Voor de eerste keer mee en meer gehad dan verwacht en in omschrijving stond. Reisleider zeer goed op de hoogte en gaf alles goed en duidelijk aan. Goed hotel, misschien iets te ver van centrum... Voor de eerste keer mee en meer gehad dan verwacht en in omschrijving stond. Reisleider zeer goed op de hoogte en gaf alles goed en duidelijk aan. Goed hotel, misschien iets te ver van centrum vandaan.
We hebben in ieder geval samen genoten en bijna aan alles meegedaan.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer verzorgd goed hotel, nette kamer, goed bed en goed ontbijt.

Ben van de Luijtgaarden

De reis is ons prima bevallen.
Prima chauffeur en goede reisbegeleider.

Sterke punten tijdens de reis?

Het is in zijn geheel prima verlopen

Zeer goede ervaring. We hebben Parijs op zijn mooist gezien ondanks dat de boottocht, vanwege de hoge waterstand, niet door kon gaan. De reisleider heeft een uitstekend alternatief bedacht,... Zeer goede ervaring. We hebben Parijs op zijn mooist gezien ondanks dat de boottocht, vanwege de hoge waterstand, niet door kon gaan. De reisleider heeft een uitstekend alternatief bedacht, eigenlijk nog interessanter dan de boottocht. Het is ook aan hem dat wij complimenten willen geven omdat hij zo bevlogen ontzettend veel informatie geeft over de historie en blikvangers van Parijs. De chauffeur is ook een vakman. Hij moest capriolen in het verkeer uithalen en deed dat in alle rust en zeer bekwaam. Dit koppel maakt dat onze reis zo aangenaam is verlopen. Wij volgend het hele aangeboden programma en dan ben je de hele dag met reisleider en chauffeur samen. Genoten!

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider Rob en chauffeur Farik als sterk koppel en aangename mensen.

Leuk. Gezellig. Gids Rob zeer ervaren en heel gezellig. Chauffeur Farik zeer kundig. Beiden hebben ervoor gezorgd dat de reis zo bijzonder was. Aanrader. Zijn al aan het kijken voor de volgende trip... Leuk. Gezellig. Gids Rob zeer ervaren en heel gezellig. Chauffeur Farik zeer kundig. Beiden hebben ervoor gezorgd dat de reis zo bijzonder was. Aanrader. Zijn al aan het kijken voor de volgende trip met Van Nood Reizen

Sterke punten tijdens de reis?

Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend, zeker ook voor wat betreft uitstapjes/diner. Verder een speciale melding voor onze gids Rob en chauffeur Farik. Beiden zeer vriendelijk, het chauffeuren doe ik... Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend, zeker ook voor wat betreft uitstapjes/diner. Verder een speciale melding voor onze gids Rob en chauffeur Farik. Beiden zeer vriendelijk, het chauffeuren doe ik Farik niet na en Rob zijn uitleg mbt tot alle uitstapjes en zijn kennis over alles maakten het toch wel zeer leuk en gezellig.

GHM Loeffen

We hebben een mooie, veilige reis gehad. De hotels waren goed, de tijden klopten allemaal en de benodigde toegangskaarten werden door de chauffeur/reisleider keurig verzorgd. Een zéér groot minpunt... We hebben een mooie, veilige reis gehad. De hotels waren goed, de tijden klopten allemaal en de benodigde toegangskaarten werden door de chauffeur/reisleider keurig verzorgd. Een zéér groot minpunt was dat de chauffeur/reisleider gedurende de gehele reis wel technische zaken met ons besprak maar dat hij geen enkele maar dan ook geen enkele algemene informatie, noch specifieke informatie gaf over Ierland en over de bezochte bezienswaardigheden. Ook de informatie vanuit de organisatie was zéér summier, daar hebben we weinig of niets aan gehad maar gelukkig hadden we ons voorbereid en konden we zelf lezen over wat er zou komen.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur was een geweldige!!! Met zo'n bakbeest door Ierland, ik geef het je te doen. Chapeau voor de technische vaaardigheid van deze man.

Het was een goede ervaring alles prettig geregeld.

Sterke punten tijdens de reis?

Alles was in de puntjes geregeld.

sonja de vries

Het was een fantastische vierdaagse reis, alleen op de heenweg was het matras op de boot keihard voor mijn kunstheupen geen goed begin dat was jammer.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel Queens in York krijgt van mij een tien. Fantastisch behulpzaam en zeer beleefd.

bernaert

Redelijk Eten kon wat beter in alle hotels Verder goed

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel intel in Orleans was onder de maat eten slecht Duurde te lang Wacht tijd met sleutels Echt een
ander hotel opzoeken Kamer erg klein Kon haasr de koffet niet openslaan Moest gaan schuiven met
tafeltje Dan ging het nog maar net en moest je oppassen met uit bed gaan

Margriet Mulder

Een leuke reis met een goed programma.

Sterke punten tijdens de reis?

Een leuk programma en een geweldige gids. (Bo)
We hadden een bus van anderhalve week oud. Heerlijke stoelen en je kon je tablet in de bus opladen.

Marij Smits

Geweldig fijne reisleiding