J.R.Bodde

4 Fijne dagen gehad,voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens de reis?

Genoten met een voortreffelijke chauffeur Alex en een heel enthousiaste gids Jan Willem
Gezelschap oma , opa en kleinkind van 11 jaar.
Wij hebben deelgenomen aan alle excursies was...
Gezelschap oma , opa en kleinkind van 11 jaar.
Wij hebben deelgenomen aan alle excursies was allemaal uitstekend geregeld..

Avanlieshout

Goed georganiseerd,prettige en rustige chauffeur / reisleider, die op aansprekende manier ook onderweg over de bezienswaardigheden vertelde.
Veel gezien en gehoord wat ook de bedoeling van...
Veel gezien en gehoord wat ook de bedoeling van deze reis was.

Sterke punten tijdens de reis?

Over het algemeen goed, vooral de chauffeur/reisleider.
Goed programma. Eten was redelijk tot goed, het ontbijt voortreffelijk.

van der Plaats

Gisterenavond teruggekomen van 5 daagse busreis London.

Sterke punten tijdens de reis?

Super goede buschauffeur Wouter en reisleidster Marianna die ons veel vertelde. Heerlijk hotel naast het Chelsea stadion. Goed programma voor ieder wat wils.

H. W

Excursies goed geregeld. Fijne reisleider. Verder niet absoluut niet tevreden over prijs/kwaliteit. Wij zijn absoluut geen mensen die snel kritiek leveren maar een reis bij Van Nood Reizen zullen... Excursies goed geregeld. Fijne reisleider. Verder niet absoluut niet tevreden over prijs/kwaliteit. Wij zijn absoluut geen mensen die snel kritiek leveren maar een reis bij Van Nood Reizen zullen wij zeker niet adviseren. Probeer een en ander te wijzigen.

de excursies

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Wierbos, het aantal geschikte (en betaalbare, en qua locatie haalbare) restaurants in Londen is zeer beperkt, de Engelse keuken is daarnaast voor de gemiddelde Nederlander ook niet... Beste mevrouw Wierbos, het aantal geschikte (en betaalbare, en qua locatie haalbare) restaurants in Londen is zeer beperkt, de Engelse keuken is daarnaast voor de gemiddelde Nederlander ook niet geschikt.
Als er vervolgens een probleem is in een restaurant kan bij grote uitzondering de situatie ontstaan dat we 2 x in het zelfde restaurant gaan eten, dit heeft ook niet onze voorkeur.
En wat betreft prijs/kwaliteit, onze hotels liggen veel centraler en zijn daardoor iets duurder.
U heeft geen afscheidsdiner inbegrepen zoals bij een ander, maar uw locatie tijdens de gehele reis is wel beter.
Met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Leuke busreis, ook nog goed te doen voor oma van 90 jaar. Veel interessants gezien in Berlijn, uitstekende gids en uitstekende buschauffeur.

De gids / reisleidster!

Laura van der Wel

Leuke stedentrip Londen voor 4 dagen, alleen jammer dat jullie nergens vermelden wanneer er grote evenementen zijn in Londen. Zoals nu : de marathon. Heel het programma moet dan op zaterdag... Leuke stedentrip Londen voor 4 dagen, alleen jammer dat jullie nergens vermelden wanneer er grote evenementen zijn in Londen. Zoals nu : de marathon. Heel het programma moet dan op zaterdag plaatsvinden, omdat zondag's alles afgesloten is en ook qua enorme drukte. We hebben geen wisseling van de wacht gezien en de metro was ook niet te doen. De reisleider was heel flexibel, maar als ik dit had geweten dan had ik echt een ander weekend gepakt. En ook de excusie London Eye staat nog steeds niet vermeld in de gids waardoor ik zelf al kaarten had geboekt hiervoor. 3 jaar geleden heb ik dit zelfde reisje gedaan met mijn zoon ivm slagen en nu met mijn dochter.

Sterke punten tijdens de reis?

Een gids die heel flexibel is en veel weet. Het programma qua excursies

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw van der Wel, onze brochure tot en met december 2016 is al in november 2015 samengesteld en gedrukt, u kunt zich voorstellen dat er in alle door ons geboden steden heel erg veel... Beste mevrouw van der Wel, onze brochure tot en met december 2016 is al in november 2015 samengesteld en gedrukt, u kunt zich voorstellen dat er in alle door ons geboden steden heel erg veel evenementen zijn waar ook in een jaar tijd heel veel veranderingen in plaatsvinden.
Oftewel wij kunnen hierin nooit actueel zijn.
Daarom hebben wij de keuze gemaakt niets te vermelden, per slot van rekening kan iedereen via internet alles actueel opzoeken.
Bedankt voor uw reactie en het compliment aan onze reisleiding.
Met vriendelijke groeten, Hugo Schipper / Van Nood reizen

Het was een zeer geslaagde busreis met een gids die heel veel kon vertellen over Parijs. Het was een druk programma maar zeer de moeite waard. Mijn dochter weet nu wel beter dat Parijs niet alleen... Het was een zeer geslaagde busreis met een gids die heel veel kon vertellen over Parijs. Het was een druk programma maar zeer de moeite waard. Mijn dochter weet nu wel beter dat Parijs niet alleen uit de Eiffeltoren bestaat zoals ze eerst dacht.

Sterke punten tijdens de reis?

Het programma zat tiptop in elkaar.

Wim Hilgerson

Het is uitstekende chauffeur een 8. Als reisleider geef ik niet meer dan een 4 Het was voor de man ook de eerste keer maar
zijn informatie zowel tijdens de rit als daar buiten was onvoldoende

Sterke punten tijdens de reis?

Het is een reis met heel veel hoogte punten. Zeer de moeite waard

eeman

Mijn ervaring is dat wat verkocht word niet geleverd word
is mij een hotel 15 minuten op loopafstand beloofd
en naar bastonge waar ik ook niet geweest ben kan er wel staan onder...
Mijn ervaring is dat wat verkocht word niet geleverd word
is mij een hotel 15 minuten op loopafstand beloofd
en naar bastonge waar ik ook niet geweest ben kan er wel staan onder voorbehoud
maar zo kopen we geen reis
als je naar dit hotel had moeten lopen was je twee uur onderweg
onder voorbehoud versa ik of de reis door gaat ja of nee
dus dit niet meer met van nood

heel schoon hotel

We hebben een super weekend gehad!

Sterke punten tijdens de reis?

Super reisleidster en chauffeur.