Ivan Lopez Maas

Na dat het werd geconstanteerd dat de pomp van mijn wasmachine kapot zou zijn, is er een nieuwe besteld. Hiervoor een nieuwe pomp besteld en een aanbetaling van €100 gedaan. Dit heeft zeker drie weken geduurt voordat, na twee keer bellen!! iemand langs kon komen om deze te platsen. Dit bleek echter niet het probleem te zijn. De wasmachine bleek na nader kijken niet meer repareerbaar. De ouwe pomp werd teruggezet en mij werd verteld dat ik alleen voor de kosten van de diagnose zou moeten betalen. Of ten wel ik zou de resterende €31 terug gestort krijgen. Nou drie maanden!!!!! later, na vele keren gebeld te hebben. En wat emails te hebben verstuurd heb ik nog steeds geen geld terug gestort. Zo ga je niet met je klanten om!!

Reactie Witgoed.website:

Beste Ivan,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het heel erg vervelend dat het op deze manier is gelopen. Inmiddels hebben we contact gehad via de mail en hebben we voorgesteld om de resterende 31 euro te vergoeden. Helaas heb ik hier nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Verder kan ik melden dat we in deze gemeente met een andere monteur zijn gaan werken. Wij verwachten dat deze klacht niet meer voorkomt.
Amber van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: