Grote groep, maar goed georganiseerd

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer goed hotel dicht bij openbaar vervoer.

Prijs-kwaliteitverhouding van reis en hotel is prima. De extra te boeken excursies vond ik aan de hoge kant.

Een glutenvrij ontbijt

M. van der Schouw

Niet echt fijn. We zijn al vele malen met Van Nood geweest, maar deze keer was het niet zo prettig.

Sterke punten tijdens de reis?

De buschauffeur was goed.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw van der Schouw, geen enkele excursie wordt aan onze klanten opgedrongen, op de stadsrondrit na zijn verder alle excursies optioneel tegen bijbetaling, de stadsrondrit heeft u ook... Beste mevrouw van der Schouw, geen enkele excursie wordt aan onze klanten opgedrongen, op de stadsrondrit na zijn verder alle excursies optioneel tegen bijbetaling, de stadsrondrit heeft u ook gewoon gehad.
Wel bijzonder vervelend dat u zolang op een andere bus heeft moeten wachten, helaas gebeurt het een enkele keer dat een bus veel vertraging heeft, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Marianne Witkamp

Was een erg leuke trip samen met mijn zoon. Prachtig weer.
Mooie dingen gezien. Avondeten (met gids mee) was niet bijzonder.

Sterke punten tijdens de reis?

Gids (Astrid) was erg goed.

Esther

Prima gereisd naar Parijs, prima begeleiding.

Sterke punten tijdens de reis?

Alles is geregeld, je hoeft alleen maar in te stappen en je wordt gereden en je krijgt info over Parijs. Ideaal.
Verder een prima hotel met uitstekend ontbijtbuffet

JML Glaser

Reis is goed bevallen alleen de chauffeur was matig, rijden ging prima maar hij had zijn mond wat vaker open mogen doen wat betreft informatie

Petra ter Brugge

Mijn tweede keer Londen met Van Nood (nu met mijn dochter, drie jaar geleden met mijn zoon). Super leuke drie daagse London gehad met Van Nood. Enthousiaste, kundige reisleidster (Marianne), die... Mijn tweede keer Londen met Van Nood (nu met mijn dochter, drie jaar geleden met mijn zoon). Super leuke drie daagse London gehad met Van Nood. Enthousiaste, kundige reisleidster (Marianne), die geanimeerd en met veel humor ons London liet leren kennen. Topper Danny reed de grote bus met souplesse door de smalle straten en zorgde ervoor dat we veilig van a naar b kwamen. Het hotel (Travelodge City Airport) lag naast het vliegveld (geen nachtvluchten). Bij het ontbijt zag je de vliegtuigen over de parkeerplaats landen of opstijgen. Erg leuk die laagvliegende vliegtuigen. Drie dagen is kort, maar we hebben de belangrijkste bezienswaardigheden gezien en hebben ons een goed beeld kunnen vormen van deze mooie stad. Excursies waren leuk en eten was goed! Absoluut een aanrader!

Sterke punten tijdens de reis?

- Reisleiding deed het heel goed, betrok de gele bus erbij en hueld goed in de gaten of iedereen het naar de zin had. Hele prettige persoonlijkheid.
- busreis was comfortabel, mooie bus,...
- busreis was comfortabel, mooie bus, kundige chauffeur die ook nog eens heel gezellig was.
- excursies waren leuk en gaven een goed beeld van de stad. Hierdoor kun je in beperkte tijd toch goed een beeld vormen van de stad.
- hotel was prima, goed bed, prima ontbijt en leuk met die vliegtuigen.

Al Mahdawi

Erg blij

Respect

Thea Waleboer

Wij hebben genoten van een intensieve maar geweldige 3- daagse busreis.

Sterke punten tijdens de reis?

zeer ervaren chauffeur, vooral in het centrum van londen. Reisleidster verstond haar vak. Complimenten voor beide.

Hermine Gosselink

2mei 2016 met mijn dochter naar Parijs geweest, heel veel gezien en gezellige mensen. Superchauffeuze Jenny die ons moeiteloos door Parijs loosde. En Sibylla heeft ons veel historische info... 2mei 2016 met mijn dochter naar Parijs geweest, heel veel gezien en gezellige mensen. Superchauffeuze Jenny die ons moeiteloos door Parijs loosde. En Sibylla heeft ons veel historische info gegeven. Dank jullie wel. Groet