7.6/10
7.4/10
7.4/10

Ik heb niet van de website gebruik gemaakt. Via keukenloods.nl kreeg ik een monteur toegewezen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke man, Ricky heet hij, netjes gewerkt, nog tips en adviezen gekregen.

Hoofddorp

Geen.

Christa

Prima, is snel en duidelijk

Hoe was je ervaring met de monteur?

Niets op aan te merken. Vriendelijk , duidelijk en zeer professioneel.

Zuidlaarderveen

Peter v Ballegoie

Mijn ervaring met de website was positief. Ik kreeg gelijk een bevestiging van mijn afspraak.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur maakte gelijk de eerste werkdag een telefonische afspraak. En kwam deze ook na op de afgesproken tijd.

Hellevoetsluis

Theo J.

Info op website was prima.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Ervaringen met monteur waren slecht. Afspraak gemaakt via de website met monteur Johan. Vervolgens dag ervoor monteur gebeld of afspraak was doorgekomen dit alleen ter bevestiging. Monteur zou langs... Ervaringen met monteur waren slecht. Afspraak gemaakt via de website met monteur Johan. Vervolgens dag ervoor monteur gebeld of afspraak was doorgekomen dit alleen ter bevestiging. Monteur zou langs komen tussen 11 en 14 uur. Niet gekomen monteur weer gebeld, zei dat hij de afspraak niet meer kon vinden. Monteur heeft nieuwe afspraak gemaakt voor dag erna.
Monteur liep te zuchten bij aankomst ,was moe zei hij, het was druk.
Was ruw in de omgang met machine, heeft tijdelijke reparatie gedaan aan machine, want volgens zijn zeggen was machine aan vervanging toe. Liet ook nog schade achter aan verbindingstuk van keuken en liet geen rekening achter van de reparatie.

Delft

Verbeterpunten of tips?

Mogelijk hiervoor een andere monteur in zetten.

Beste Theo,
Beste Theo,
Wat vervelend om te lezen dat het niet is gelopen zoals je had verwacht.Onze excuses hiervoor. Toch willen wij je bedanken voor je feedback. Zo kunnen wij dit weer doorgeven aan de monteur en de kwaliteit van de monteurs in de gate houden.

Dennis

Ik kon makkelijk een afspraak maken die snel daarna bevestigd werd

Hoe was je ervaring met de monteur?

Prima, kwam op de afgesproken tijd, vond het probleem redelijk snel en loste het ter plekke op.

Nuenen

Verbeterpunten of tips?

Iets kleinere planblokken waarin de monteur langs komt, zodat je beter weet wanneer ze er zullen zijn

Tommy Philips

De ervaring was zeer positief. Alle info is goed te vinden. Communicatie is snel en duidelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke monteur die goed heeft uitgelegd wat het probleem is en met de juiste oplossing kwam. Daarnaast heeft hij ons geholpen met een leuk idee voor de inrichting van ons huis. Al met al een... Vriendelijke monteur die goed heeft uitgelegd wat het probleem is en met de juiste oplossing kwam. Daarnaast heeft hij ons geholpen met een leuk idee voor de inrichting van ons huis. Al met al een zeer positieve ervaring dus.

Zaandijk

Verbeterpunten of tips?

De website kan nog beter gepromoot worden via social media.

Hans

Ik had niet goed begrepen dat de website een tussenpersoon betrof, en dat daarna de opdracht uitgezet wordt.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Met de monteur had ik geen problemen. Ik heb na 4 dagen zelf nog gebeld omdat ik maar geen bevestiging kreeg van mijn gemaakte afspraak. Jammer dat hij de onderdelen niet bij zich had de eerste... Met de monteur had ik geen problemen. Ik heb na 4 dagen zelf nog gebeld omdat ik maar geen bevestiging kreeg van mijn gemaakte afspraak. Jammer dat hij de onderdelen niet bij zich had de eerste keer, terwijl ik duidelijk had verteld dat de veren van mijn vaatwasser stuk waren, inclusief type nummer en merk. Het kostte mij dus wel een vrije middag, voor niks. De week daarna werd alles keurig gerepareerd.

Zoetermeer

Beste Hans,
Beste Hans,
Bedankt voor je review. Wij zijn inderdaad een overkoepelende organisatie t.b.v. planning, marketing, opleiding en kwaliteitsbewaking. Wij werken niet met alle witgoedmonteurs samen, maar met één specifieke per regio.
Vriendelijke groet,
Kyra van witgoed.website

Duidelijke overzichtelijke Website, soms wel even lastig te vinden op regio

Hoe was je ervaring met de monteur?

In eerste instantie verkeerde diagnose van het probleem wasmaschine (deurslot) waardoor het iets langer duurde. Ook door feestdagen. Bleek uiteindelijk met juiste diagnose probleem een dure... In eerste instantie verkeerde diagnose van het probleem wasmaschine (deurslot) waardoor het iets langer duurde. Ook door feestdagen. Bleek uiteindelijk met juiste diagnose probleem een dure reparatie, die we niet meer hebben laten uitvoeren. Wel heel netjes afgehandeld en volledige bedrag van monteur teruggekregen. Top.

Rotterdam

Verbeterpunten of tips?

Soms is regio op de website even lastig te vinden

Beste meneer,
Bedankt voor je review en alle tips! Dit nemen wij zeker mee. Gelukkig dat het aan het einde allemaal goed is afgehandeld.
Amber van witgoed.website

Jacky Smit

Hoe was je ervaring met de monteur?

Een aardige monteur. Zijn uitleg was heel duidelijk over hetgeen wat er met de machine aan de hang was????

In Sint Pancras

Ga zo door!!!!

Frank

Er is niemand op komen dagen, niks meer gehoord

Hoe was je ervaring met de monteur?

Die is nooit geweest, niks meer van gehoord

Niet

Langs komen

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor je feedback, jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan met het maken van een afspraak. We hebben, helaas, een technisch probleem gehad met de afsprakenformulieren waardoor deze in de ongewenste post terecht kwamen bij de monteurs. Als het goed is, is dit nu opgelost.