7.6/10
7.4/10

Stella

Prima, goed te vinden

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was respectvol, klantvriendelijk en behulpzaam. Hij heeft duidelijk kennis van zaken! Na 2 tellen had hij al vastgesteld wat het probleem was. En verder reageert hij snel op telefoontjes... De monteur was respectvol, klantvriendelijk en behulpzaam. Hij heeft duidelijk kennis van zaken! Na 2 tellen had hij al vastgesteld wat het probleem was. En verder reageert hij snel op telefoontjes en komt na wat hij zegt! Top! Eindelijk eens iemand die zich aan de afspraken houdt!

Sittard

Prima zo

Netty Spies

Verliep heel vlot, ik kon makkelijk afspraak inplannen en werd naderhand ook nog netjes gebeld.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Eerste ervaring met jullie is goed, mijn diepvries werkte niet, is een combi samen met koelkast, de monteur had het bij het rechte eind: de diepvries werkt weer, goed advies gehad en liet kaartje... Eerste ervaring met jullie is goed, mijn diepvries werkte niet, is een combi samen met koelkast, de monteur had het bij het rechte eind: de diepvries werkt weer, goed advies gehad en liet kaartje achter mochten er nog vragen zijn of als het niet zou lopen zoals hij verwachtte. Ipv nieuwe diepvries nu voor € 69,00 klaar.

Veenendaal

nvt

e van asselt

Website was duidelijk en over zichtelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

monteur niet gezien , na herhaardelijk bellen. drie keer afspraak verzet,dus geen mening hierover

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

monteur zou in maarssen komen

Verbeterpunten of tips?

maak geen afspraak waar je je niet aan kan houden . Voorkomt een hoop ergenis bij de klant.

Beste mevrouw,
Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen hoe u had verwacht. Toch zijn wij blij met uw feedback, zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Met vriendelijke...
Amber van witgoed.website

Informatie op de website was duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Toegewezen Monteur gaf via mail aan geen vaatwassers te kunnen repareren terwijl daar wel mee geadverteerd wordt

Bergen op Zoom

Verbeterpunten of tips?

Niet adverteren met services die niet geleverd kunnen worden

Beste meneer,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat uw vaatwasser bij onze monteur niet gerepareerd kon worden. Wij werken alleen met de beste monteurs en helaas heeft de desbetreffende monteur in uw woonplaats niet voldoende kennis om uw vaatwasser te repareren. Wij zijn op dit moment aan het zoeken naar een passende oplossing.

Goed!

Hoe was je ervaring met de monteur?

We hadden op zondag gebeld, drie kwartier later was er al een monteur. De thermostaat bleek stuk te zijn, deze werd besteld en de volgende dag al heeft de hardwerkende, heel vriendelijke monteur... We hadden op zondag gebeld, drie kwartier later was er al een monteur. De thermostaat bleek stuk te zijn, deze werd besteld en de volgende dag al heeft de hardwerkende, heel vriendelijke monteur deze in onze koelkast gezet. Super service! En niet duur!

Apeldoorn

Verbeterpunten of tips?

Geen, we zijn heel tevreden!

Online afspraak ingepland. Echter daadwerkelijke planning voor monteur kwam niet in aangegeven tijdsslot, maar dag later. Chaotische planningsorganisatie

Hoe was je ervaring met de monteur?

slecht. Gaf in eerste instantie aan dat kortsluiting niet aan wasdroger lag, terwijl dat het enige apparaat was dat stoppen eruit sloeg. Later was diagnose ' de printplaat' na eerst gevraagd te... slecht. Gaf in eerste instantie aan dat kortsluiting niet aan wasdroger lag, terwijl dat het enige apparaat was dat stoppen eruit sloeg. Later was diagnose ' de printplaat' na eerst gevraagd te hebben hoe oud de machine was. Niet eens opengemaakt of doorgemeten.

Den haag

Verbeterpunten of tips?

Verbeter je planningsorganisatie en zirg voor kwaliteitsmonteurs!

Jong

Heldere website, binnen 1 dag afspraak gemaakt.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Kundig en bovendien erg flexibel!

Mevr.bestebreurtje

Slecht bereikbaar 3x in de wacht gezet en 3x er af gegooid fijne service

Geen ervaring mee gehad

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Niet kon geen afspraak maken

Telefoon gewoon opnemen

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan. Ik heb contact gehad met de desbetreffende monteur en er was sprake van een technisch probleem. Dat is nu gelukkig opgelost.
Ondanks de problemen ben ik blij om te horen dat uw witgoed probleem inmiddels is verholpen.

Teleurgesteld

Website prima te gebruiken

Hoe was je ervaring met de monteur?

Jammer genoeg wegens het niet opdagen van de monteur kan er geen ervaring gedeeld worden.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

In ieder geval niet op het opgegeven adres

Beter personeel inhuren

Beste meneer,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen zoals u had verwacht. Inmiddels heb ik contact gehad met de monteur. Helaas was het afsprakenformulier door een technische fout niet goed aangekomen. Toch fijn om te horen dat u wasdroger al gemaakt is.

Paul Hollanders

Een duidelijke overzichtelijke website waarop je heel makkelijk je weg vindt.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Een correcte vriendelijke monteur. Duidelijke uitleg en heel stipt in het nakomen van de gemaakte afspraak.

Sittard