MJ van Geldere

Hotel in Praag was echt onvoldoende. Ontbijt was erg matig en de slaapkamer was onvoldoende. Programma was wel goed met een heel enthousiaste reisleider.

Sterke punten tijdens de reis?

niet echt. Programma was wel voldoende.

Con

Erg kleine hotelkamer, maar goed genoeg voor die paar dagen. Ik heb Van Nood als erg inflexibel ervaren en dus niet erg klantvriendelijk; vanwege een tekort aan mensen die naar Disneyland Parijs... Erg kleine hotelkamer, maar goed genoeg voor die paar dagen. Ik heb Van Nood als erg inflexibel ervaren en dus niet erg klantvriendelijk; vanwege een tekort aan mensen die naar Disneyland Parijs zouden gaan, kregen wij een dagabonnenement voor het OV om op eigen gelegenheid naar het pretpark te gaan, een busje huren op kosten van Van Nood kon echt niet. Maar op zich was het OV een redelijk alternatief waarmee ik in eerste instantie ook mee instemde. Een paar dagen later wilde ik hier toch van af zien, maar dat kon niet meer, eens gekozen blijft gekozen, zonder verdere uitleg. Eenmaal in Disneyland bleken een heleboel attracties gesloten te zijn voor onderhoud, daar kan Van Nood natuurlijk ook niks aan doen, maar ik kan me niet voorstellen dat een touroperator als Van Nood hier niet van op de hoogte was. Het zou ze wel sieren om de mensen die een reis boeken hiervan op de hoogte te stellen, nu zat ik met 2 zwaar teleurgestelde kinderen.

Sterke punten tijdens de reis?

Goed gelegen hotel met goed ontbijt. Goede reisbegeleider, leuke uitstapjes met de bus

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Con, met OV naar Disneyland gaan is inderdaad een prima alternatief.
Wel begrijpen wij dat 2 kinderen teleurgesteld zijn als er een aantal attractie's op Disneyland
gesloten...
gesloten zijn, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen.

Over het geheel genomen een goed georganiseerde reis.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel in London Chelsea was verrassend goed voor de prijs van het arrangement.
Ontbijt was niet van deze wereld.
De mogelijkheid om je verblijf geheel naar eigen inzicht in te...
Ontbijt was niet van deze wereld.
De mogelijkheid om je verblijf geheel naar eigen inzicht in te vullen, behoudens het verbeterpunt (hieronder).

Prachtige bestemmingen maar service en reisorganisatie lieten veel te wensen over. Zie brief naar de reisorganisatie.

Faile

Prima reis. Mooie excursies. met één heel slechte uitzondering, het diner tijdens de eerste avond. Zie verdere.

Sterke punten tijdens de reis?

De kwaliteit van ons hotel. Werkelijk niets op aan te merken.
De gids (Bart) was zeer enthousiast en heeft heel veel verteld.

Reactie Van Nood Reizen:

Geachte heer Faile, heel fijn dat u een prima reis heeft gehad met mooie excursies !!!
En € 3,- voor een glas water kan inderdaad echt niet, wij hebben dit direct opgenomen met dit restaurant en aangegeven dat men dit niet meer moet doen, bedankt voor uw opbouwende kritiek, zonder uw melding weten wij dit niet.
Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Wij zijn bij de opstapplaats bijna twee uur later opgehaald en van noodreizen heeft ons niet bericht dat er problemen waren, zou fijn zijn als we hiervoor compensatie zouden krijgen, de reisleider... Wij zijn bij de opstapplaats bijna twee uur later opgehaald en van noodreizen heeft ons niet bericht dat er problemen waren, zou fijn zijn als we hiervoor compensatie zouden krijgen, de reisleider in de bus was niet duidelijk in het geven van informatie indeling optionele excursies en het eten met de bijbehorende prijzen

matig

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Jaggoe, onze excuses voor de 2 uur vertraging, ondanks dat wij zeer op tijd vertrekken zijn ook wij afhankelijk van het weer en het verkeer.
Uw opbouwende kritiek over het duidelijker...
Uw opbouwende kritiek over het duidelijker geven van informatie betreffende de extra excursies en het eten nemen wij ter harte, wij hebben de desbetreffende reisleiding hierover ingelicht.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Tevreden over de reis.

Sterke punten tijdens de reis?

de geweldige inzet door chauffeur/reisleider Khalid!

Erica van Reisbureau Acire

deskundige chauffeur

De reis was geweldig, alles was goed geregeld, veel gezien, leuke chauffeur en reisleidster. Hotel was goed en ontbijt ook. Echt perfect geregeld.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede chauffeur, alle bezienswaardigheden gezien, de reisleidster heeft veel verteld.

Leuke informatieve trip met een gevarieerd programma,als je 2 dagen hebt is het perfect om zo Berlijn te leren kennen.

Sterke punten tijdens de reis?

Hele goeie chauffeur en idem gids!