron de Regt

We zijn zeer tevreden over de aanpak door woningontruiming regionaal (CVS B.V.) vanaf het offerteverzoek, het bezoek voor het opmaken van de offerte tot en met de keurig verzorgde woningontruiming... We zijn zeer tevreden over de aanpak door woningontruiming regionaal (CVS B.V.) vanaf het offerteverzoek, het bezoek voor het opmaken van de offerte tot en met de keurig verzorgde woningontruiming tegen een nette prijs.

Geachte heer de Regt,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u onze service vanuit Regio CVS als zo goed ervaren heeft.

Koot-Luijben

Een heel klantvriendelijk bedrijf, denken met je mee en helder en duidelijk in de afspraken. voelde me ontzorgd wat een hele last van mijn schouder haalde. Ik zou het iedereen aanraden dat scheelt... Een heel klantvriendelijk bedrijf, denken met je mee en helder en duidelijk in de afspraken. voelde me ontzorgd wat een hele last van mijn schouder haalde. Ik zou het iedereen aanraden dat scheelt zoveel stress.

Verbeterpunten of tips ?

nee, ik zou zeggen ga zo door

Geachte heer Koot,
Geachte heer Koot,
Dank voor uw mooie review. Zeer fijn om te lezen dat u zo ontzorgd bent door onze organisatie. Het was een flinke klus maar de woning is naar alle tevredenheid opgeleverd en u kan dit hoofdstuk afsluiten.

Vries De Henk

Bijzonder tevreden, vooraf duidelijke afspraken gemaakt en zijn allen nagekomen. Op de dag van ontruiming zelf nog een aantal aanpassingen maar dit was geen probleem, dus helemaal tevreden

Nvt

Geachte heer de Vries,
Dank voor uw mooie review. Flexibiliteit is een van onze kwaliteiten omdat wij u volledig willen ontzorgen. Zeer fijn om te lezen dat u dit omschrijft....
Geachte heer de Vries,

Pascal

Mijn ervaring was erg goed! Rogier reageerde snel, regelde veel en dacht mee/gaf tips. De ontruiming was in een dag achter de rug, inclusief tapijt/zeil verwijderen. Wij zijn erg tevreden. Zelf... Mijn ervaring was erg goed! Rogier reageerde snel, regelde veel en dacht mee/gaf tips. De ontruiming was in een dag achter de rug, inclusief tapijt/zeil verwijderen. Wij zijn erg tevreden. Zelf hadden we lang vrij moeten nemen.

Geen!

Geachte heer van Ede,
Geachte heer van Ede,
Dank voor uw mooie review. We zullen de complimenten delen bij Rogier Breugem (Regio CVS) en het team welke bij u aan de slag is geweest. Zeer fijn om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over onze dienstverlening.

L. ten Hout

Prima contact en snelle reacties bij berichtgeving/mailtjes/telefoontjes.
Prima contact en snelle reacties bij berichtgeving/mailtjes/telefoontjes.
Bij ontruiming keurig op tijd aanwezig en er is gewerkt conform de gemaakte afspraken. Bij eindoplevering aan de woningbouwvereniging is vastgesteld, dat de woning netjes en schoon is opgeleverd. Zeer tevreden.

Verbeterpunten of tips ?

Containerbedrijf met container voor afvoer materialen kwam ruim te laat aan. Deze had/zou eerder moeten komen. Nu ruim 1 1/2 uur te laat. Werkzaamheden hadden dus eerder afgerond kunnen zijn.

Geachte mevrouw ten Hout,
Geachte mevrouw ten Hout,
Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkzaamheden. Wij delen de mening dat het nog efficiënter had kunnen verlopen, als de container er eerder (zoals normaal) had geweest. Wij hebben dit tevens gedeeld bij onze accountmanager van dienst. Dank voor de feedback.

Eveline Kluivers

Netjes op tijd, alles goed verzorgd en met respect, jongens werken snel dus zeker aanrader.

Geachte mevrouw Kluivers,
Dank voor uw mooie review. Wij zullen de complimenten delen onder onze collega's welke bij u aan de slag zijn geweest.

M v P

Volgens afspraak waren de heren op tijd aanwezig, stelden zich netjes voor en namen met ons door wat er van hen verwacht. Met respect voor de meubels werd het ingeladen, en hadden de nodige... Volgens afspraak waren de heren op tijd aanwezig, stelden zich netjes voor en namen met ons door wat er van hen verwacht. Met respect voor de meubels werd het ingeladen, en hadden de nodige hulpmiddelen bij zich om alles keurig te voeren. Ik kan niet anders zeggen dat het een zeer prettige ervaring was en zeker als nodig is dit bedrijf weer in te schakelen. Heren, bedankt voor alles!

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou zeggen, wat goed is, is goed en ga zo door

Geachte mevrouw van Polanen,
Geachte mevrouw van Polanen,
Dank voor uw mooie review. Zeer fijn om te lezen dat u onze collega's met respect om ziet gaan met de inboedel, welke voor u een emotionele waarde vertegenwoordigt, dit vinden wij zeer belangrijk.