7.6/10
7.4/10
7.4/10

parcival schijndel van

Werkt perfect de website, duidelijk en snel.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijk, ordelijk, accuraat en snel. Niets dan lof. Hulde aan deze van origine poolse werknemer.

Heerhugowaard

Susan Smilde

De site werkt prima. Ik heb gewoon gebeld en kon een afspraak maken voor de volgende dag.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was kundig en vriendelijk. De monteur had gelukkig het kapotte onderdeel bij zich en alles bij elkaar was hij twintig minuten bezig.

Amsterdam

Alles was wel ok.

Tim de Knegt

Goede, duidelijke website. Afspraak was in no-time gepland en bevestigd.

Goede monteur, duidelijk!

Krimpen aan den IJssel

Zeer tevreden over de monteur die onze vaatwasser , snel en kundig heeft voorzien van een nieuwe motor.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Kundig, vriendelijk en netjes werkend

Odijk

John van Amerongen

De website was prima. Leek betrouwbaar. Opvolging was klote

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zwaar k. Er is niemand geweest. Niemand heeft contact opgenomen. Telefonisch niet bereikbaar. Erg slecht

Nergens

Verbeterpunten of tips?

Alles wat je maar kan bedenken

Reactie Witgoed.website:

Beste John,
Beste John,
Ontzettend vervelend om te lezen dat je na het maken van een afspraak geen contact hebt gehad met de monteur en niemand is langsgekomen. Wel zijn wij blij met je feedback, hierdoor zijn wij erachter gekomen dat het afsprakenformulier niet goed bij de monteur terecht komt. Wij zijn hard aan het werk om dit op te lossen!
Kyra van witgoed.website

Nou, ik denk dat ik best recht heb op een teruggave, we komen maandagochtend u vaatwasmachine maken ( nieuwe motor) vrij genomen van het werk en er kwam niemand opdagen ? gebeld ja het onderdeel is... Nou, ik denk dat ik best recht heb op een teruggave, we komen maandagochtend u vaatwasmachine maken ( nieuwe motor) vrij genomen van het werk en er kwam niemand opdagen ? gebeld ja het onderdeel is er niet??????? Dan bel je de klant op lijkt mij. We komen misschien morgen, boos geworden ( ik ga weer geen dag vrij nemen) gelukkig is het maandagavond nog gerepareerd en klonk er na het diner een heerlijk geluid uit de keuken van een draaiende vaatwasmachine

Voorschoten

Verbeterpunten of tips?

Klant beter informeren en vooral op de hoogte houden als er een afspraak niet kan worden nagekomen, en ook gaarne bellen om de afspraak te bevestigen dat moest ik nl ook zelf achteraan

Anton van Leeuwen

De website werkt prima, is duidelijk en overzichtelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur Paul was geweldig, duidelijk een expert en daarnaast communicatief erg goed (en een aardige vent). Mijn vaatwasser was binnen 45 minuten gerepareerd. Opluchting, hoef nog even geen nieuwe te... Monteur Paul was geweldig, duidelijk een expert en daarnaast communicatief erg goed (en een aardige vent). Mijn vaatwasser was binnen 45 minuten gerepareerd. Opluchting, hoef nog even geen nieuwe te kopen!

Amstelveen

Hans Holkenborg

Website is eenvoudig, daarom alles snel te vinden. 100% geschikt voor zijn doel!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Correct op tijd. Vriendelijk, zeer vakkundig. Volgens mij objectief, gaf advies apparaat niet te repareren omdat binnen 2 jaar er weer grotere reparaties zaten aan te komen. Adviseerde een nieuwe te... Correct op tijd. Vriendelijk, zeer vakkundig. Volgens mij objectief, gaf advies apparaat niet te repareren omdat binnen 2 jaar er weer grotere reparaties zaten aan te komen. Adviseerde een nieuwe te kopen en gaf een aantrekkelijke bonus als we bij zijn bedrijf de aankoop deden.

Emmen

Verbeterpunten of tips?

Was zeer goed, geen tips.

Robert

Prima. Snel gevonden.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Uitstekend. Monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig en werkten snel en nauwkeurig. Tevens heb ik een goed en eerlijk advies gekregen over de vervolgstap.

Schiedam

Dave

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke man die de reparatie snel en vakkundig uitvoerde

Spijkenisse