EdG

Van het begin tot het eind is alles keurig verlopen! Ik ben onder de indruk van de snelheid van het ontruimen. Daarnaast is alles keurig achtergelaten. De lift ook even stofzuigen was voor de... Van het begin tot het eind is alles keurig verlopen! Ik ben onder de indruk van de snelheid van het ontruimen. Daarnaast is alles keurig achtergelaten. De lift ook even stofzuigen was voor de uitvoerder vanzelfsprekend. Evenals het vuil oprapen wat buiten voor de centrale toegangsdeur lag. Al met al zeer tevreden!

Nee

maal

Harry, ontruiming is perfect verlopen zelfs de woningbouw had geen op en aanmerkingen.
toen het huis leeg aangetroffen werd was het even slikken, maar werd goed opgevangen

Verbeterpunten of tips ?

ik zou geen verbeter punten weten

Jan Schmidt

De contacten met de heer Breugem van CvS liepen uitstekend en de afspraken zijn steeds op tijd nagekomen. De ontruiming van de woning is efficiënt en keurig uitgevoerd precies op tijd en volgens de... De contacten met de heer Breugem van CvS liepen uitstekend en de afspraken zijn steeds op tijd nagekomen. De ontruiming van de woning is efficiënt en keurig uitgevoerd precies op tijd en volgens de offerte. De communicatie met de werknemers die de ontruiming uitvoerden verliep prima.
Het feit dat de werknemers van CvS onder leiding van Rogier Breugem zelf de woning op een zondag hebben opgeknapt, toen de schilder die was ingehuurd verstek moest laten gaan, heb ik zeer gewaardeerd.

Geen.

Marcel

Van begin tot eind prettige samenwerking. Bij de ontruiming zelf werd er heel goed omgegaan met de gevoeligheid die speelt rondom het leegmaken van een huis van een recent overleden dierbare.... Van begin tot eind prettige samenwerking. Bij de ontruiming zelf werd er heel goed omgegaan met de gevoeligheid die speelt rondom het leegmaken van een huis van een recent overleden dierbare. Complimenten aan Mark en zoals ze het zelf noemden dreamteam. Ook financieel alles netjes begroot en conform verwachting afgerekend.

Camlott

Vriendelijke mensen. Betrouwbaar. Werken snel en deskundig. Resultaat verbluffend.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Verbluffend mooie review. Namens ons team dank hiervoor.

Rooth

Wij zijn zeer tevreden met de werkuitvoering van dit bedrijf.zeer vriendelijk tijdens de offerte en de uitvoering.zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw mond op mond reclame stellen we zeer op prijs.
Hartelijk dank voor uw review.

P. Spijker

Peter
03-03-22
Peter
03-03-22
CVS Woningontruiming een bedrijf dat waarmaakt wat ze toezeggen. Inmiddels voor de tweede keer gebruik van gemaakt in korte tijd. Medewerkers die correct, netjes en hardwerken, geweldig. Chapeau.
Werkelijk een bedrijf dat ‘HET’ waarmaakt tot in de puntjes.
Ook de financiële afhandeling is meer dan vertrouwd.

Verbeterpunten of tips ?

Een belangrijke tip; een cliché!!
Vooral zo doorgaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u voor de tweede keer gebruik maakt van onze diensten zegt al genoeg. Dank voor uw mooie review.

Anton

CVS Woningontruiming. Geweldig bedrijf dat met weinig woorden precies weet wat de klant nodig heeft. Professioneel, komen afspraken na, ontzorgt volledig, je kunt alles aan ze overlaten. Voor de... CVS Woningontruiming. Geweldig bedrijf dat met weinig woorden precies weet wat de klant nodig heeft. Professioneel, komen afspraken na, ontzorgt volledig, je kunt alles aan ze overlaten. Voor de tweede keer ingeschakeld, nu voor een spoedontruiming van een verpleeghuis. Eén telefoontje en het was geregeld, en perfect afgehandeld. Erg blij dat ik ze heb gevraagd, na een sterfgeval wil je niets liever dan dat iemand zoiets van je overneemt. Absolute aanrader!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw mooie review is ook een aanrader. Dank hiervoor.

G.J.Oudshoorn

De communicatie was goed en zeer prettig. De verhuizing en leegruiming verliep zeer prettig en is goed uitgevoerd! Pluim voor de harde werkers!

Verbeterpunten of tips ?

Misschien als alles gedaan is even contact opnemen met de opdrachtgever zodat deze het resultaat kan beoordelen voordat iedereen weer weg is.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw positieve review. Uw verbeterpunt nemen wij zeker ter harte en zullen we binnen ons team bespreken.

G. van der Feltz

Ik ben uitermate tevreden met de werkwijze en het nakomen van de afspraken zoals vermeld in de offerte. Er is opvallend goed geluisterd naar mijn wensen en situatie.
Sterk aanbevolen!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling.