Via de website die er goed en betrouwbaar uitzag een afspraak gemaakt. In de bevestigingsmail staat dat klant wordt gebeld dat de afspraak goed is binnengekomen
...dit is niet gebeurd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Klantenservice gaf aan dat monteur zou komen tussen 1100-1600.
Vrij genomen van werk met moeite.
Rond 15:05 gebeld naar klantenservice..dame zei dat de opdrachten zijn uitgelopen..monteur heeft aan haar toegezegd er uiterlijk 15:45 er te zijn. Om 1600 weer gebeld geen monteur langsgeweest..dame nam mij niet serieus..leidinggevende komt over als een onbekwaam jong persoon die de klant zsm probeert af te wimpelen. Wordt niet geluisterd en komt ook niet met een oplossing behalve dat hij nog later kan komen opdagen!! Belachelijke klantenservice! Uiteindelijk gezegd dat ik bij een ander witgoedcentrale m'n reparatie zal laten uitvoeren. Vreselijke slechte service!! Inmiddels door een ander witgoedbedrijf binnen 48 uur geholpen en netjes gebeld met terugbel evaluatie.

Verbeterpunten of tips?

Luisteren naar de klant en wat empathie opbrengen zou niet verkeerd zijn. En spreek een klant niet tegen.People skills training is hier binnen t bedrijf zeker een must.

Reactie Witgoed.website:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen zoals u had verwacht. Wij nemen uw feedback mee in de beoordeling naar de partner.
Fijn dat u witgoed probleem toch is verholpen.
Amber van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: