Jeanet Schmidt

Een hele leuke reis. Veel gezien met (zeker voor het geld) een heel goed hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

Wij zijn naar Londen geweest met Astrid als reisleidster. Ze moest 1 dubbeldekker en een gewone bus bedienen, dit vond ik wel erg veel gevraagd van Van Nood. Maar desondanks heeft ze het prima... Wij zijn naar Londen geweest met Astrid als reisleidster. Ze moest 1 dubbeldekker en een gewone bus bedienen, dit vond ik wel erg veel gevraagd van Van Nood. Maar desondanks heeft ze het prima geregeld en ze is ook SUPER reisleidster. Ze straalt uit dat ze van Londen houdt en dat brengt ze ook over op de mensen. Ze kijgt van mij een 10!!!

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Schmidt, wij kwamen vanwege ziekte reisleiding te kort, vanzelfsprekend hoort er normaal op iedere touringcar eigen reisleiding mee te gaan.
Gelukkig heeft Astrid dit helemaal goed...
Gelukkig heeft Astrid dit helemaal goed gemaakt en beoordeeld u haar enthousiasme, inzet en kennis met een 10!.
En ja dit is inderdaad een bijzonder goed 4 sterren hotel.
Dank u wel en met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Eem leuke reis met uitstekende begeleiding/hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

Vakkundige, vriendelijke en vrolijke chauffeur en zijn vrouw.
De 3-persoons kamer in een goed hotel.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Nawmie, bedankt voor de opbouwende kritiek, wij zullen de restaurants gaan aangeven nog meer variatie in de menu's aan te brengen en dit op elkaar af te stemmen.
Wij zijn blij dat u...
Wij zijn blij dat u verder alles als zeer goed heeft beoordeeld en danken u voor de complimenten aan het adres van onze chauffeur en zijn vrouw.
Met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Lourdes

Aardig buschauffeur, een reidgids die was als een geschidenis leraar (Ben), veel gezien en een hele goede hotel,kortom fantastische!, wij zijn heel tevreden!

Sterke punten tijdens de reis?

Goede ontbijt,goede uitgelegd van de reisgids.

Geertje Vos

Reis naar Londen geboekt via internet, alles keurig geregeld. Wij hebben de busreis zonder alle extra mogelijkheden gedaan. De aankomst dag was wel erg lang, na het eten en de lichttour pas om 23... Reis naar Londen geboekt via internet, alles keurig geregeld. Wij hebben de busreis zonder alle extra mogelijkheden gedaan. De aankomst dag was wel erg lang, na het eten en de lichttour pas om 23 uur in het hotel. Dit was het enige minpuntje. Onze reisleidster Astrid verdient een hele dikke pluim, ze begeleide 2!! bussen. Ze regelde alles super en altijd bereid iets te regelen.

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel was super, begeleiding top

Ik heb een heerlijke tijd gehad in London,(was niet de 1e x dat ik er was) 1e restaurant de eten wat top, maar 2e restaurant onder zelfde naam als nr 1 was niet te eten, verkeerde toetje en niet... Ik heb een heerlijke tijd gehad in London,(was niet de 1e x dat ik er was) 1e restaurant de eten wat top, maar 2e restaurant onder zelfde naam als nr 1 was niet te eten, verkeerde toetje en niet zo'n aardig personeel als restaurant dag 1.
personeel hotel (frontdesk) dagdienst was aardig, restaurant mdw waren niet zo aardig.

Sterke punten tijdens de reis?

het was de receptioniste niet duidelijk dat de groep kwam,kamers waren raar ingedeeld.bv 2 pers kregen een kmr bestemd voor 4 pers en op(m)a's hadden een kmr aan de ene kant vd gang en de... het was de receptioniste niet duidelijk dat de groep kwam,kamers waren raar ingedeeld.bv 2 pers kregen een kmr bestemd voor 4 pers en op(m)a's hadden een kmr aan de ene kant vd gang en de kleinkinderen aan de andere kant vd gang. er lag tapijt op de grond wat voor mensen met allergie niet echt goed is, dekbed met vieze vlekken erin, harde bedden. alleen Engelse ontbijt, niet iedereen eet vettig in de ochtend,dan zou je met een toast met jam en een bakje yoghurt moeten doen.personeel van van Nood was geweldig,Danny en Marjanne hebben echt hun best gedaan om er 3 heerlijke dgn van te maken.misschien een tip maak van IBIS hotel jullie hotel, net zoals in Parijs.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Mercera, vaak geeft men juist aan een familie een grotere kamer zoals u aangeeft, 3 of 4 persoons en dat voor 2 personen, dit vanwege de extra ruimte.
En ook qua ligging heeft het...
En ook qua ligging heeft het hotel het juiste gedaan, de kamer van de kleinkinderen precies tegenover die van opa/oma.
Het meest luxe en uitgebreide ontbijt is dat wat u heeft gehad, het Engelse ontbijt, een Ibis hotel kunnen wij in Londen niet reserveren voor onze groepen, de Engelse Ibis hotels zijn hiervoor veel te duur.
Bedankt voor uw complimenten aan het adres van Danny en Marianne !
Met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Sylvia van Eerten

Nadat we in het najaar van 2015 een hele fijne stedentrip hebben gemaakt naar Berlijn met Van Nood, zijn mijn hoogbejaarde moeder en ik de eerste week van mei jl. wederom met Van Nood weggeweest,... Nadat we in het najaar van 2015 een hele fijne stedentrip hebben gemaakt naar Berlijn met Van Nood, zijn mijn hoogbejaarde moeder en ik de eerste week van mei jl. wederom met Van Nood weggeweest, ditmaal naar Praag. In tegenstelling tot Berlijn is Praag voor mensen die wat slechter ter been zijn niet echt een aanrader. Maar we hebben het erg fijn gehad! Buschauffeur Richard is echt een topper! Die doet er echt alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Elke keer als we uitstapten stond de rolater voor mijn moeder alweer klaar. Het is een hele aardige gezellige chauffeur die heel veel plezier in zijn werk heeft. Bij deze reis konden wel zelf aangeven welke excursies we konden boeken. Op dinsdag gingen er veel mensen van het reisgezelschap mee, zodat er 2 gidsen waren die ieder een groep onder haar hoede nam. Wij gingen mee met Andrea. Zij vertelde heel boeiend en hield goed rekening met iedereen en verloor niemand uit het oog.
De rest van de week zou Maria de excursies verzorgen. Met haar zijn wij de volgende dag op pad geweest. Zij liet helaas wel wat steekjes vallen. Ik heb haar toen wel op een gegeven moment over een en ander aangesproken en ik moet zeggen dat ze die kritiek daarna wel ter harte heeft genomen. Maar nogmaals: het was een hele fijne reis, topchauffeur en een over het algemeen prettige reisgenoten die allemaal heel spontaan een handje hielpen als mijn moeder weer eens een trapje op of af moest. Wij kijken er met plezier op terug!

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw van Eerten, het klopt dat Praag niet goed toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn, gelukkig is dit tijdens de reis goed verholpen met behulp van de chauffeur en de... Beste mevrouw van Eerten, het klopt dat Praag niet goed toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn, gelukkig is dit tijdens de reis goed verholpen met behulp van de chauffeur en de medepassagiers.
Ook zijn we blij dat uw kritiek op onze gids Maria ook echt opbouwend is geweest en dat u er
samen een heel fijne reis van heeft gemaakt.
Bedankt voor de complimenten aan het adres van Richard, met vriendelijke groeten.
H. Schipper / Van Nood reizen

Sjoerd Bosch

Geweldige reis naar Praag gehad samen met mijn zoon.

Sterke punten tijdens de reis?

Uitermate vriendelijke en gezellige buschauffeur

Mooie reis.veel gezien.goed georganiseerd.fijn hotel.zeer goed ontbijtbuffet.
verbeterpunt: graag een specificatie geven van de optionele excursies/deelname diner etc.
hier werd door...
Mooie reis.veel gezien.goed georganiseerd.fijn hotel.zeer goed ontbijtbuffet.
hier werd door reisleiding niet op gereageerd.om iets aan te passen,omdat ik ergens niet aan deelnam,maar wel de avondexcursie had ,deden ze nogal moeilijk over.

Sterke punten tijdens de reis?

je word rondgereden met de bus!lekker gemakkelijk.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Broeren, normaal hoort men een specificatie te krijgen van alle eventueel bij te boeken excursies, en onze reisleiding dient hier flexibel mee om te gaan, wij zullen dit in... Beste mevrouw Broeren, normaal hoort men een specificatie te krijgen van alle eventueel bij te boeken excursies, en onze reisleiding dient hier flexibel mee om te gaan, wij zullen dit in instructies nog eens extra benadrukken.
Bedankt voor de opbouwende kritiek en de complimenten, met vriendelijke groeten.
H.Schipper / Van Nood reizen

F R Smith

Zeer geslaagde trip naar London.
Complimenten voor Astrid de reisleidster en Alex de chauffeur.

Sterke punten tijdens de reis?

Reisleiding vond altijd wel een oplossing bij onverwachte problemen.
Als er een probleempje was werd dit in goed overleg gergeld.

Houben

Mooie, ook informatieve reis.
Gids kon beter

Goede chauffeur