h.maal

In 1 woord een fantastisch bedrijf met begrip voor de situaties, zeer aan te bevelen

Verbeterpunten of tips ?

geen verbeter punten ga zo door

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat onze geboden service zo goed is bevallen, dat u ons zelfs aanbeveelt, een groter compliment is er niet vinden wij, dank hiervoor!

Jos Koper

Ervaring ontruiming appartement in één woord UITSTEKEND!! en dat zeg ik in hoofdletters. Voorafgaand op locatie een duidelijke offerte gekregen. Het bedrijf ‘C.V.S. woningontruiming’ is goed... Ervaring ontruiming appartement in één woord UITSTEKEND!! en dat zeg ik in hoofdletters. Voorafgaand op locatie een duidelijke offerte gekregen. Het bedrijf ‘C.V.S. woningontruiming’ is goed bereikbaar en reageert zéér snel. Ook belangrijk, ze denken oprecht met u mee en werken erg netjes. Positieve reviews spreken boekdelen!

Verbeterpunten of tips ?

Zou het echt niet weten 👍

Geachte heer Koper,
Geachte heer Koper,
Dank voor uw mooie review aan onze organisatie en in het speciaal aan Regio CVS. Fijn om te lezen dat onze offerte allereerst zo duidelijk is bevonden door u. Wij doen iedere dag keihard ons best onze service op een zo hoog als mogelijk niveau te houden, dit is terug te vinden in de mooie reviews, waaronder die van u, dank hiervoor.

Erven Henkes

Vriendelijk, duidelijke afspraken, efficiënt in werkwijze, alles conform offerte, foto's van wat er gedaan is. Schoon achtergelaten. Beter en prettiger dan ik bedacht had. Een zeer ondersteunende... Vriendelijk, duidelijke afspraken, efficiënt in werkwijze, alles conform offerte, foto's van wat er gedaan is. Schoon achtergelaten. Beter en prettiger dan ik bedacht had. Een zeer ondersteunende dienst.

Nee

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review aan ons adres. Zeer fijn om te lezen dat onze geboden service u boven verwachting heeft overtroffen, een groter compliment is niet mogelijk, dank hiervoor.

Suzette Wyers

Levert zorgvuldig en betrouwbaar maatwerk. Denken in oplossingen. Klant staat daadwerkelijk centraal.

Blijf wie je bent

Geachte mevrouw Wyers,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de geboden service u zo goed bevallen is.

Verhaagen

Bijzonder efficient, rustig , correct en aangenaam in de omgang

zo houden

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn dat onze uniforme manier van communicatie zo goed bevallen is bij u.

Heleen

Al vaker met regionaal samengewerkt. Ook deze keer weer buitengewoon prettig. Weten voor alles wel een oplossing. Prijs/kwaliteit is goed. Personeel is correct , behulpzaam en meelevend.

Kan niks bedenken

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor deze review. Goed te lezen dat u ook deze keer weer als vanouds bent geholpen.

Ronald

Via een vriend voor dit bedrijf gekozen. Deze had al zeer goede ervaringen opgedaan. Vanaf het eerste telefoontje tot dat het huis leeggeruimd was is alles volgens afspraak verlopen. Personeel erg... Via een vriend voor dit bedrijf gekozen. Deze had al zeer goede ervaringen opgedaan. Vanaf het eerste telefoontje tot dat het huis leeggeruimd was is alles volgens afspraak verlopen. Personeel erg vriendelijk en kundig.

Nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Mond op mond reclame is altijd de mooiste aanbeveling . Uw complimenten zal ik overbrengen aan het personeel. Dank voor uw review.

Woningontruiming-Regionaal

Wij hebben het huis van onze zus laten leeg ruimen bij dit bedrijf. We zijn zeer tevreden op de manier waarop dit is gebeurd, vooral omdat het voor ons nogal een emotioneel gebeuren was. We kregen... Wij hebben het huis van onze zus laten leeg ruimen bij dit bedrijf. We zijn zeer tevreden op de manier waarop dit is gebeurd, vooral omdat het voor ons nogal een emotioneel gebeuren was. We kregen een compliment van de woningcorporatie, dat het er keurig uit zag. We kunnen het iedereen aanbevelen.

Verbeterpunten of tips ?

Zeer klantvriendelijk en invoelend.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw aanbeveling en uw compliment hoe alles is verlopen.

Nicole Bakker

Afspraken worden nagekomen, prettig contact en prima afhandeling. wat er wordt toegezegd, wordt ook nagekomen

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw review is een mooi compliment over hoe onze afspraken zijn nagekomen.
Dank hiervoor.

Landman Scheijde

Netjes en zorgvuldig

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw zorgvuldige review.