7.6/10
7.4/10
7.4/10

Eenvoudig

Hoe was je ervaring met de monteur?

Geen ervaring want monteur is nooit langs geweest en heeft ook nooit contact opgenomen om afspraak te bevestigen of andere te maken

Nooit

Gewoon reageren

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur kwam niet opdagen

Niet in Den Haag

Verbeterpunten of tips?

Beter afstemmen met de eindklant

Beste Heer/Dame ,
Bedankt voor uw feedback.
Lewis, Witgoed.website

De communicatie en opvolgen van afspraken zijn niet nagekomen met de onderaannemer, uitvoerder van de opdracht. Witgoed Service is op de hoogte gesteld m.b.t. teruggave van 130 euro (=aanbetaling).... De communicatie en opvolgen van afspraken zijn niet nagekomen met de onderaannemer, uitvoerder van de opdracht. Witgoed Service is op de hoogte gesteld m.b.t. teruggave van 130 euro (=aanbetaling). Inmiddels is het termijn van dertig dagen verstreken sinds de melding op 20 maart jl..

Dit betreft de aanbetaling van een wasmachine, die door vriesco service niet geleverd kon worden. De klant wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling en kan geen telefonisch contact opnemen met witgoed service. Na wat speurwerk ben ik er achtergekomen dat dit een bekend oplichtingsconstructie is. Het TROS programma Radar is op de hoogte van deze constructie.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur heeft incorrecte adviezen uitgebracht en de link naar betaalautomaat is bekend bij TROS programma Radar.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Den Haag, de monteur komt uit de omgeving Haarlem/Amsterdam.

Verbeterpunten of tips?

Betrouwbaarder onderaannemers naar klanten sturen.

Beste ,
Beste ,
Allereerst onze excuses voor deze vervelende ervaring en bedankt voor uw feedback. We hebben onze samenwerking met dit bedrijf onderzocht en deze inmiddels beëindigd. We vertrouwen erop hiermee problemen in de toekomst voldoende te omzeilen.
Lewis, Witgoed.website

Kelly

Mijn ervaring met witgoed.website was top. Een afspraak online in kunnen plannen om vervolgens deze telefonisch te bevestigen. Het ging allemaal super snel en de service was uitstekend.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Mijn ervaring met de monteur was ook goed. Een gezellige man die wist wat hij deed.

Amsterdam

Verbeterpunten of tips?

Hij kwam een half uur eerder dan de planning was, waren al mijn huisgenoten niet heel blij mee op zaterdagochtend. Maar dit is een kleine tip, of ze dan voortaan kunnen bellen als ze van plan eerder... Hij kwam een half uur eerder dan de planning was, waren al mijn huisgenoten niet heel blij mee op zaterdagochtend. Maar dit is een kleine tip, of ze dan voortaan kunnen bellen als ze van plan eerder langs te komen.

Krystle

Peter super bedankt voor zojuist! Ik bel je voor de eerste keer dat mijn wasmachine hotpoint ariston niet wil starten en door alleen het kinderslot uit te zetten was het alweer opgelost! Normaal... Peter super bedankt voor zojuist! Ik bel je voor de eerste keer dat mijn wasmachine hotpoint ariston niet wil starten en door alleen het kinderslot uit te zetten was het alweer opgelost! Normaal gesproken wordt er niet door gevraagd en komt de monteur gewoon langs waardoor je gelijk op kosten zit. Ik zal jullie zeker bellen in de toekomst als ik weer problemen heb met mijn witgoed!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Super vriendelijk aan de telefoon en hoog expert level!

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Niet want is opgelost over deen telefoon.

Anne Schaap

In de eerste instantie goed, omdat ik dacht dat er geen voorrijkosten berekend werden dat het repareren 69,00 euro kost voor het 1e half uur, excl. nieuwe onderdelen, vandaar dat ik enorm schrok... In de eerste instantie goed, omdat ik dacht dat er geen voorrijkosten berekend werden dat het repareren 69,00 euro kost voor het 1e half uur, excl. nieuwe onderdelen, vandaar dat ik enorm schrok toen ik 70 00 euro moest betalen voor in principe alleen voorrij kosten, er is niets uit elkaar gehaald

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur is nog geen 5 min binnen geweest, ik vertelde dat de vaatwasser geen water gaf, even aangezet en hij zei meteen dat de printplaat kapot is, en dat het de moeite niet is hem te laten maken,... Monteur is nog geen 5 min binnen geweest, ik vertelde dat de vaatwasser geen water gaf, even aangezet en hij zei meteen dat de printplaat kapot is, en dat het de moeite niet is hem te laten maken, want Samsung vaatwassers zijn slecht, gaan 5 jaar mee, deze is nu 3.5 jaar oud, en wordt 2x in de week gebruikt, konden wel een nieuwe Siemens bestellen bij hun en kregen we de 70,00 euro die we moesten betalen terug, apparaat gaat ons wel 850,00 euro kosten. Heb echt spijt dat ik gebeld heb, dacht op 1e paasdag dan is hij meteen gemaakt, maar heb op 2e paasdag een aantal keren moeten bellen, om te vragen wanneer ze nu kwamen, en dan ook nog eens 70 euro lichter binnen 5 min. ik voel me zwaar in de maling genomen. 70,00 euro incl reparatie, was alleen maar een diagnose, en dan nog niet eens daadwerkelijk geconstateerd

Rotterdam/Ommoord

Eerlijk duurt het langst

Anja Janssen-Verheggen

Uitstekend duidelijk en eenvoudig voor het maken van een afspraak.

snel vakkundig en vriendelijk

Eindhoven

Charmaine Andre

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was erg vriendelijk. Hij heeft de wasmachine snel gemaakt en hrt was niet duur.. Omdat het een oude was machine is, gaf hij advies voor als de pomp in de toekomst stuk gaat. Ik zal het... De monteur was erg vriendelijk. Hij heeft de wasmachine snel gemaakt en hrt was niet duur.. Omdat het een oude was machine is, gaf hij advies voor als de pomp in de toekomst stuk gaat. Ik zal het bedrijf in de toekomst zeker weer inschakelen.

Leeuwarden

Schaekens

Website is duidelijk,snel en o.k ik kreeg snel bericht dat bepaalde monteur kontakt me mij op zou nemen.dus afwachten,thuisblijven etc.Op gewenste dag wachten ,wachten....geen bericht. Na 19.00 zelf... Website is duidelijk,snel en o.k ik kreeg snel bericht dat bepaalde monteur kontakt me mij op zou nemen.dus afwachten,thuisblijven etc.Op gewenste dag wachten ,wachten....geen bericht. Na 19.00 zelf gebeld. betreffende monteur wist van niets-geen gegevens over aanvraag.

Hoe was je ervaring met de monteur?

monteur zeer bekwaam-vriendelijk en correct.

Meerlo

Verbeterpunten of tips?

kontact tussen firma en monteur verbeteren-kontroleren of mail is gelezen!!!.

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Vervelend om te lezen dat u niet meteen contact hebt gehad met de monteur. Wel zijn wij blij met uw feedback, hierdoor zijn wij erachter gekomen dat het afsprakenformulier niet goed bij de monteur terecht komt.
Wij hebben dit meteen opgepakt en inmiddels werkt het naar behoren.
Fijn dat uw wasmachine toch goed is gerepareerd door onze monteur!
Amber van witgoed.website

Inny Camps

Duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Heel erg goed. Hij was er snel en was erg dienstig.

Geldrop

Geen.