Ik heb een heerlijke tijd gehad in London,(was niet de 1e x dat ik er was) 1e restaurant de eten wat top, maar 2e restaurant onder zelfde naam als nr 1 was niet te eten, verkeerde toetje en niet zo'n aardig personeel als restaurant dag 1.
personeel hotel (frontdesk) dagdienst was aardig, restaurant mdw waren niet zo aardig.

Sterke punten tijdens de reis?

het was de receptioniste niet duidelijk dat de groep kwam,kamers waren raar ingedeeld.bv 2 pers kregen een kmr bestemd voor 4 pers en op(m)a's hadden een kmr aan de ene kant vd gang en de kleinkinderen aan de andere kant vd gang. er lag tapijt op de grond wat voor mensen met allergie niet echt goed is, dekbed met vieze vlekken erin, harde bedden. alleen Engelse ontbijt, niet iedereen eet vettig in de ochtend,dan zou je met een toast met jam en een bakje yoghurt moeten doen.personeel van van Nood was geweldig,Danny en Marjanne hebben echt hun best gedaan om er 3 heerlijke dgn van te maken.misschien een tip maak van IBIS hotel jullie hotel, net zoals in Parijs.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Mercera, vaak geeft men juist aan een familie een grotere kamer zoals u aangeeft, 3 of 4 persoons en dat voor 2 personen, dit vanwege de extra ruimte.
En ook qua ligging heeft het hotel het juiste gedaan, de kamer van de kleinkinderen precies tegenover die van opa/oma.
Het meest luxe en uitgebreide ontbijt is dat wat u heeft gehad, het Engelse ontbijt, een Ibis hotel kunnen wij in Londen niet reserveren voor onze groepen, de Engelse Ibis hotels zijn hiervoor veel te duur.
Bedankt voor uw complimenten aan het adres van Danny en Marianne !
Met vriendelijke groeten, H.Schipper / Van Nood reizen

Score voor Van Nood Reizen: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Welke bestemming bezocht?: London