7.6/10
7.4/10
7.4/10

Carin

Heel goed maandag een afspraak gemaakt via de telefoon en dinsdagmorgen was er een monteur geweest .

Eindhoven

Verbeterpunten of tips?

Via de website die er goed en betrouwbaar uitzag een afspraak gemaakt. In de bevestigingsmail staat dat klant wordt gebeld dat de afspraak goed is binnengekomen
...dit is niet gebeurd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Klantenservice gaf aan dat monteur zou komen tussen 1100-1600.
Vrij genomen van werk met moeite.
Rond 15:05 gebeld naar klantenservice..dame zei dat de opdrachten zijn...
Klantenservice gaf aan dat monteur zou komen tussen 1100-1600.
Vrij genomen van werk met moeite.
Rond 15:05 gebeld naar klantenservice..dame zei dat de opdrachten zijn uitgelopen..monteur heeft aan haar toegezegd er uiterlijk 15:45 er te zijn. Om 1600 weer gebeld geen monteur langsgeweest..dame nam mij niet serieus..leidinggevende komt over als een onbekwaam jong persoon die de klant zsm probeert af te wimpelen. Wordt niet geluisterd en komt ook niet met een oplossing behalve dat hij nog later kan komen opdagen!! Belachelijke klantenservice! Uiteindelijk gezegd dat ik bij een ander witgoedcentrale m'n reparatie zal laten uitvoeren. Vreselijke slechte service!! Inmiddels door een ander witgoedbedrijf binnen 48 uur geholpen en netjes gebeld met terugbel evaluatie.

Verbeterpunten of tips?

Luisteren naar de klant en wat empathie opbrengen zou niet verkeerd zijn. En spreek een klant niet tegen.People skills training is hier binnen t bedrijf zeker een must.

Beste anoniem,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen zoals u had verwacht. Wij nemen uw feedback mee in de beoordeling naar de partner.
Fijn dat u witgoed...
Beste anoniem,
Fijn dat u witgoed probleem toch is verholpen.

Slecht.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slecht omdat ik een half uur reparatie heb moeten betalen terwijl er géén reparatie uitgevoerd is. Dit ligt niet aan de monteur maar aan Witgoed.website.

Sittard

Verbeterpunten of tips?

Als er géén reparatie plaatsvindt, laat deze dan ook niet betalen. Zeer klantonvriendelijk!

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het niet zo is gelopen als u had verwacht. Soms komt de monteur inderdaad tot een (snelle) conclusie dat het geen zin heeft om het apparaat te maken. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wel onderdeel van het risico dat u loopt als u een monteur laat komen.
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in reparatie, maar moeten ook zo eerlijk zijn om te onderkennen als het geen zin heeft/het niet mogelijk is om een apparaat te maken.
Wij begrijpen hierin uw probleem, maar kunnen helaas niets verder voor u betekenen.
Amber van witgoed.website

De dienstverlening van de witgoed service kan beter. De vervolgafspraken zijn niet nagekomen. Dit betreft het leveren van de wasmachine. Na twee weken heeft witgoed service voorstel gedaan tot... De dienstverlening van de witgoed service kan beter. De vervolgafspraken zijn niet nagekomen. Dit betreft het leveren van de wasmachine. Na twee weken heeft witgoed service voorstel gedaan tot terugbetaling van de aanbetaling.Klant wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De dienstverlening van de monteur op de locatie is goed. De vervolgafspraken zijn niet nagekomen. Dit betreft het leveren van de wasmachine.

Den Haag

Verbeterpunten of tips?

Communicatie naar de klant.

Beste meneer,
Beste meneer,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Inmiddels heb ik contact met uw en de monteur gehad. Er was helaas sprake van slechte communicatie. Vervelend dat het zo is gelopen, maar binnenkort staat het geld op uw rekening. Fijn dat het ondanks alles is opgelost.

Lydia

De website was helder ,maar de afspraak was niet goed doorgekomen.
Mijn telefoonnummer en adres waren niet zichtbaar voor de monteur,dus konden ze ons niet terugbellen
om de afspraak te...
De website was helder ,maar de afspraak was niet goed doorgekomen.
om de afspraak te bevestigen.
Ik heb geen privemail dus de afspraak ging niet door omdat ze me niet konden bereiken.

wij kregen goed advies

Oranjedorp

Verbeterpunten of tips?

zorg dat de afspraak die je maakt ook goed doorkomt bij de desbetreffende monteur , ons adres en telefoonnummer
was voor hun niet zichtbaar
De website werkte dus niet goed.

Voldoende informatie. Duidelijk over de voorrijkosten, diagnose en halfuur reparatie!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Top! Na een eerste diagnose pleegde hij even ruggespraak en kwam snel tot een conclusie.

Waddinxveen

Blijf zo doorgaan!

Harald van Dongen

De wedsite zag er prima uit en gaf mij het gevoel dat ik goed zat voor de reparatie van mijn vaatwasser

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke man en gaf mij zeker het gevoel dat hij wist waar hij over sprak. Hij heeft de vaatwasser netjes losgekoppeld en na de reparatie weer kundig aangesloten.

Harmelen

Verbeterpunten of tips?

De manier waarop ik geholpen ben heeft mij zeer tevreden gesteld. De vaatwasser doet het weer uitstekend.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nadat ik online een afspraak gemaakt had werd ik gebeld de monteur kon direct komen. TOP!
Helaas kon mij vaatwasser niet gerepareerd worden maar hebben we de vlg dag direct een ander uitgezocht bij Witgoed.

Alkmaar

Via internet in contact gekomen met Witgoed.website. Zag er betrouwbaar uit.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nette monteur, had snel in de gaten hoe mijn wasdroger gerepareerd kon worden. goede uitleg

Bovenkarspel

Ivan Lopez Maas

Na dat het werd geconstanteerd dat de pomp van mijn wasmachine kapot zou zijn, is er een nieuwe besteld. Hiervoor een nieuwe pomp besteld en een aanbetaling van €100 gedaan. Dit heeft zeker drie... Na dat het werd geconstanteerd dat de pomp van mijn wasmachine kapot zou zijn, is er een nieuwe besteld. Hiervoor een nieuwe pomp besteld en een aanbetaling van €100 gedaan. Dit heeft zeker drie weken geduurt voordat, na twee keer bellen!! iemand langs kon komen om deze te platsen. Dit bleek echter niet het probleem te zijn. De wasmachine bleek na nader kijken niet meer repareerbaar. De ouwe pomp werd teruggezet en mij werd verteld dat ik alleen voor de kosten van de diagnose zou moeten betalen. Of ten wel ik zou de resterende €31 terug gestort krijgen. Nou drie maanden!!!!! later, na vele keren gebeld te hebben. En wat emails te hebben verstuurd heb ik nog steeds geen geld terug gestort. Zo ga je niet met je klanten om!!

Beste Ivan,
Beste Ivan,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het heel erg vervelend dat het op deze manier is gelopen. Inmiddels hebben we contact gehad via de mail en hebben we voorgesteld om de resterende 31 euro te vergoeden. Helaas heb ik hier nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Verder kan ik melden dat we in deze gemeente met een andere monteur zijn gaan werken. Wij verwachten dat deze klacht niet meer voorkomt.