7.6/10
7.4/10
7.4/10

michel

In eerste instantie liep het niet naar wens, afspraak gemaakt en uiteindelijk kwam men niet opdagen. voor niks een halve dag vrij moeten nemen en lang gewacht voor niks. Uiteindelijk dezelfde avond... In eerste instantie liep het niet naar wens, afspraak gemaakt en uiteindelijk kwam men niet opdagen. voor niks een halve dag vrij moeten nemen en lang gewacht voor niks. Uiteindelijk dezelfde avond laat een monteur langs geweest, die al snel tot de conclusie kwam dat de vaatwasser gerepareerd moest worden. Hup de vaatwasser inladen bij de monteur in de auto en de afspraak gemaakt dat deze ( als hij nog te maken was), zondag weer retour zou komen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nogal sceptisch was, hoe of wat. De volgende dag werd ik snel gebeld dat de vaatwasser was gemaakt en dat hij dezelfde middag geleverd kon worden. Zoals kwam de monteur langs en heeft de vaatwasser weer geïnstalleerd. en deze werkt weer als nieuw. Al met al een prima service en zeker een aanbeveling voor andere.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteurs waren prima, vooral de monteur die de vaatwasser weer heeft gebracht en geinstalleerd, super vriendelijk en snel en professioneel

twisk

Verbeterpunten of tips?

zorg dat je afspraken goed op orde heb en dat jullie gemakkelijker te vinden zijn met jullie website , gaat jullie meer klanten opleveren

Hanneke Ebenau

Duidelijk en eenvoudig.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was vriendelijk, beleefd en snel.

Hengelo

Verbeterpunten of tips?

De monteur kwam een half uur later dan afgesproken, maar daar is 20 minuten voor het verstrijken van de tijd wel over gebeld.

J. Bulnes

Prima kwaliteit

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke en kundige man.

Vught

Verbeterpunten of tips?

Ga zo door zou ik zeggen

Ger Hoorn

De website is overzichtelijk en goed in te vullen. Een kopie ervan maken is moeilijker. Dus print screen gemaakt en in Word opgeslagen. Voor donderdag een afspraak gemaakt tussen 14.00 en 17.00 uur.... De website is overzichtelijk en goed in te vullen. Een kopie ervan maken is moeilijker. Dus print screen gemaakt en in Word opgeslagen. Voor donderdag een afspraak gemaakt tussen 14.00 en 17.00 uur. Om 17.15 uur gebeld met de monteur en deze kwam alsnog om 18.15 uur. Kon storing niet direct verhelpen en nam de vaatwasser mee naar de werkplaats voor nader onderzoek. Vrijdag (de volgende dag) werden we al gebeld of de gerepareerde vaatwasser weer afgeleverd kon worden. Das wel heel snel.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur kwam niet op de afgesproken tijd, maar na een telefoontje is het toch snel goed gekomen.
Alles correct en netjes uitgevoerd en opgeruimd.

Alkmaar

Verbeterpunten of tips?

Monteur beter informeren over afspraken die per mail zijn gemaakt.

Helaas was deze al de tweede die niet op kwam dagen. Vervolgens leek het alsof niet begrepen werd dat ik online een afspraak had gemaakt en werd ik gevraagd zelf terug te bellebellen voor een nwe... Helaas was deze al de tweede die niet op kwam dagen. Vervolgens leek het alsof niet begrepen werd dat ik online een afspraak had gemaakt en werd ik gevraagd zelf terug te bellebellen voor een nwe afspraak.

Zie boven

De bedoeling was rijen.

W Driessen

Waardeloos, geen contact gekregen. Neemt de telefoon niet op en we worden ook niet teruggebeld!

Is niet op komen dagen!

Zeist

nvt

Reactie Witgoed.website:

Beste Mevrouw Driessen,
Beste Mevrouw Driessen,
Ik heb u zowel vandaag als gister een mail gestuurd met verdere uitleg. Door een samenloop van omstandigheden is het helaas mis gegaan waarvoor excuses. Helaas hebben wij op dit moment geen monteur meer werken in uw regio.
Toch wil ik u bedanken voor het geven van feedback, op die manier kunnen wij onze service blijven verbeteren. Dit zal niet nogmaals gebeuren!
Eva (Witgoed.website)

Netjes te woord gestaan met het maken van de afspraak; alleen de telefoonlijn was gebrekkig.

Hoe was je ervaring met de monteur?

In eerste instantie goed. Alleen een probleem toen er wisselgeld nodig was. Ik zou niet zo gauw een tweede keer met witgoed website in zee gaan of deze site aanraden bij anderen.

Almere

Fam. van Delft

Zeer duidelijk en overzichtelijk....

Hoe was je ervaring met de monteur?

We werden zeer snel terug gebeld voor een afspraak. Er werd direct een afspraak gemaakt voor de volgende dag, ik vroeg kan het hopelijk eerder? dat ging men nakijken snel terug gebeld dat ze over en... We werden zeer snel terug gebeld voor een afspraak. Er werd direct een afspraak gemaakt voor de volgende dag, ik vroeg kan het hopelijk eerder? dat ging men nakijken snel terug gebeld dat ze over en uur konden komen.....Toppie
Tevens was het probleem zeer snel geconstateerd en direct verholpen, men zag ook dat de manchet (wasmachine) ook stuk was is de dag daarna verholpen. T O P P E R T J E !!!!

Boskoop

Verbeterpunten of tips?

Geen er is helemaal niets te verbeteren.

Peter Muijlkens

Website is duidelijk en helder! Behoeft in mijn ogen geen verbetering!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Nou Stefan is niet alleen een man van woorden maar ook van daden! Een heel prima advies gegeven m.b.t. de reparatiekosten in relatie tot de aanschaf van een nieuwe wasdroger! Super! Oude wasdroger... Nou Stefan is niet alleen een man van woorden maar ook van daden! Een heel prima advies gegeven m.b.t. de reparatiekosten in relatie tot de aanschaf van een nieuwe wasdroger! Super! Oude wasdroger keurig meegenomen; nieuwe wasdroger keurig waterpas geplaatst en alle uitleg gegeven m.b.t. de bediening. In een woord : Toppie! Zal hem ook iedereen aanbevelen!

Kerkrade

Robert

Ik heb een dag en tijdstip voor een reparatie afspraak ingevoerd, maar de monteur heeft hier blijkbaar geen zicht op of lak aan. Hij bepaalt uiteindelijk dag en tijd! Dan is het invulblad op de... Ik heb een dag en tijdstip voor een reparatie afspraak ingevoerd, maar de monteur heeft hier blijkbaar geen zicht op of lak aan. Hij bepaalt uiteindelijk dag en tijd! Dan is het invulblad op de website zinloos.
Er is te weinig mogelijkheid om de klacht uit te leggen, er wordt alleen naar een merk wasmachine gevraagd.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Slechte ervaring met de monteur! Afspraak om 9 uur, om kwart over 9 nog niet aanwezig, gebeld en zit op zijn gemak (welverdiende?) koffie te drinken. Pas om half 10 voor de deur. Geen excuses... Slechte ervaring met de monteur! Afspraak om 9 uur, om kwart over 9 nog niet aanwezig, gebeld en zit op zijn gemak (welverdiende?) koffie te drinken. Pas om half 10 voor de deur. Geen excuses gemaakt! Dan 1 keer wastrommel schudden en zeggen dat het einde verhaal is voor de wasmachine, zonder open te maken! Wel gelijk proberen ons een andere wasmachine te verkopen. Dit was geen monteur, maar een verkoper. Hij kon ook niet wachten om ons de bon te presenteren a € 68,-!!! Schandalig! Bovendien geen mogelijkheid tot pinnen, erg amateuristisch en onbetrouwbaar! Montage zwart? Ik voel me in ieder geval genaaid, opgelicht! Ik doe nooit meer een beroep op jullie! Monteur had er meer belang bij een nieuwe/2e hands machine te verkopen, dan te willen repareren. Slechtste ervaring ooit!

Venray

Teveel om op te noemen!
Communicatie in geval van te laat monteur (bellen)
Meer mogelijkheden om het probleem met de machine door te geven (filmpje, geluidsfragment, foto)
Tarief...
Teveel om op te noemen!
Communicatie in geval van te laat monteur (bellen)
Tarief te hoog voor diagnose defect! In ons geval, 1 keer schudden aan de trommel en klaar: € 68,- verdiend
Monteur moet niet te nadrukkelijk op zoek zijn naar verkopen nieuwe machine, eigenbelang!

Reactie Witgoed.website:

Beste Robert,
Beste Robert,
Vervelend om te lezen dat het niet is gelopen hoe u had verwacht. Helaas zijn onze monteurs regelmatig erg druk en daardoor niet in staat om alle afspraken op de aangegeven voorkeurstijd te behandelen. Hierdoor kan het zijn dat het even duurt voordat er een reactie op een aanvraag komt. Namens witgoed,website dan ook onze excuses. We hebben uw feedback doorgezet aan onze partner om zo de kwaliteit van onze service te verbeteren.
Lewis
witgoed.website