Sylvia van Eerten

Nadat we in het najaar van 2015 een hele fijne stedentrip hebben gemaakt naar Berlijn met Van Nood, zijn mijn hoogbejaarde moeder en ik de eerste week van mei jl. wederom met Van Nood weggeweest, ditmaal naar Praag. In tegenstelling tot Berlijn is Praag voor mensen die wat slechter ter been zijn niet echt een aanrader. Maar we hebben het erg fijn gehad! Buschauffeur Richard is echt een topper! Die doet er echt alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Elke keer als we uitstapten stond de rolater voor mijn moeder alweer klaar. Het is een hele aardige gezellige chauffeur die heel veel plezier in zijn werk heeft. Bij deze reis konden wel zelf aangeven welke excursies we konden boeken. Op dinsdag gingen er veel mensen van het reisgezelschap mee, zodat er 2 gidsen waren die ieder een groep onder haar hoede nam. Wij gingen mee met Andrea. Zij vertelde heel boeiend en hield goed rekening met iedereen en verloor niemand uit het oog.
De rest van de week zou Maria de excursies verzorgen. Met haar zijn wij de volgende dag op pad geweest. Zij liet helaas wel wat steekjes vallen. Ik heb haar toen wel op een gegeven moment over een en ander aangesproken en ik moet zeggen dat ze die kritiek daarna wel ter harte heeft genomen. Maar nogmaals: het was een hele fijne reis, topchauffeur en een over het algemeen prettige reisgenoten die allemaal heel spontaan een handje hielpen als mijn moeder weer eens een trapje op of af moest. Wij kijken er met plezier op terug!

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw van Eerten, het klopt dat Praag niet goed toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn, gelukkig is dit tijdens de reis goed verholpen met behulp van de chauffeur en de medepassagiers.
Ook zijn we blij dat uw kritiek op onze gids Maria ook echt opbouwend is geweest en dat u er
samen een heel fijne reis van heeft gemaakt.
Bedankt voor de complimenten aan het adres van Richard, met vriendelijke groeten.
H. Schipper / Van Nood reizen

Score voor Van Nood Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Welke bestemming bezocht?: Praag