7.6/10

Goed. Duidelijk.

Vriendelijk.en netjes.

Julianadorp

Verbeterpunten of tips?

Even een belletje als het later wordt.

R. Christiaansen-Verhees

Zeeg goed

Hoe was je ervaring met de monteur?

erg aardige man....heeft verstand van zijn vak.....heeft bijzonder goed en vriendelijk geholpen

Breda

Verbeterpunten of tips?

geen tips of verbeterpunten.....zal het iedereen in mijn omgeving aanbevelen!

Thea Kuipers

Er is helemaal geen monteur geweest.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Niet. Er is geen monteur geweest. Ook niet afgezegt!!!!!!!!

Niet in Emmen

Verbeterpunten of tips?

Als je een afspraak maakt kom dan ook.

Beste Thea,
Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt.
Hopelijk is uw witgoed probleem verholpen. Indien niet, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met...
Beste Thea,
Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt.
Amber van witgoed.webite

De website is heel duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Helaas is er op de aangegeven data niemand langs geweest.

Niet dus

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Vervelend om te lezen dat het niet is gegaan zoals het hoort, excuses hiervoor. Wij hopen dat uw witgoed probleem is opgelost. Wanneer dit niet het geval is, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Amber van witgoed.website

D. de Boer

De website is erg overzichtelijk. Alle informatie is goed te vinden.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was keurig op tijd en beleefd. Hij had het probleem direct door. Helaas was de wasmachine niet meer te repareren. De monteur adviseerde ons en deelde mee dat het mogelijk was om nog... De monteur was keurig op tijd en beleefd. Hij had het probleem direct door. Helaas was de wasmachine niet meer te repareren. De monteur adviseerde ons en deelde mee dat het mogelijk was om nog dezelfde dag een nieuwe te plaatsen. Daar waren we erg blij mee!

Den Helder.

Gewoon zo doorgaan!

Lemmens

De website hadden we snel gevonden en snel een afspraak kunnen maken. Er werd snel gereageerd en een afspraak gemaakt

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur was vriendelijk en had al snel gezien wat er aan de hand was.

Brunssum

nvt

H. Musch

De ervaring met de website is positief. Er werd snel een reparatieopdracht uitgezet.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteurs kwamen snel achter het probleem. De vaatwasser is meegenomen ter reparatie. Het terugplaatsen leverde enige problemen op. De machine is aan de binnenzijde licht beschadigd en bij het... De monteurs kwamen snel achter het probleem. De vaatwasser is meegenomen ter reparatie. Het terugplaatsen leverde enige problemen op. De machine is aan de binnenzijde licht beschadigd en bij het sluiten van de deur hoor je de veer. Hoop niet dat dit binnenkort weer tot een reparatie leidt.

Hoofddorp

Verbeterpunten of tips?

Planningafspraak voor het terugplaatsen kan beter. Deze is 1x gewijzigd, hetgeen vervelend is als je net e.e.a. op het werk geregeld is.

De site is goed, de communicatie wat minder, maar monteurs lijken kundig.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Er kwamen twee aardige heren. Gingen voortvarend te werk.

Amsterdam

Verbeterpunten of tips?

De telefoonlijn naar de centrale is slecht, wat gesprekken bemoeilijkt. Het meisje lijkt ook wat onervaren.

Jeroen

De website is overzichtelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Na telefonisch contact kwam de monteur nog dezelfde dag langs, wat ik als zeer prettig ervaarde. Na de inspectie werd aangegeven het deurslot defect was. Dit diende echter besteld te worden en de... Na telefonisch contact kwam de monteur nog dezelfde dag langs, wat ik als zeer prettig ervaarde. Na de inspectie werd aangegeven het deurslot defect was. Dit diende echter besteld te worden en de monteur zou mij hierover terugbellen. Toen ik een aantal dagen niets hoorde heb ik zelf gebeld. Ik kreeg iemand anders aan de telefoon en gaf aan dat het onderdeel nog niet binnen was gekomen. Uiteindelijk is er 1,5 week overheen gegaan voordat het onderdeel binnen was en de reparatieafspraak was gemaakt. Om op de hoogte te blijven en de reparatie te maken moest ik wel steeds zelf contact opnemen, dit vind ik teleurstellend.

Toen de monteurs op de reparatieafspraak verschenen werd er vastgesteld dat het toch niet ging om het deurslot maar om de printplaat. Hier was ik zeer verbaasd over..

Kortom ik heb na de diagnose 2 weken moeten wachten en zelf meerdere malen contact op moeten nemen voor een reparatieafspraak. Blijkt het dat er een ander onderdeel defect is...

Rotterdam

- Betere diagnose stellen
- De monteur/bedrijf contact op laten nemen met de klant m.b.t. de voortgang

Gebeld met Witgoed Website, heel snel een monteur, snelle reparatie ook, trommel draaide niet meer. Echter geen idee welk bedrijf geweest is, kreeg geen factuur alleen een pinbon.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Gevraagd om een factuur en werkbon, ik moest het doen met de pin bon, geen idee welk bedrijf hier geweest is.

Voorburg

Verbeterpunten of tips?

Factuur en werkbon achter laten.

Beste meneer,
Beste meneer,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Inmiddels hebben wij u via de mail doorgegeven welke monteur er bij u langs is geweest. Wij hebben met onze monteur gesproken en wij hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Amber van witgoed.website