Annette van Weert

We hebben een fijn 5 daagse stedentrip gehad. Mooi hotel, goede verzorging in de bus en een fijne gids.

Sterke punten tijdens de reis?

We hebben een fijne gids gehad en hebben ontzettend veel gezien.

Walter van der Hoeven

Prima verblijf en reis met van Nood. Was boven onze verwachtingen

Sterke punten tijdens de reis?

Prima hotel vlakbij treinstation en supermarkt

Henri van Dartel

Goede en vriendelijke buschauffeur Richard. Slechte bus, hadden niet de beloofde voorzieningen zoals koelkast, en koffievoorziening aan boord. Slechte airco.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer van Dartel, heel vervelend dat koelkast en koffieapparaat in de bus niet werkten, helaas zijn we afhankelijk hierin van de techniek, de airco deed het echter wel, deze is echter nooit op... Beste heer van Dartel, heel vervelend dat koelkast en koffieapparaat in de bus niet werkten, helaas zijn we afhankelijk hierin van de techniek, de airco deed het echter wel, deze is echter nooit op alle plekken in een rijdende touringcar gelijkmatig te krijgen.
Met dank voor de complimenten aan het adres van chauffeur Richard, met vriendelijke groeten,
H. Schipper / Van Nood reizen

Joop van den Borne

Prima busreis plus excursies met uitstekende gids en dito chauffeur

chauffeur en gids

Linda

Hele leuke steden-trip van 5 dagen naar Londen, met een geweldige duo chauffeur(Wouter) en reisleidster Marianne. Het was erg gezellig en we hebben heel veel gezien en gedaan. Hotel Millennium... Hele leuke steden-trip van 5 dagen naar Londen, met een geweldige duo chauffeur(Wouter) en reisleidster Marianne. Het was erg gezellig en we hebben heel veel gezien en gedaan. Hotel Millennium Chelsea was ook erg goed.

Sterke punten tijdens de reis?

Reisleidster zeer ervaren en kon boeiend vertellen, chauffeur erg goed, hotel top.

Ron

4 dagen Parijs met een uitstekende reisleider en een prima bus. We hebben 4 leuke dagen gehad. Het Ibis budget hotel is eenvoudig, maar voldoet voor de overnachtingen, ook al is het bed aan de harde... 4 dagen Parijs met een uitstekende reisleider en een prima bus. We hebben 4 leuke dagen gehad. Het Ibis budget hotel is eenvoudig, maar voldoet voor de overnachtingen, ook al is het bed aan de harde kant. Wees met het ontbijt niet te laat, anders worden de croissants niet meer aangevuld!

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer goede reisleider, weet erg veel te vertellen.
Zeer goede reisleider, weet erg veel te vertellen.
Prettige en stille reisbus, wel is voor mijn lengte de beenruimte wat krap, kom met knie tegen stoel aan indien ik recht in mijn stoel zit, maar is te doen.
Veel leuke bezienswaardigheden gezien in Parijs.
De gekozen restaurants hebben is goede prijs-kwaliteit verhouding.

N

Sterke punten tijdens de reis?

Wij zijn zeer tevreden. Een prima chauffeur en reisleider.
Het zal niet onze eerste reis met van Nood ,maar ook niet de laatste.

Leuke stedentrip gehad. Leuke reisleider, goed programma en juiste prijs kwaliteit voor het eten en het hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

Rob was een super leuke reisleider. Het aanbevelen waard.

Geweldige 6 daagse reis naar Wenen. Met chauffeur/reisleider Khalid,die niks te veel vindt en ZIJN mensen een geweldige reis wil bieden.Ook plaatselijke gids Christine is een geweldige vrouw,lekker... Geweldige 6 daagse reis naar Wenen. Met chauffeur/reisleider Khalid,die niks te veel vindt en ZIJN mensen een geweldige reis wil bieden.Ook plaatselijke gids Christine is een geweldige vrouw,lekker uitgebreid vertellen over Wenen.

Sterke punten tijdens de reis?

Sterk punt is Khalid,die altijd klaar voor je staat en alles probeert het na ieders tevredenheid op te lossen.

Anna

Mijn zoon en ik hebben een geweldig weekend gehad. Met een heel relaxte en grappige chauffeur, Danny. En een onwijs veel wetende en net zo relaxte gids, Ciska. Beter kan je het niet treffen! De... Mijn zoon en ik hebben een geweldig weekend gehad. Met een heel relaxte en grappige chauffeur, Danny. En een onwijs veel wetende en net zo relaxte gids, Ciska. Beter kan je het niet treffen! De gevarieerde groep mensen waar we mee reisden was ook heel leuk. Alles was perfect geregeld. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel was prima. Aardige en behulpzame mensen bij de receptie. 's Ochtends heerlijk ontbeten.